lonnj89 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Old School løp på Nürburgring nordsleife! http://forzanorway.net/?p=265 Meld deg på! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 spørsmål folkens. Kva trykk ein når ein e klar te å kjøyre i onlinedelen. når ein venta i lobbyen, og skal bli grønn bak nicket? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 du trykker ingen ting, den kommer opp automatisk når du har valgt bilen du vil kjøre! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hmm... Fikk 2 biler fra Turn 10 Community nå,en Audi R8 og en Mazda RX8. Kan dette ha noe med Limited Edition å gjøre? Flere som har fått? Lenke til kommentar
SupramanneN_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hmm... Fikk 2 biler fra Turn 10 Community nå,en Audi R8 og en Mazda RX8. Kan dette ha noe med Limited Edition å gjøre? Flere som har fått? Fikk de samme bilene i stad jeg også. Har også LE, så regner med at det er gift til de som har kjøpt dette. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeppz! Da sier vi det. Lenke til kommentar
kimern68 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hmm... Fikk 2 biler fra Turn 10 Community nå,en Audi R8 og en Mazda RX8. Kan dette ha noe med Limited Edition å gjøre? Flere som har fått? Har også mottatt disse bilene, og leste vel og kjapt igjennom hva som sto i meldingen, de er en gave til de som har LCE Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som er med å drifte litt?? Jeg hiver meg online nå! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 fanken jeg som trodde det bare var meg som fikk de to bilene , neida de er en gift til vi som har LE av spillet Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) bare tok og addet noen av dere jeg.. nettopp fått meg xbox så har ingen og kjøre med gt: zmurfn Endret 8. november 2009 av Smurfen Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hmm... Fikk 2 biler fra Turn 10 Community nå,en Audi R8 og en Mazda RX8. Kan dette ha noe med Limited Edition å gjøre? Flere som har fått? Har også fått disse, og fikk i tillegg en Audi A4 touring car(R2 klasse). Var vel en gave for å ha postet 10 av mine favorittlåter på hjemmesiden Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Old School løp på Nürburgring nordsleife! http://forzanorway.net/?p=265 Meld deg på! Enig! Jeg her meldt meg på men det ser ut til at det mangler 3 stk enda for at vi skal få igang en 3. pulje! Sign up! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hmm... Fikk 2 biler fra Turn 10 Community nå,en Audi R8 og en Mazda RX8. Kan dette ha noe med Limited Edition å gjøre? Flere som har fått? Har også fått disse, og fikk i tillegg en Audi A4 touring car(R2 klasse). Var vel en gave for å ha postet 10 av mine favorittlåter på hjemmesiden SNIK! Det skulle jeg også gjøre, men det ble dessverre glemt av.. Old School løp på Nürburgring nordsleife! http://forzanorway.net/?p=265 Meld deg på! Enig! Jeg her meldt meg på men det ser ut til at det mangler 3 stk enda for at vi skal få igang en 3. pulje! Sign up! Jepp! Vi skulle ha hatt 3 til. Så har vi fått 3 puljer! Men regner med det er noen som ikke får tid så de som står der nå er i reserve Selvfølgelig, får vi 3 til, så blir det 3 pulger så fremst noen vil ta ansvar for den 3 puljen. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Enig! Jeg her meldt meg på men det ser ut til at det mangler 3 stk enda for at vi skal få igang en 3. pulje! Sign up! Jepp! Vi skulle ha hatt 3 til. Så har vi fått 3 puljer! Men regner med det er noen som ikke får tid så de som står der nå er i reserve Selvfølgelig, får vi 3 til, så blir det 3 pulger så fremst noen vil ta ansvar for den 3 puljen. Jeg signet opp i går kveld, dvs. vi mangler 2 stykker da! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ny konkurranse til helgen..? Anyone..? Jeg kan bidra med å bygge bilen som blir premien, hvis noen andre står for selve arrangeringen. Men skulle gjerne likt å visst hva slags som er interessant som premie? Når det gjelder kjøring, foreslår jeg D-klasse biler. Men vi må kanskje finne utav hva slags biler også.. Veteranbiler kanskje? Endret 11. november 2009 av Frode Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Snakker vi D klasse med gamlere bil enn 1980? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Snakker vi D klasse med gamlere bil enn 1980? OH YEAH, gjerne!! Kanskje premiebilen også skal være fra før 1980 da, men med moderne oppgraderinger! 71 Skyline, 71 BMW CSL, 65 Alfa GTA, eller 79 Camaro for eksempel? Endret 12. november 2009 av Frode Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) aok! Skal ta og legge ut en konkurranse i løpet av dagen! Racekveld blir søndag for meg, noen som har et bedre forslag? Endret 12. november 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det jeg har merket at Forza Motorsport 3 liker seg best uten å ha Live på, og nettkabelen ute av 360en. Er ikke så mangen sånne små hiccups som når jeg hadde Live på... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Har ikke hatt noe problem me HickUps her iallfall. Og jeg er tilkoblet live hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå