Kiro Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 HCG er skaperen av telletråden,han er bare 11 år gammel men skriver som en Gud(les:Alien). Hans egentlige navn er Svein og han er fra Tjørvåg i Herøy komune. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Rettelse: Jeg heter Svein Erik. Ehtram. Du er jente og heter Marthe (tydeligvis ). Har svart PS2 og er topp-poster i nedtellings-tråden min Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Du heter Svein Erik og er 11 år gammel fra Tjørvåg (i Herøy komune). Du er veldig glad i James Bond og lidenskapen din er Spill. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 E fra Sotra og e stor Doctor Who fan og kan mer om meg enn det E 17 år(?) og heter Marthe ifølge andre brukere her Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) GhostViper En gutt fra bergen, eller danmarksplass for å være mer nøyaktig. Han er som meg selv "en whovian", han eier derfor de tre første seriene av de nye Who samt. en TARDIS, clockworkman og cyberman. (jeg er litt sjalu) Og han venter nå på den fjerde. Ettersom vi er på et gamer forum tror jeg han eier en PSP og PS3. men navnet hans har jeg enda ikke fått med meg . Endret 10. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ehtram er en de få jentene på forumet. Hun har rare avatarer og er veldig aktiv i småprat. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 iharal3 liker gears of war, og synes marcus fenix har den råeste personligheten ever. også er han fra trondheim. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Han kjem frå Trondheim, og likar å spele COD. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Liker å fiske. Liker Donald Duck. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Han heiter Svein 3rik og er en bruker her på forum.gamer.no Han er 11 4/12 år og bor i nærheten av Ålesund. Kan nevne at han er en fan av GTA-serien. Også fan av disse seriene: NFS, Battlefield, CS, The Sims, Midnight Club og Halo. Selv om han ikke har Xbox Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du har vel ikke kopiert rett fra profilen min? Donald. Fiske. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 HCG: har et langt brukernavn, sier han er 11 år, liker saints row 2. har nettopp skiftet avatar til en alien Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 14 år gammel. Fra trondheim. Misset en dag fra å registrere seg på forumet til å kunne si at han har vært her siden begynnelsen glad i såpe?? Middels aktiv her på forumet! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nøtte har fremdeles en skriveleif i signaturen sin og skriver en del i Siste Ordet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lakus heter Lars(?). Og han la ut en rar lolcat i går Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Han heiter Svein 3rik og er en bruker her på forum.gamer.no Han er 11 4/12 år og bor i nærheten av Ålesund. Kan nevne at han er en fan av GTA-serien. Også fan av disse seriene: NFS, Battlefield, CS, The Sims, Midnight Club og Halo. Selv om han ikke har Xbox Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er en irriterende fyr som kopierer fra profilen min. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 En som ikke vet noe om meg og må være ny på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ganske nedlatende i denne tråden, er en alien. Påstår at han er 11 år, men er ikke helt sikker på det. Er veldig glad i spill, har en ps3, har lyst på 360 og ny PC. Skriver veldig bra til være 11 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå