- FuzioN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg surfa litt på nettet og skulle sjekke mailen min...Der sto prosentshopping på CDON.no (Pointshop.no). Gikk inn på søkte på Gran Turismo og der kom fra Gran Turismo HD (Clicky) Har dere hørt om spillet før? Les dette: Kategori: Racing Utgivelsesdato: Kommende Product number: 3000599883 Utvidelsespakke: Nei Leveringstid: 2-5 arbeidsdager (WTF?) Har ALDRI hørt om det før! COVER: Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) er vel bare Prologue, HER ser du omtale av Gran Turismo HD Gran Turismo HD skulle vel bli et fullverdig spill , men ble kanselert og da dukket navnet Prologue opp, og det ble en "demo" Endret 16. februar 2009 av Kewy Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 **** SLETTE ****** Slette tråden? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Alvorlig talt. Er det virkelig nødvendig å lage disse trådene? Bruk google som alle andre. Vær så snill. GTHD ble til slutt ikke annet enn showcase på PSstore, og hele prosjektet ble lagt på is til fordel for GT5. http://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo_...Gran_Turismo_HD Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du har Playstation 3, å har aldri vært inne på PS Store og lastet ned GT HD, som er gratis...? GT HD var veldi populært før GT Prologue kom... GT HD var en showcase for GT i nettopp HighDef... Forøvrig enig med Jorchi, bruk google før du lager "sjokkerte tråder", spillet er kjent, og gratis..... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Kan en mod slette denne etter mitt og Jorchi sitt ønske? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du har Playstation 3, å har aldri vært inne på PS Store og lastet ned GT HD, som er gratis...?GT HD var veldi populært før GT Prologue kom... GT HD var en showcase for GT i nettopp HighDef... Forøvrig enig med Jorchi, bruk google før du lager "sjokkerte tråder", spillet er kjent, og gratis..... Spillet finnes ikke lenger til nedlasting på PSN, hverken på EU, JAP eller US. Muligens fjernet til fordel for Prologue? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Litt dumt i grunn, for driftedelen var bettelig gøy! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er da tilsvarende drifting i GT5P? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Det er da tilsvarende drifting i GT5P? Jeg har spillet,GT5P, og ikke sett noe til drifting :| Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Joda, under arcade kan det velges. Apropos ... Jeg skal spille det nå ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå