Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg ?

Kiro

Anbefalte innlegg

Nypis virker som en seriøs 15 åring som skal starte på videregående. Han regner med å begynne på studiespesialisering. Han er en erfaren gamer som eier av flere maskiner (360, DS, PSP og en OK datamaskin). Han gamer tydeligvis Halo 3 (dette må sjekkes nærmere)

Hvordan kom du fram til at jeg har brukt 200t på Halo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Vurder den over meg*

2000 spilte kamper. Si et gjennomsnitt på 8 minutter kampen. 2000*8/60= 267h. Jeg var innpå Bunge.net profilen din for å si det sånn :p. I tillegg kommer kampanje-spillingen, så vi snakker sikkert oppimot 300 timer.

*Vurder den over meg*

Lenke til kommentar

Nøtte er en 21 år gammel kokk fra Oslo som også spiller en del. Han er interressert i mye når det kommer til Data, bla Photoshop, siden han har deltatt i konkurransen. Han henger for det meste i SO og er en stor bidragsyter til stemningen der. Han har også en positiv livsfilosofi som vistnok er ganske lik min. Og han omtaler ofte seg selv som ganske "nuts". :)

Lenke til kommentar

HCG/Hardc0re/HC97/Hardc0re gamer 1997/Alien/AlienGamer/AlienStalker/Svein Erik er en elleve år gammel gamer fra Tjørvåg i Herøy komune. Han er veldig aktiv på forumet både i de gjeldene kategoriene og de sosiale. Han er glad i å lage såkalte "telletråder" og ser veldig opp til Laland. Han har også fått på et rykte på seg for å stalke andre forumbrukere :)

Lenke til kommentar

Svein-Erik, HCG, Hardcore Gamer eller enkelt og greit "The Alien" er forumets kanskje yngste bruker med kun 11 år innabords. Likevel oppfører han seg voksent for alderen, og skriver veldig bra. Han er en selverklært PS3 fanboy, og spiller mye PS3. Ellers er han aktiv på forumet, og også veldig aktiv i småprat delen av forumet (win.) HCG er også aktiv på pointshop, og prøver å sanke så mange poeng som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...