LucarioX Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Blir ny harddisk på meg når Forza 3 kommer, har ikke plass til noe på 13GB disken jeg har nå! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spillet blir på 14 dvd plater og vil ta 7timer å installere! Hehe, neida..leste idag at spillet blir på 2 plater en gameplay og en data. Hvor en helst installerer data plata men det beste er selvf begge to. Kilde? Isåfall så må jeg kjøpe meg en ny Harddisk til kjeksboxen Here you go http://www.joystiq.com/2009/06/04/forza-mo...p-on-two-discs/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 http://translate.google.com/translate?hl=e...%3Doff%26sa%3DG Forza 3 i 1080p og 60fps? Rart at de ikke nevnte det på E3 pressekonferansen. Er sikkert bare en missforståelse rundt skalering av 720p, men er jo verdt en tanke. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Får fnatt av å se bilen forran meg, føler eg har null kontroll Liker å ha muligheten for dashboard view eg da Helt enig, chase view er ubrukelig i simulator spill! Er jo mest innlevelsen det går på med cockpit view, føler jeg har mer kontroll da også, lettere å beregne avstand til siden av veien, blir mer som å kjøre en ekte bil på en måte, mener jeg da Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 noen liker tilogmed å se hele bilen framfor seg, hvor sykt er det da Guilty Ikke bare det, velger alltid vinkelen hvor bilen er lengst fra kamera. Har vel alltid bruk den varianten helt siden jeg spilte orginale NFS på en 486 i 1995. Jepp,bilen lengst unna kamera for best kontroll! Slik har jeg alltid likt det og vill alltid ha det Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Her også. ^_^ Jeg har alltid spilt slik og spiller bare med cockpit-view for eyecandy. Mao. Hvis jeg vil cruise eller lignende. Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 http://translate.google.com/translate?hl=e...%3Doff%26sa%3DG Forza 3 i 1080p og 60fps? Rart at de ikke nevnte det på E3 pressekonferansen. Er sikkert bare en missforståelse rundt skalering av 720p, men er jo verdt en tanke. Bare tull. Aldri i verden 1080p. Det er ikke en gang 60fps i cockpit vinkelen, men 30fps. Om de får endret det til det er ferdig gjenstår å se. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Likar utruleg godt rewind funksjonen. Så utruleg mange gonger har eg gjort det så bra i løp på Forza 2 - og så rett før mål har eg gått på ein smell - og tapt løpet. Artig funksjon! Ventar no berre på klaging ifrå dei som synest det blir for arcade'ish. Til dei det måtte angå: det er ein feature som ein kan bruke dersom ein vil Uten å ha sett på videoen. Rewind funksjon lignende den på Grid? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 På en måte. Den har akkurat samme funksjonen, men man kan bruke den ubegrenset antall ganger uten å merke konsekvenser av det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så man kan i teorien ikke gjøre tabber? Det ble litt for mye av det gode. Enten prøver dem finne på noe lurt noe, eller så holder dem seg til samme måten som Grid. For ubegrenset med rewind blir kanskje litt lett. Jeg veit det er frivillig, men hallo? Hvem vill ikke gjøre spillet enklere? Det med flere disker forstår jeg, GT serien har vært på flere disker selv. Så dette skal nok gå bra. Håper bare dem ordner slik at man kun trenger den ene disken for å spille, om man installerer spillet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg vil tro at rewindfunksjonen bare er for å se hvodan du har kjørt/krasjet hvis det er ubegrenset? Jeg syntes også at ubegrenset flashback er for mye av det gode.. Det med flere disker forstår jeg, GT serien har vært på flere disker selv. Så dette skal nok gå bra.Håper bare dem ordner slik at man kun trenger den ene disken for å spille, om man installerer spillet. Tipper at man må installere spillet med begge diskene og bruker disk 1 til å starte det med. Håper det blir noe slikt. Det blir for dumt hvis det plutselig popper opp: "Please insert disc 2 to continue." Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 De har nå sagt det selv at det ikke var med noen nevneverdige konsekvenser. Om det blir endret på i etterkant gjenstår å se. Det de vil frem til er reks. hvis du har kjørt et løp i 10-15 minutter og gjør én tabbe som koster deg seieren. Da vil de ikke at du skal skru av Xboxen og gjøre noe annet, men heller at du kan gå tilbake for å rette på feilen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da må man rett og slett prioritere bruken av rewind funksjonen. 24 timers løpene til Grid måtte jeg ta det med ro hele tiden, på starten ble rewind brukt før halve løpet var over. Dette ble litt for arcade, men Turn 10 fikser nok dette bra. Spillet ser hvertfall utrolig bra ut! Dekkfysikken og landing på hodet er noe jeg gleder meg til å teste. Håper bare i nærmeste fremtid at G25 blir støttet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Åja, slik ja. Håper det blir slik, da jeg har hatt MASSE slike tilfeller i GT3 og GT4 les: 3- og 4-timersløp. 24 timers løpene WHAA!!?? Må du faktisk kjøre i 24 timer?! :o Endret 4. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei, faktisk ikke 2 timer i løpet er 1 minutt IRL. Så 12 minutters løp. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg begynte å lure, altså. *Puste letter ut.* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde vært litt moro.. Et 24 timers løp i realtime på en konsoll! da snakker vi RROD da! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Satser på dem får til det i Forza 3 da =D Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 jeg krasja Bmw'en idag utenfor Rema, men så tenkte jeg..... rewind tilbake. Alt iorden nå. FY MICROSOFT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå