- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ehtram. Du er jente og heter Marthe (tydeligvis ). Har svart PS2 og er topp-poster i nedtellings-tråden min Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 hcg1997 er 11 år og spiller saints row 2. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 At han liker å si haha! Han er fra Trondheim. Medlem nr. 1320. Har CoD4 og CoD5 Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) 11 år gammel gutt som liker fotball og gaming! Liker trolig Guitar Hero som han spiller på PS3'en sin! Endret 1. mars 2009 av Helden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vet ikke så mye om Helden. Bare at han er en gutt fra haugesund som liker Band of Brothers og ikke Dexter Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Gormers er fan av serien Dexter og kan noen ganger identifisere seg med hovedpersonen. Han er sytten år og går allmen VG2 med fysikk og R matte. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 skal vi se. shampoo. han? e back in business og har sikkert vert i kenya han vett ikkje kor gamale han e og korti han har dag, ja de e synd på han. han va kjappe med å joina furomet her. og har vert ganske ative her. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Morten_H: At han har bannet MasterFifty! Vet ikke mer Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 HCG: Er utrolig nok bare 11 år og svært ivrig på forumet. Han er fra Herøy og er en aktiv gamer. Skriver veldig bra for alderen og startet telletråden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Rider of Reason (RoR?)er en 19 år gammel fyr som studerer ved UIT. Han har gode innlegg hittil (synes jeg) og skriver på en roman. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Han har tatt navnet til en av hoved personene i CoD4, og fiksa på det. Han er gutt. Ser også ut til at han liker Death Note Endret 6. mars 2009 av Exia Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gutt. Kunne tenkt seg GR:AW. Han ser ut som en venn av meg! Har hatt omgangsyken. Alder vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er elleve år, skriver bedre enn mange i klassen min og kan sammenlignes med en Alien. Han har PS1, PS2 og PS3 + Gamecube og PC, men liker også 360-spill. Han er fan av GTA-serien (kanskje litt tidlig for alderen, menmen ) og bor i Herøy kommune. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Mokko: En 14 år gammel gutt, som bor i Oslo. Han var/er på diskusjon.no, han liker LittleBigPlanet og vant også et gratis eksemplar av spillet i en konkurranse. Mokko jobbet hos elkjøp og Aftenposten i arbeidsuka, og valgte saints row 2 for gavekortet han fikk hos elkjøp. Ellers er han interessert i gaming, fotball og jenter, eier en ps3 hvor hans psn id er Felles00 og han er en flott bruker som faktisk har hjulpet meg mye med forskjellige ting Endret 6. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Paisley Paisley er 14 år og har startet en hel haug med fine tråder her inne. Dette er ikke noe jeg vet, men noe jeg gjetter på: Han eier en Playstation 3 (?) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lakus Lakus heter Lars og heter og er 19. Har 360 og er medlem i Team Chrissj. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 HCG er skaperen av telletråden, han er bare 11 år gammel men skriver som en Gud(les:Alien). Hans egentlige navn er Svein og han er fra Tjørvåg i Herøy komune. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ehtram er jente! Hva mer trenger en å vite? GIRL ON THE INTERNET GAIS! Hun spiser lasagne nå, har stertet denne tråden og titter stadig innom Siste Ordet Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lakus har et veldig fint navn, Lars. Han er 19 år og eier en Xbox 360-konsoll, men sikler også etter en PS3. Han går på Overflateteknikk ved Rud VGS i Bærum, hvor han også bor. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mokko Har Nettby. Heter Mokko22 der. Heter Lars. Er 14 år gammel. Har PS3 og liker LBP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå