Kiro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) I denne tråden skal man fortelle alt man vet om brukeren over seg Ting man kan fortelle er: alder, bosted,kjønn, navn, hobbyer, personlighet, yndlingsfilm/serie/spill/artist osv... Ta med alt du vet Neste bruker begynner... Endret 16. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denne topic oppgaven var ganske jæ.. Du er 17 år og du elsker fantasy og liker forfattere som J.K Rowling, Dean Koontz, Stephen King og J.R.R Tolkien. En av dine beste barndomsminner er da faren din lot deg spille Doom. Og du elsket Jazz 2. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hmm, liker anime og er ifra trondheim. Edit: lov å se på profilen til personen over? Endret 19. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hmm, liker anime og er ifra trondheim. Edit: lov å se på profilen til personen over? Haha, tja anime er greit det men tegningen på avataren er Link Må være lov å se på profilen ass for ellers er det umulig Jeg måtte ta sånn tilpassetsøk øverst til venstre Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Uten å søke eller besøke profilen din så vet jeg at du er interessert i å kjøpe Wii pga du dret på draget da du skaffet deg en utenlandsk versjon av Zelda:TP, (Zelda serien liker du veldig godt). Du har også sett et par Dexter episoder, og det er ikke lenge siden du så den siste (sjekket for å være sikker). Og så liker du sikkert anime og slike ting utifra avataren. Endret 20. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du eier en leilighet i Tromsø, har 3 barn, røyker pipe og er 45 år? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 iharal3. Du er 15, har 360, og har blitt banna fra diskusjon.no. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du eier en leilighet i Tromsø, har 3 barn, røyker pipe og er 45 år? Vær litt særiøs a. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Gormers: Du er 17 år, går allmen VG2, har bla. fysikk og bor i Særpe. Du kjeder deg når du gjør lekser, du har 5 venner her på forumet, du har problemer med nettet og routeren , og du er sur på telenor som leverer nettet. Du har xbox360 og har spill som cod4 (kjøpt på gamestop) og halo 3 som du spilte i over 3 timer i går hvor du vant 11 ganger. Har kasnkje en liten xbox fanboy i magen? Du trener heller ikke så altfor mye og du har 182 innlegg. Du er også veldig aktiv i "siste ordet 1" og det virker som du forguder Lakus. Endret 21. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Paisley. Du er 14 år, gleder deg veldig til KZ2. Du er også på gamereactor sitt forum. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Var kanskje litt xbox fanboy før, men føler jeg er over det stadiet nå (spiller andre konsoller og på pc og btw). Atsjonas: Du spiler ofte xbox, og likte ikke Prince of Persia (O_O). Du er veldig aktiv i Siste ordet, og så tror jeg at du måtte spørre ekstra pent av mora di for å få fear 2 (tror jeg). Endret 21. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gormers: Du er en 17 år gammel gutt (mann) fra Sarpsborg (ikke langt unna meg), du spiller Xbox 360 og blant spillene du spiller på den er CoD4, Halo 3 og Worms. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ShampooMacTavish: Du er en gutt som er på ferie i Thailand, du har tatt navnet til en av hovedpersonene i Call of Duty 4: Modern Warfare, men kaller deg Shampo i stedet for såpe. Du liker dette spillet godt, og identifiserer deg med hovedpersonen, men du er likevel redd for å bli for lik ham. Du liker å være ironisk, og bor like ved Sarpsborg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Mokko er 14 år, fra Oslo og har sans for Sackboy Og du liker ikke nynorsk! Endret 22. februar 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bare ved å se på avatar, nick og signatur, vil jeg anta du er et stykke over 20 år. Andre ting jeg har plukket opp fra diverse poster er at du spiller en del Xbox, men ønsker deg en PS3 og eller Wii. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Shicca har jeg observert på diskusjon.no, men vet ikke nevneverdig mye. - Han er moderator - Kommer ikke fra direkte urbane strøk (ref signatur og bosted) - Ansvarlig og fornuftig (det er vel en grunn til at han er moderator) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Melfacion er 23 år, er mann, kommer fra Sandsvær, og hans interresser er Retrospill, Musikk, Offroad, R/C og HTPC. Endret 23. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hold dere on-topic! Utifra navnet til Joantheman, tipper jeg at han er maks 16. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hold dere on-topic! Indeed. 3 innlegg slettet. Selv om vi er i småprat-kategorien, så kan vi vel holde oss innenfor trådens utgangspunkt. Anyway: Atsjonas er en likanes fyr som ønsker å fremme nynorsk, han trener og liker å se på Dexter. Kommer i fra veien som ikke går noe sted (merkelig plass), og er ifølge han selv 15 år. Har også noe uoppklart med Laland ifølge en tråd på forumet Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Shicca er en manlig moderator på 27år fra Røros. HAn var som bruker nr.38 en av de som registrerte seg her etter å ha tidligere tilbringt 7 år på diskusjon.no Han liker både Star Wars og Star Trek, pluss at han elsker også serier med mørk eller britisk humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå