lonnj89 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jo, men som mange andre bruker jeg ratt når jeg kjører forza også, da holder det å se det ene rattet som jeg sjøl holder i.så ved cockpit view får man se 2 ratt og det er vel ikke kult? men smaken er som baken noen liker tilogmed å se hele bilen framfor seg, hvor sykt er det da Å ja, når du tenker det den veien så har du faktisk et poeng Men finnes sikkert andre kamera vinkler også Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 noen liker tilogmed å se hele bilen framfor seg, hvor sykt er det da NEI! Irriterer meg med folk som spiller sånn, det er kun godkjent i GTA og kanskje burnout, bumpercam ftw! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Bumper samt "cockpit" cam FTW! Endret 3. juni 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Alle kameravinklene i IV FTW! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Får fnatt av å se bilen forran meg, føler eg har null kontroll Liker å ha muligheten for dashboard view eg da Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Når man har ratt så er det must have dashboard view, og spille bilspill med standard kontroll er ikke noe særlig kult for min del... Siden Forza 3 kommer til å koste fra 399kr til 500kr så kjøper jeg nok bare MS sitt ratt fra 600-900kr , synd ikke mitt G25 går på "låste" 360en... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja det er rimelig elendig at man ikkje kan bruke G25 på konsollen....virker jo som ein klar favoritt dette rattet. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det der er ihvertfall suzuka-banen Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gleder meg sinnsykt, ser meget bra ut! Syns forresten at ratt er sinnsvakt overpriset, blir litt feil når enkelte ratt koster det samme som en ny konsoll... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Fra en bruker på diskusjon.no: Gamespot hadde et intervju med T10 gutta inatt. Fikk ikke med meg alt, men de viste kjøring, et fullt løp. Så like bra ut som på pressekonferansen. Kort om hva de sa: Det første de startet med å forbedre fra Forza 2. DEKK! Dekkene i FM3 er nå deformerbare, det vil si at når man går inn i svinger og legger vekt på dekkene så vil de deformeres og presse dekksiden innover og rulle over seg selv. Grepet reduseres og man vil merke stor forskjell fra dyre lavprofildekk og dårligere/billigere dekk med høyere dekksider. Høyere dekksider og billigere dekk vil føles er "slobby". Teknisk med bilene (oppgraderinger til motor, girkasse, motor, drivverk, stabstag, med mer) er utvidet 50% fra FM2. Videoredigering skjer offline, på PCen. Gode løp / situasjoner / krasj kan med få klikk eksporteres og hentes fra forzamotorsport.net for redigering. AIen i spillet er blitt enda smartere. Den er basert på FM2-AIen som allerede er meget bra, men den menneskelige faktoren er blitt utvidet. Om du eksempelvis følger en bil tett og prøver å komme forbi, men ikke har plass så vil AI-føreren av bilen bli stresset av at du kontinuerlig er rett på hekken og til slutt gjøre feil. Online har de åpnet opp og gitt muligheten for MYE større frihet i hvordan reglene for online-løp skal skje. Noe av det samme som de gjorde i FM2 med redigering av design på bilen. T10 innser at vi spillere er mye mer kreative enn de er og vil derfor la oss finne på nye spennende gamemodes. Car Damage er som vi så på pressekonferansen MYE råere. Bilene har 10 ganger mer polygoner og 4 ganger høyere oppløsning på teksturer og bumpmapping, i forhold til FM2. Rollovers er også med og bilene beveger seg fritt som ekte biler og får skade som vi så på presentasjonen. Her spiller også dekkene inn. Masse biler som vi har hørt, 400 fra 50 merker. SUVs er også med, mest fordi de syntes det var kult å føle fysikken når du kjører et monster med 500hk på 3 tonn. Release date blir tirsdag 27. oktober 2009. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) oi heftig, dette skal jeg garantert ha edit: heftig trailer EDIT: Fjernet video da Rick Roll er ikke tillatt... -Shicca Endret 4. juni 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gleder meg sinnsykt, ser meget bra ut! Syns forresten at ratt er sinnsvakt overpriset, blir litt feil når enkelte ratt koster det samme som en ny konsoll... Hva har det med saken å gjør når ratt med full utstyr gir deg nærmere bil en noen andre ratt? @Mala: Ja er enig der . G25 er favoritten hos mange!!! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg syns alle ratt er overpriset, selv de dårligste (og billigste) rattene koster i overkant mye, spør du meg. Har testet G25 og syns det er utrolig digg, og det gir rett og slett bilspill en ny mening, likevel kan jeg ikke skjønne at et ratt skal være like mye verdt som en Wii/Xbox 360. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 noen liker tilogmed å se hele bilen framfor seg, hvor sykt er det da Guilty Ikke bare det, velger alltid vinkelen hvor bilen er lengst fra kamera. Har vel alltid bruk den varianten helt siden jeg spilte orginale NFS på en 486 i 1995. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 noen liker tilogmed å se hele bilen framfor seg, hvor sykt er det da Guilty Ikke bare det, velger alltid vinkelen hvor bilen er lengst fra kamera. Har vel alltid bruk den varianten helt siden jeg spilte orginale NFS på en 486 i 1995. en litt paranoid følelse, du sjekker vel ryggen din for å se om noen styrer deg også? men helt grei view i f.eks GTA4 når man skal drepe! prøv heller bonnet view i forza2 og se om du kan klare bedre rundetider, alt er en vane. (selv hater jeg å sitte på skuldra til han i Gow) Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Her snakkar Greenawalt om Forza 3 feautures; Spelet ser heilt vannvittig ut! Gameplay er utruleg bra ut, og grafikken er av det flottaste eg har sett. Likar utruleg godt rewind funksjonen. Så utruleg mange gonger har eg gjort det så bra i løp på Forza 2 - og så rett før mål har eg gått på ein smell - og tapt løpet. Artig funksjon! Ventar no berre på klaging ifrå dei som synest det blir for arcade'ish. Til dei det måtte angå: det er ein feature som ein kan bruke dersom ein vil Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Tror nesten ikke det jeg ser. Banene ser helt fantastiske ut og grafikken er jo sylskarp. Dette skal kjøpes så snart det kommer i butikk, noe jeg regner med vil skje til våren. Begge de to forrige Forza spillene ble jo utsatt et halvt år. Regner med at det samme skjer igjen. Endret 4. juni 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ventar no berre på klaging ifrå dei som synest det blir for arcade'ish.Til dei det måtte angå: det er ein feature som ein kan bruke dersom ein vil Regner nesten med at difficulty-systemet blir som de har hatt før, altså at man får mer penger per løp avhengig av hvilken vanskelighetsgrad man har. easy -20%, medium 0%, hard +10%, rewind function ON -20%, No rewind 0% elns. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spillet blir på 14 dvd plater og vil ta 7timer å installere! Hehe, neida..leste idag at spillet blir på 2 plater en gameplay og en data. Hvor en helst installerer data plata men det beste er selvf begge to. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spillet blir på 14 dvd plater og vil ta 7timer å installere! Hehe, neida..leste idag at spillet blir på 2 plater en gameplay og en data. Hvor en helst installerer data plata men det beste er selvf begge to. Kilde? Isåfall så må jeg kjøpe meg en ny Harddisk til kjeksboxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå