UNSCCapone Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ingen problemer her heller, kanskje det er noe annet som er problemet. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 aok! Skal ta og legge ut en konkurranse i løpet av dagen! Racekveld blir søndag for meg, noen som har et bedre forslag? Søndags kveld er topp! *begynner å lage bil nå* Det jeg har merket at Forza Motorsport 3 liker seg best uten å ha Live på, og nettkabelen ute av 360en. Er ikke så mangen sånne små hiccups som når jeg hadde Live på... Har ikke merket noe jeg heller! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skal ikkje Auction house væra online på www.forzamotorsport.net? Synest eg las det for ei stund sidan. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det trodde jeg også i grunn.. Må være noe problemer med den biten, men skulle jo ikke tro selve auction house var så veldig forskjellig ifra 2'eren.. Ser ihvertfall ikke slik ut i spillet.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har endelig fått lønning og skal kjøpe forza så snart jeg er ferdig med mw2. Gleder meg. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, løpet i går ble nok en suksess! Vi var faktisk 13 stykker som var med, og gratulerer til Kjevle som stakk av med premien jeg hadde bygd. Godt kjørt!! Ser fram til driftingen på torsdag!! Håper så mange som mulig blir med! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dammit! Jeg og vil bli med masse kluss med leveringen av spillet og når jeg får det...jo hva skjer da? RROD! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen andre her som har noen kjappe tips til å sette opp drifting-setup på bilen! Fant nettopp utav at å kjøpe fullt justerbar diff (2-veis), og sette Acceleration-settingen til 100% og deceleration-settingen til 25% var GULL VERDT! Drifter med amerikanske muskelbiler nå, fantastisk rått! Men kan jo være denne settingen fungerer annerledes på andre biler igjen da.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 100% sperre når man gir på altså, liker ikke helt det jeg, syntes det går litt for mye rett fram. Pleier å kjøre stock diff igrunnen. Men skal gjøre noen forsøk på triksing og miksing senere i dag Og fanatec rattet mitt ble akkurat sendt! Gleder meg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Og fanatec rattet mitt ble akkurat sendt! Gleder meg når bestilte du ditt ratt. jeg bestilte 17. oct. men ikke sendt ennu. Endret 24. november 2009 av 530xd Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er comunity tester eller hva de nå kaller det, så det jeg får er sannsyneligvis ett beta ratt som de har inne Så jeg har ikke akkurat bestilt noe, hehe Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 100% sperre når man gir på altså, liker ikke helt det jeg, syntes det går litt for mye rett fram. Gikk ikke akkurat for mye rett frem med Chargeren syntes jeg.. Men littegranne sladding blei det. Men ble ikke så mye "stå-stille-spinning" som før jeg justerte.. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 http://forzanorway.net/ SUV race på søndag! :-) Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hepp! Da er man litt igang med forza 3 igjen, etter at konsollen var på reparasjon (Utbytte). Hele prosessen tok 9 dager fra jeg leverte fra meg boxen til jeg fikk den tilbake, UPS henta og leverte på døren med et smil. MS sendte også med ett 1mnd LIVE GOLD kort som plaster på såret. Aller mest går det i AC2 nå, fy steike for et spill... Kansje haker på SUV-raving i helgen. Øke til Suv+Pickup? Er jo bare mercedes ML som er aktuell i SUV, med sin syke syke motor. Fikk Ferrarri FXX igår også. Dæven for en deilig bil, nå kaster jeg veyron på dynga. //HB Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kansje haker på SUV-raving i helgen. Øke til Suv+Pickup? Er jo bare mercedes ML som er aktuell i SUV, med sin syke syke motor. Fikk Ferrarri FXX igår også. Dæven for en deilig bil, nå kaster jeg veyron på dynga. //HB Det skal inn til vurdering. Følg med :-) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Oj, takk for at du minte meg på Mercedesen Spifflelight! Som den Mercedes-fantasten jeg er, så MÅ det jo bli den! Men selv om det er Mercedes jeg har IRL, så er det jo amerikanere som er the real thing da, så om vi får ta pickuper, heller jeg bittelittegranne over på RAM SRT-10 altså.. Endret 26. november 2009 av Frode Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2009/11/25/happy-thanksgiving-from-turn-10-studios.aspx Er en update til Forza 3 ute nå Men enda har jeg en lydfeil i spillet, det knittrer i mine nye høytalere, ingen andre bilspill eller andre spill har denne lydfeilen, utrolig irriterende. Nei det ikke noe gale med kabelene, høytalerene eller Eliten min viss det noen tror det... Når jeg kjører på veien å ikke på grus, da knittrer det og, litt vanskelig å forklare hvordan det høres ut, men synd fordi SHift var ikke sånn, kansje det er komprimert lyd som gjør dette. Endret 26. november 2009 av Fanboyen Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ikkje opplevd problema som du nemner Fanboyen. Så tvilar på at det er komprimert lyd som er årsaka. Lenke til kommentar
Janse07 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fanboyen: En kompis av meg har akkurat samme problemet. Knitring/skurring i lyden når han spiller Forza 3. Er ihvertfall kun da han har merka det, så gud veit hva det kan være. Har ikke opplevd det samme. Kan ikke være noe innstillinger for lydut, fra Xbox'en vel? hmm Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 http://forzanorway.net/?p=311 Paintjob konkuranse på ForzaNorway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå