Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg ?

Kiro

Anbefalte innlegg

SMT liker er en gamer som liker å høre på rock og spillmusikk. Liker blant annet valve spill, COD4 (gitt av nicket), Den lengste reisen serien og mer. Er sikkert fan av Death Note og. Han synes Braid ikke var spesielt vanskelig.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gormers er en 17år gammel gutt fra Særp somgår allmenn på VG2

Her lidenskaplig inntresert i Dexter og når det kommer til musikk hører han på band som Slitpknot og The offspring.

Han er også ganske aktiv i SO tråden :)

Lenke til kommentar

Vaenas er en gutt/mann. Mener at det var han som slet med søvnproblemer? Har laget en sang om det. Han var en tidligere high-spiller i CS, men har spilt lite den siste tiden. Han spiller for tiden online-spillene EvE Online og Hatrick, og planlegger å starte opp en blogg. Han bor i vinduet mitt.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Vaenas er en gutt/mann. Mener at det var han som slet med søvnproblemer? Har laget en sang om det. Han var en tidligere high-spiller i CS, men har spilt lite den siste tiden. Han spiller for tiden online-spillene EvE Online og Hatrick, og planlegger å starte opp en blogg. Han bor i vinduet mitt.

All true.

HCG: er elve år, og bevisste det nylig med bilde av seg selv. Snakker alt for artikulert for sin alder, har nylig fått interessen for CSS igjen, har rødlig hår.

Lenke til kommentar

Vaenas: vet ikke så veldig mye om deg selv om jeg har ofte sett profilen din. Men vet i alle fall at du skriver ofte i siste ordet, spiller EVE for tiden, og har en del spill du har delt ut/skal dele ut. Og du ser på deg selv som nerdenes nerd :p, selv om du har et sosialt liv.

edit: jeg husker at noen kommenterte at avataren din hadde en ramme som blendet seg inn eller hva jeg skal si, og så sa du at den ble slik av seg selv :p Elno sånt...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Gormers: Nicknamet ditt er omtrent det samme som IRL navnet mitt. Du går VGS2 og driver med R matte. Der er du fornøyd med en 4'er.

Du er veldig glad i Dexter, som en del andre personer her på forumet, og ellers er hovedinteressene dine spill, familie og venner.

Du har også spurt i Siste Ordet 1 tråden om hvilken avatar du burde bruke (Høy eller lav.) I Siste Ordet 1 tråden er du forøvrig ganske aktiv.

Før het du også et eller annet rart: ER32 eller noe lignende.

Lenke til kommentar

All true.

HCG: er elve år, og bevisste det nylig med bilde av seg selv. Snakker alt for artikulert for sin alder, har nylig fått interessen for CSS igjen, har rødlig hår.

Jeg har ikke rødt hår! Jeg er blond, for f***!

Error!

Error er en forumbruker som hadde et bilde med en mann med hånden i panna!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Freddy heter Fredrik og er en 16 åring fra Vennesla. Han går på allmenn og kjeder livet av seg (forståelig) Han skal gå på elektro neste år . Han har xbox 360 og liker å sykle bike trial som han ser på som tidenes beste sport.

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...