Gormers Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) SMT liker er en gamer som liker å høre på rock og spillmusikk. Liker blant annet valve spill, COD4 (gitt av nicket), Den lengste reisen serien og mer. Er sikkert fan av Death Note og. Han synes Braid ikke var spesielt vanskelig. Endret 13. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Gormers er en 17år gammel gutt fra Særp somgår allmenn på VG2 Her lidenskaplig inntresert i Dexter og når det kommer til musikk hører han på band som Slitpknot og The offspring. Han er også ganske aktiv i SO tråden Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ehtram er en jente fra Sotra som har hybel i Arna og tar sikkert mye Arnatoget mye. Hun, som meg er en stor Doctor Who fan og liker alt som har med det å gjøre. Ganske aktiv i denne delen av forumet Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ghostviper er en mann fra Bergen i tyve årene som ikke vet om alle på forumet burde dø eller leve (Min tolkning av signaturen hans) utenom det vet jeg at han er en fan av Doctor Who. Pluss han er aktiv i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Vaenas er en gutt/mann. Mener at det var han som slet med søvnproblemer? Har laget en sang om det. Han var en tidligere high-spiller i CS, men har spilt lite den siste tiden. Han spiller for tiden online-spillene EvE Online og Hatrick, og planlegger å starte opp en blogg. Han bor i vinduet mitt. Endret 16. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 SMT: Skal sende meg FIFA Street 2 i løpet av uka, er en gutt og har PS2. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vaenas er en gutt/mann. Mener at det var han som slet med søvnproblemer? Har laget en sang om det. Han var en tidligere high-spiller i CS, men har spilt lite den siste tiden. Han spiller for tiden online-spillene EvE Online og Hatrick, og planlegger å starte opp en blogg. Han bor i vinduet mitt. All true. HCG: er elve år, og bevisste det nylig med bilde av seg selv. Snakker alt for artikulert for sin alder, har nylig fått interessen for CSS igjen, har rødlig hår. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 SMT: Skal sende meg FIFA Street 2 i løpet av uka, er en gutt og har PS2. Hey, jeg har både PS3, 360 og Wii også Og jeg sa at jeg skal prøve å få sendt det. Vaenas: Copy/paste. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Vaenas: vet ikke så veldig mye om deg selv om jeg har ofte sett profilen din. Men vet i alle fall at du skriver ofte i siste ordet, spiller EVE for tiden, og har en del spill du har delt ut/skal dele ut. Og du ser på deg selv som nerdenes nerd , selv om du har et sosialt liv. edit: jeg husker at noen kommenterte at avataren din hadde en ramme som blendet seg inn eller hva jeg skal si, og så sa du at den ble slik av seg selv Elno sånt... Endret 16. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gormers: Nicknamet ditt er omtrent det samme som IRL navnet mitt. Du går VGS2 og driver med R matte. Der er du fornøyd med en 4'er. Du er veldig glad i Dexter, som en del andre personer her på forumet, og ellers er hovedinteressene dine spill, familie og venner. Du har også spurt i Siste Ordet 1 tråden om hvilken avatar du burde bruke (Høy eller lav.) I Siste Ordet 1 tråden er du forøvrig ganske aktiv. Før het du også et eller annet rart: ER32 eller noe lignende. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vaenas er en gutt/mann. Mener at det var han som slet med søvnproblemer? Har laget en sang om det. Han var en tidligere high-spiller i CS, men har spilt lite den siste tiden. Han spiller for tiden online-spillene EvE Online og Hatrick, og planlegger å starte opp en blogg. Han bor i vinduet mitt. All true. HCG: er elve år, og bevisste det nylig med bilde av seg selv. Snakker alt for artikulert for sin alder, har nylig fått interessen for CSS igjen, har rødlig hår. Jeg har ikke rødt hår! Jeg er blond, for f***! Error! Error er en forumbruker som hadde et bilde med en mann med hånden i panna! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 HCG er tilsynelatende 11 år gammel, under tvil. Skriver svært saklig for alderen. Lite glad i Edda Media. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Vaine er 21 år og bor nordpå, hvor nå det måtte være. H*n liker 'A Perfect Circle - The Noose' og gruppen Tool. Endret 31. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 sadfez er en 22 år gammel mann fra tønsberg. han heter kristoffer og har bursdag 14 oktober. han liker å game og høre på musikk. han har xbox 360(en smart kar altså neida) Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Fredrik er en kjernekar fra Vennesla. Han er 16 år og liker å spille 360. På forumet kaller han seg freddy. Ganske få poster, hah. Endret 31. mars 2009 av Wartom Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 wartom er en 17 år gammel gutt som liker å lese bøker(neeeeeeeeeej) å spille spill. han liker også å drikke brus og spise kjeks, og er en hardnakket iskaffe fanatiker. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Freddy heter Fredrik og er en 16 åring fra Vennesla. Han går på allmenn og kjeder livet av seg (forståelig) Han skal gå på elektro neste år . Han har xbox 360 og liker å sykle bike trial som han ser på som tidenes beste sport. Endret 31. mars 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nostalgic er en 18 åring fra Trondheim med ganske god spill-smak. Han mener folk ikke skal kritisere andre om de ikke forstår. Han synes Creed er et bra band. Han er på en evig søken etter MMORPGFPS. Secret powers: Nostalgi og rutet hettegenser. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Wartom er en klam fyr som liker ringenes herre og tilber en hjemmelagd statue av Gimli i folie 5 ganger om dagen. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Joantheman er en høyleende gærning som ikke lar noe eller noen stå i veien for seg. Han er 18 år og trekker sluttninger alt for fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå