Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg ?

Kiro

Anbefalte innlegg

Wartom er en 17 år gammel mann som er født 20.september i 1991. Han liker bøker, spill, brus, kjeks, spille LAN og drikke iskaffe. Han er også Pronoob i den anerkjente Leets of the Square Forum klanen. Han har bra spillsmak og synes fortsatt det er morsomt å spille Ocarina of Time og tilbrakte mye tid med GoldenEye på N64. Noe som er forståelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vaenas er 15 år og liker The Elder Scrolls serien. Han spiller også King's Bounty: The Legend elelr har spilt det. Han spiller også CSS og CS 1.6.

Synske evner: Steam ID'en hans eeeeer....N3oact!

Vaenas har forresten bursdag i dag! Grattis!

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

Nostalgic er en nostalgisk fyr. Man skjoenner ganske fort at hans ynglingsspillserie er Zelda, hvor Ocarina of Time kroner paa toppen. Han er ogsaa glad i spill som WoW (hvor han dessverre maatte slutte pga. han var for hekta) og CS.

Nostalgic er for det meste aktiv i Smaaprat delen av forumet, og her spesielt i hva forbinder du med ordet leken, sammensatte-ord leken og ban brukeren over deg traaden.

Og Nostalgic er selvfoelgelig ogsaa med i den mest episke ridderorden noen sinne, Leets of the Square Forum - Hvor han fortiden er Pronoob.

Lenke til kommentar

Error er en mannlig bruker på både hw og Gamer.no fra Nesodden.

Han er ganske aktiv i SO og resten av småprat delen av forumet.

Han legger seg vanligvis i elleve tiden og er utrolig glad i Xbox :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Det finnes en Error paa Diskusjon ogsaa :o

Ellers, Ethram er en kvinnelig bruker som er mest aktiv i SO1 traaden. Hun kommer fra fjell, og bor forsaavidt ogsaa paa ett fjell. Paa Fjell skjer det mange rare ting, som incest i en leilighet som er leid ut (etter det jeg har forstaatt.) Ehtram heter egentlig Marthe, og hun er egentlig gladere i aa se serier enn aa spille.

Den eneste off-topic traaden Ethram ikke hadde postet i for en stund tilbake var Babetraaden, men den lille glippen ble raskt ordnet opp i.

Ellers maa det sies at Ethram virker veldig hyggelig, og en av hennes beste venner paa forumet er GhostViper.

Lenke til kommentar
Vaenas er 15 år og liker The Elder Scrolls serien. Han spiller også King's Bounty: The Legend elelr har spilt det. Han spiller også CSS og CS 1.6.

Du bommet med 2 år. 17 år er jeg da.

Lenke til kommentar
Paa Fjell skjer det mange rare ting, som incest i en leilighet som er leid ut (etter det jeg har forstaatt.)

Vil bare oppklare dette, det hadde ingenting med incest å gjøre. Bare litt dårlig formulering fra min side :blush:

Lenke til kommentar

Du bommet med 2 år. 17 år er jeg da.

Tok bare info fra innleggene dine :p

*Fortsett, ikke ta meg*

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

Vaenas er en 17 år gammel mann fra vinduet mitt. (Som skriver som om han var langt eldre for å være ærlig, unlike some)

Han er glad i Elder Scrolls serien, og fotografering.

Han har sin egen hjemmeside, som for øvrig ser ganske fin ut!

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Vaine er venn av Laland, Erik, Gormers og Rider of Reason. Han er 21 år og er fra nordpå et steds fra. Ble med på gamer 18 februar dette året og er mye å se i SO tråden, og er selvfølgelig en skikkelig gamer.

@Nostalgic: Oja... Diskusjon.no, nei det var ikke min alder det var snakk om men fyren overs alder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Med Vaenas er det litt av og på med aktivitet på Småprat delen av forumet, men når han først stikker innom poster han som oftest i SO-tråden.

Vaenas har en blogg som han oppdaterer regelmessig. Han spiller gitar, spiller spill og for(u)merer.

Han er også veldig hyggelig og skriver saklige innlegg.

Forresten, Vaenas er en gutt, han ble med på Gamer forumet den 2 februar 09 og er bruker 255, og jeg har alltid trodd at han het Vaneas.

Lenke til kommentar

Gormers virker som en kjernekar. Er 17 år (bursdag 4.mai) og kommer fra Særp og har skikkelig Fredrikstad dialekt. Han går studiespesialisering på videregående 2.klasse med fokus på realfag. Etter hva jeg har fått med meg går det også bra på skolen.

Det virker som han har spilt hele livet. Nå gamer han på 360 og PC. Han spiller de fleste spill, men online har han nok mest fokus på Halo 3.

Han er kanskje Norges største fan av Dexter og er en stor positiv bidragsyter til forumet som han bruker mye.

Mer kan jeg vell ikke informere om.

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar

X91_Al_CaponeX er en gamer, som det går tydelig frem av avataren hans. Han spiller for det meste på Xbox, og det er særlig Halo det går i, som han har brukt over 200 timer på. Han har gode stats på Halo 3(bedre enn meg :p).

Ellers virker han som en hyggelig kar og holder seg alltid på et saklig nivå :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...