UNSCCapone Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Full oppgradert VW Rabbit GTI fra 1984 med VW golf R36 motor er en god bil Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Full oppgradert VW Rabbit GTI fra 1984 med VW golf R36 motor er en god bil Støttes!!! Edit: Helt til du passerer 300.. Da blir den ikke god å ha med å gjøre Fikk den opp i 350 i går da mn Endret 1. november 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Full oppgradert VW Rabbit GTI fra 1984 med VW golf R36 motor er en god bil Støttes!!! Edit: Helt til du passerer 300.. Da blir den ikke god å ha med å gjøre Fikk den opp i 350 i går da mn Ja, men er alltid gøy når man kjører online i S-klasse. Ingen som kan holde følge i starten. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk melding at jeg kan laste ned themet nå. Men hvor laster jeg det ned? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk melding at jeg kan laste ned themet nå. Men hvor laster jeg det ned? xbox.com regner jeg med. hvor fikk du forresten meldingen fra? jeg vente også på temaet. Lenke til kommentar
kimern68 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk melding at jeg kan laste ned themet nå. Men hvor laster jeg det ned? Skriv inn adressa fra meldingen i spillet i nettleseren på pc'n din, når du da har gått inn på linken så skal det stå at du kan laste ned themet, det du i praksis gjør er å sette det i nedlastningskøen på xboxen og så fort du starter den og den er online så starter den å laste ned av seg selv. Det gikk ganske smertefritt for min del i allefall, og det står greit hva man må gjøre på sidene også. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Men jeg husker ikke adressen Noen måte å få den tilbake på? Edit: Fant linken på nettet: http://www.xbox.com/Forza3LCETheme Endret 1. november 2009 av fantomena Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blæh! RROD på eliten igår Typisk at det skjer nå når man er så godt igang med forza 3, og tenkte skaffe GayTony. / Lenke til kommentar
Bjonen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det noen som har peil på hvordan man lager skikkelig hvite felger? De blir liksom ikke hvite syns jeg... Er det mulig å ha en farge på bakfelgene og en annen på felgene fremme? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvite felger: Nope. Forskjellig farge foran/bak: Nope. Sorry Lenke til kommentar
Bjonen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvite felger: Nope. Forskjellig farge foran/bak: Nope. Sorry Det bør komme i en update. Litt merkelig at ma kan ha røde felger, men ikke skikkelig hvite. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Nå reklamerte jeg så smått. Det er ikke lov. Fy skamme meg. Endret 8. november 2009 av Odesseiron Reklame Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kan man fortsatt få tak i LE versjonen?? Min versjon ble borte i posten og elkjøp sier de ikke har flere på lager skal aldri bestille derfra igjen... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Her har de LE http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=111487 Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fikk testa ut Forza 3 i dag, jeg Prøvde det på Elkjøp. Grafikken er på topp. Og kjørefølelsen er på topp. Var nesten som om jeg hang med i svingene, jeg Lenke til kommentar
kimern68 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Forza 3 er genialt, digger det bare mer og mer i grunn,men begynner å bli lei av å kjøre med kontroll, så må vel få bygget med en playseat aktig greie, har en gammel bil stol stående her ( en slik en) og ratt og pedaler har jeg også, så trenger bare ei ramme så blir det skikkelig kjøring hjemme i stua. Og hvis jeg skal leve meg skikkelig inn så er det på med kjøresko og 4 punkt sele og leke tommy rustad i full fart Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Forza Norway.net treng deg! http://forzanorway.net/ Ser denne Gaz! Jeg har selv vært utrolig opptatt med både jobb og leilighetsvisninger i hytt og gevær i det siste. Døgnet skulle hatt 48 timer. 24 timer til Forza og resten til alt annet! Er med på å gjøre en innsats jeg, men akkurat nå frem mot jul blir litt hektisk for meg også! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Forza Norway.net treng deg! http://forzanorway.net/ Ser denne Gaz! Jeg har selv vært utrolig opptatt med både jobb og leilighetsvisninger i hytt og gevær i det siste. Døgnet skulle hatt 48 timer. 24 timer til Forza og resten til alt annet! Er med på å gjøre en innsats jeg, men akkurat nå frem mot jul blir litt hektisk for meg også! Ser også denne, Gaz! Har blitt litt for mye her også, men tenkte jeg skulle ta og rive i et old school løp på ringen snart. Da snakker vi pinne original 1er Golf eller noe Mere info kommer på forzanorway! (Snart... Når jeg får tid) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser også denne, Gaz! Har blitt litt for mye her også, men tenkte jeg skulle ta og rive i et old school løp på ringen snart. Da snakker vi pinne original 1er Golf eller noe Mere info kommer på forzanorway! (Snart... Når jeg får tid) Med på Golf MK1 race ja! Nå i helgen kanskje?? Kan desverre ikke på lørdag men.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det kan ikke jeg heller, vanskelig å si egentlig. Men satser på søndag eller mandag.. (Tror ikke jeg er opptatt da). Må snakke me Gaz angående den påmeldingsfunksjonen Anyway: Noen som har testet Top Speeden på Veyron? Fikk den opp i 423 i går på Old Le Mans. (Med alt av trim og race kassen (6gir ikke 7). Samt justerbar "cat killer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå