Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg ?

Kiro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GhostViper:

Tre år eldre enn meg, er ganske interresert i serier og filmer, spesielt britiske tror jeg. Har en del til felles med Ehtram. Tror du har en PS3.

Forslag til regel: ikke lov å si noe om brukeren som sa noe om deg deg rett etter at han har gjort det^^ Blir umulig å følge med her.

HardC0re Gamer 1997:

Du er ung, liker å tegne horn på bilder av deg selv, liker saints row, need for speed, guitar hero. Og du har måttet bruke sikkerhetsmodus på pcen til å surfe her.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ehtram har et kult nick, en avatar som gir assosiasjoner til hasj, han startet denne tråden her, han er snurten på å gi ut informasjon om meg selv, og ser heller til at folk kontakter han i stedet, han har noen venner her på forumet, og liker seg best i off-topic delen.

Lenke til kommentar

Lakus heter Lars og bor i Blærum. Han er 19 år gammel og har vært medlem av diskusjon.no i ca 3 år. Det er også sånn ca så lenge han har vært medlem av Team Chrissj, et Xbox 360-team som liker å spille sammen og jatte på forumet sitt. Lakus maler og lurker på rundt på flere av de samme forumene som meg. Jeg traff på Lakus for litt under et år siden, og vi er enige om at Gears og War er et fantastisk spill.

Remember, kids. There's only one Lakus.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

drugiS heter Sigurd og bor i Oslo. Han er 17 år gammel og har vært medlem av diskusjon.no i ca 3,5 år. drugiS lurker rundt på flere av de samme forumene som Lakus. drugiS traff på Lakus for litt under et år siden, og de er enige om at Gears og War er et fantastisk spill.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...