Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aok! Skal ta og legge ut en konkurranse i løpet av dagen! Racekveld blir søndag for meg, noen som har et bedre forslag?

 

Søndags kveld er topp! :) *begynner å lage bil nå*

 

Det jeg har merket at Forza Motorsport 3 liker seg best uten å ha Live på, og nettkabelen ute av 360en.

Er ikke så mangen sånne små hiccups som når jeg hadde Live på...

 

Har ikke merket noe jeg heller!

Lenke til kommentar

Noen andre her som har noen kjappe tips til å sette opp drifting-setup på bilen!

 

Fant nettopp utav at å kjøpe fullt justerbar diff (2-veis), og sette Acceleration-settingen til 100% og deceleration-settingen til 25% var GULL VERDT! Drifter med amerikanske muskelbiler nå, fantastisk rått! Men kan jo være denne settingen fungerer annerledes på andre biler igjen da.. :)

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Da er man litt igang med forza 3 igjen, etter at konsollen var på reparasjon (Utbytte).

 

Hele prosessen tok 9 dager fra jeg leverte fra meg boxen til jeg fikk den tilbake, UPS henta og leverte på døren med et smil.

 

MS sendte også med ett 1mnd LIVE GOLD kort som plaster på såret.

 

Aller mest går det i AC2 nå, fy steike for et spill... Kansje haker på SUV-raving i helgen. Øke til Suv+Pickup? Er jo bare mercedes ML som er aktuell i SUV, med sin syke syke motor.

 

Fikk Ferrarri FXX igår også. Dæven for en deilig bil, nå kaster jeg veyron på dynga.

 

//HB

Lenke til kommentar

Oj, takk for at du minte meg på Mercedesen Spifflelight! Som den Mercedes-fantasten jeg er, så MÅ det jo bli den! :) Men selv om det er Mercedes jeg har IRL, så er det jo amerikanere som er the real thing da, så om vi får ta pickuper, heller jeg bittelittegranne over på RAM SRT-10 altså.. ;)

Endret av Frode
Lenke til kommentar

http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2009/11/25/happy-thanksgiving-from-turn-10-studios.aspx

 

Er en update til Forza 3 ute nå

Men enda har jeg en lydfeil i spillet, det knittrer i mine nye høytalere, ingen andre bilspill eller andre spill har denne lydfeilen, utrolig irriterende. Nei det ikke noe gale med kabelene, høytalerene eller Eliten min viss det noen tror det...

 

Når jeg kjører på veien å ikke på grus, da knittrer det og, litt vanskelig å forklare hvordan det høres ut, men synd fordi SHift var ikke sånn, kansje det er komprimert lyd som gjør dette.

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...