avtrekkeren Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Venter og på Limited Edition fra Lefdal.. Skulle IALLEFALL hatt det idag, om ikke på fredag. Har heller ikke fått en dritt fra Elkjøp, fikk mail at det var sendt den 22. ja sikkert! Vet nå hvor jeg aldri mer skal bestille fra. Både jeg og min bror har kjøpt LE på Elkjøp (han bor i Trondheim, jeg bor i Kristiansand) - begge oss fikk mail ca kl 15 på torsdag om at spillet var sendt (med brevpost - som normalt tar én dag). Da skulle det senest ha vært her lørdag, og selv om det ikke ble poststemplet før fredagen, så skulle det i alle fall vært her i dag. Siste gang jeg kjøper et spill fra Elkjøp - løgn og fanteri og elendig service. Lefdal = Elkjøp - samme eiere, samme nettbutikken, samme varene, og stort sett samme prisene (bare litt forskjellige tilbudsvarer av og til) Endret 26. oktober 2009 av krifos Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Haha iceman, noen tenker stygge tanker om deg Jaja, kjøp en elite, det ville jeg gjort, 2k for en elite er GRISEBRA billig + 2 spill? jatakk! Mja... Har frist til onsdag og finne det ut på! :excl: Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har heller ikke fått Forza, men har ikke fått sendebekreftelse heller :\ ble positivt overrasket over elkjøp da jeg fikk PES10 på release (dagen før forza release) :| Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lefdal = Elkjøp - samme eiere, samme nettbutikken, samme varene, og stort sett samme prisene (bare litt forskjellige tilbudsvarer av og til) Vel, jeg bestilte LE fra Lefdal og fikk den på lørdag. Sikker på at det ikke er posten som roter? Lenke til kommentar
lekva Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Men sende ikkje elkjøp og alle andre nettbutikker spel som B post? Da e no vertfall det eg har opplevd;D. det tar 2 til 3 dager.. og A post tar ein dag Lenke til kommentar
RSwadel Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvis noen som har bestilt fra lefdal/elkjøp får skjekka posten ganske tidlig i mårra. Ta å legg ut en status her så jeg vet om det er verdt å reise tidlig hjem Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nesten så man kan mistenke Elkjøp for å sende ut bekreftelse på at spillet er sendt før de faktisk sender det. For det er noe som ikke stemmer når det tar så lang tid fra det er sendt til det kommer frem. Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nesten så man kan mistenke Elkjøp for å sende ut bekreftelse på at spillet er sendt før de faktisk sender det. For det er noe som ikke stemmer når det tar så lang tid fra det er sendt til det kommer frem. Sannsynligvis forklaringen det ja. Er det i hele tatt noen som har fått LE fra dem? Spillet er storveis, og blir sikkert bedre når de får patcha noen MP problemer. Men en bitteliten ting bugger meg - at jeg ikke kan bruke både ratt (kjøring) og håndkontroller (trimming, maling etc) samtidig. I PGR spillene funker jo dette, så det er ingen umulighet å få til. I FM2 kunne man slå av den ene kontrolleren og starte den andre, men ikke det engang funker i treern. Det virker som man er låst til den kontrollern man starter spillet med. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 For fullstendighetens skyld kan jeg nevne at også jeg sitter og tvinner tommeltotter mens jeg venter på LE fra Lefdal. Utsendelseskvittering fikk jeg på torsdag... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Venter også på LE fra Elkjip. Fikk mail: "Din pakke er nå sendt" på torsdag, det er 5 dager siden... Lenke til kommentar
Janse07 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Flere i samme båt ser jeg.. LE fra Elkjøp mener jeg.. Sendte mail i dag, og fikk igrunn ett svar som jeg hadde klart meg uten. "Pakken er sendt som brevpost, og dukker opp iløpet av få dager" Ok... Blei sendt 22.okt.. Eller.. Jeg fikk mail om sending hvertfall.. Gudveit om det er sendt..! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Til Darkerglow: Jeg har ikke tenkt å forhåndbestille det på nettet etter det som har skjedd, skal heller gjøre det i en butikk denne gang med GT5 for å ikke komme i denne klypen. Eller bare møte opp i butikken å drite i om det er tilbud på nettbutikker som så Elkjøp Til Ceradin: For min del så jeg ikke får spill på dagen så jeg har ventet lenge på så mister jeg total lysten på å spille, å blande inn barn er litt dumt. Litt gale sammenligning, helt annerledes viss du venter å bli far Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er fortsatt veldig, veldig spesielt. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvorfor bestilte dere ikke fra Absoluttspill.no? De brukte bare 1 dag på å levere! Og jeg bor i nordland. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Fordi AS har vært ganske på tryne i det siste, ikke klart å levere i det hele tatt, så neitakk, venter til dem kutter ut kokainet og starter med rent mel istedet... Endret 27. oktober 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare for å slenge meg på. Har også bestilt LE fra Elkjøp. Fikk melding torsdag om at den var sendt, men har ENNÅ ikke motatt det. Kommer det ikke i dag blir jeg mildt sagt forbanna !! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ser at fans klikker vinkel på MP i spillet... http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/3093291/ShowThread.aspx Noen som kan si kort om hva det dreier seg om siden dette er mitt første forza spill? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nokon som har tips til ein lettkjørt driftebil? Har lyst å læra meg å drifte, men slit med ymse BMWar etc. Post gjerne og litt settings eg kan sette for å forenkle heile prosessen. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Tror nyere mustanger skal være tålig greie å drifte med. Har selv prøvd å drifte litt med '93 Cobra'en, men den er kanskje litt vrien. Ellers så liker jeg godt '79 Camaroen min, men der må man jobbe så i svingene at man er svett og andpusten etter løpet! Japsebilene er nok kanskje det tryggeste (Mazda RX7 og 200SX f.eks.), men så er det jo artig å drifte med noe ikke alle andre drifter med også da! Endret 27. oktober 2009 av Frode Lenke til kommentar
GamerVeigres Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det pleier å være posten som roter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå