Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som har tips til ein lettkjørt driftebil? Har lyst å læra meg å drifte, men slit med ymse BMWar etc.

Post gjerne og litt settings eg kan sette for å forenkle heile prosessen.

Jeg kjører en Toyota AE86 som jeg, sist jeg sjekket, lå på 5. plass av et par hundre tusen registrerte på den ene Fujimi-banen, og 93. plass totalt i verden på drifting. Setup ligger delt ut på Storefronten min, bare søk på Trueno og BoardkilL, så burde du finne den. :)

Lenke til kommentar

30 min igjen til jeg får vite om jeg har fått forza, men jeg må på jobb, så blir visst INGEN nyting i det hele tatt på meg før etter halv 9... det kommer til å bli noen MEGET lange 4,5 timer :cry:

Da er vi to, for jeg kommer heller ikke hjem før kloss på 21:00. Men så fikk jeg spillet på fredag da! :D:p

Lenke til kommentar

Er det posten eller Elkjøp som har skylda for at det går så hinsides tregt å få dette spillet i postkassa? Jeg har heller ikke fått det enda og jeg holder på å klikke i vinkel. Å sende et brev eller pakke i dette landet tar maks 2 dager samme faen hvor grisgrendt man bor. Jeg bor i Oslo så det burde ikke være noe problem å få det hit kjapt.. men neiiiiiida !!!! :angry:

Lenke til kommentar

Toman:

We have learned that the Xbox LIVE marketplace code in the Forza Motorsport 3 LCE box isn't downloading the LCE theme like it should. We're aware of this issue and are working with relevant parties at Xbox LIVE to resolve the situation. Please check back here on 11/02/09 for an update on how you will receive your token code. We're sorry for any confusion or inconvenience this may have caused!

http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2009/10/23/forza-motorsport-3-is-live.aspx

Lenke til kommentar

Har dukket opp enda et problem

Nå vil ikke 360en lese spillet, og når jeg skal ta ut cden, den disctrayen vil ikke ut:(Og når jeg kom inn i spillet så spurte dem om disc 2 og den fant den, så sa han annonceren sett inn disk 1, så gjorde jeg det og da fikk jeg incorrect disc :(, og det er riktig cd jeg tar inn tar selvfølgelig inn play disc

Da ser det ut som FM3 har ødelagt min Xbox 360 Elite

Hva skal jeg gjøre nå?

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Men sende ikkje elkjøp og alle andre nettbutikker spel som B post? Da e no vertfall det eg har opplevd;D. det tar 2 til 3 dager.. og A post tar ein dag

Nei, elkjøp sender breva med hest og kjerre fra sverige, Ikke rart det tar ekstra lang tid.

Lenke til kommentar

Klarte å fiksse trøbbelet, men min Elite har litt trøbbel med å lese spillene

Og Forza 3 tok ganske mye plass, største konsollspillet med 9.1GB på harddisken. Jeg må innstallere spill på Eliten min fordi Eliten min er en av dem eldre versjonene og bråker litt for mye så innstallering av spill er et must for meg

Hva bil valgte folket som sin første bil?

Jeg valgte Toyota :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...