Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fanboyen: En kompis av meg har akkurat samme problemet. Knitring/skurring i lyden når han spiller Forza 3. Er ihvertfall kun da han har merka det, så gud veit hva det kan være.

Har ikke opplevd det samme. Kan ikke være noe innstillinger for lydut, fra Xbox'en vel? hmm

 

Jeg har stilt rett på lydinnstillingene mine til på det nye systemet jeg har som kosta flesk, så det er garantert at Forza 3 som gjør dette for enkelte..

Lenke til kommentar

Hahaha!! Det der MÅ ha vært noe flaks innblandet i også..

Nei, bare flerfoldige timer bak rattet og et dusin med kræsj ;)

 

Det er øving, øving og enda mer øving som skal til for å bli så god som det der.

 

Joda, er vel muligens det, men å få til en slik sladd med bakhjulstrekt bil krever en del! Hadde vært noe annet med 4x4 (f.eks. slik Alm Racing kjører Audi S2'en sin). :p

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Jepp! Noen som er råere enn Flemming med S2en sin skal du lete lenge etter :D

Fy faan den karen kan å ratte bil!

¨

Hmm.. Apropos Flemming's S2. Fikk en idè til paintjob-konkurransen på ForzaNorway nå! ;) Må bruke den gamleste S4'en da men.. Muligens jeg fortsetter på Polly-transamen heller!

 

Noen andre konkurranser vi kan putte opp snart? Har vi hatt drifting-konkurranse ennå egentlig?

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Nei, det ble dårlig med driftekonkurranse. Grunnet at jeg har vært fraværende fra Xboxen den siste tide. Vet ikke helt hva som er "galt", men gidder rett og slett å ikke sette meg ned å spille.. :huh: Trodde jeg aldri skulle si det men.. Har da så mye annet rart jeg skulle ha gjort.. Men det har vært en tanke å hadd en driftekonkurranse ja, jeg kan godt legge ut info, startliste osv. på ForzaNorway.net. Men tvilsomt jeg kan stille opp og kjøre, prioriterer "dessverre" mye annet før spill. :mellow:

Lenke til kommentar

Snakk om å kunne drifte! :o

 

http://www.youtube.com/watch?v=XyOVqaJzyMI

 

http://www.wimp.com/cardrifting/ Annet view fra den driften. Er faen meg syk!

 

 

Sitter og tenker om jeg skal kjøpe meg Forza 3 nå, spillte ikke 2rn så mye. Men det var på grunn av at jeg fikk det så sent så veldig få spillte det online også videre. Vanskelig valg når man har lite penger :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Liten sannsynlighet det der fordi det skjer ikke med noen andre spill, akkurat Forza 3 skjer dette..

 

Samme skjer her også, og anlegget mitt er rimelig godt det også. Enkelte steder kommer det skrape/knitre lyder, virker som om de oppstår på de samme stedene i spillet for min del. I tillegg mener jeg å ha lagt merke til at det oppstår spesielt ofte hvis du kjører utenfor veien. Naturlig er det i hvert fall ikke, og lyden får det nesten til å høres ut som om det er noe galt med høytalerne - noe det såklart ikke er, siden det bare skjer i Forza 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...