Gal_ape Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan noen si meg hvor jeg finner denne multi-screen saken? P: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 How to exploit the multi screen setup to give you a better FOV in the cockpit view You don't need multiple Xbox's/TV's just the one will do. This does disable the look around cockpit feature (doesn't matter if you using a wheel as you can't look around any ways) but you can still check your sides/rear. * At the main menu choose "Forza 3 Motorspot" then "My Profile" and scroll down to "multiscreen setup (yes even though you only have 1 screen) * Now change your settings as followed: Multiscreen: On Mode: Host Channel: 0 View: Center Degrees Hidden: 0 Degrees between screens: 60-80 (whatever you prefer) * This will restart your Xbox and you should have a much better FOV (Field of View) Lenke til kommentar
lekva Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ka ratt burde eg kjøpe, viss eg vil ha da te Forza 3? noken anbefalinga? Lenke til kommentar
bas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du har i bunn og grunn bare to å velge mellom, det er Microsoft sitt offisielle som holder i massevis for de fleste, ellers så har du Fanatec sitt Porsche Wheel, men det er i en litt annen prisklasse. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du har i bunn og grunn bare to å velge mellom, det er Microsoft sitt offisielle som holder i massevis for de fleste, ellers så har du Fanatec sitt Porsche Wheel, men det er i en litt annen prisklasse. umm, betalte 297 euro for den pakken med pedaler (m ledning). ba de sette en lavere pris for å slippe mindre moms så vi får se hva som skjer....... ser at de har skrudd opp prisen med 20 euro nå. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som vet om xboxen som følger med i forza 3 bundelen inneholder en vanlig svart elite? Vurderer og kjøpe meg den pakken, ettersom jeg har veldig lyst på forza, og noen spill til jeg har lyst på som ikke fins til PS3. edit: når vil den forresten komme ut? Kommer ikke til Norge. Synd, kunne tenkt meg en jeg også. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ett lite bilde av hvordan man ikke skal ta svingene, video av resultatet følger. Kanskje bilen var en smule tung i fronten :!:. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ett lite bilde av hvordan man ikke skal ta svingene, video av resultatet følger. Kanskje bilen var en smule tung i fronten :!:. Hehe, den bilen er lett å velte med. Lenke til kommentar
lekva Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du har i bunn og grunn bare to å velge mellom, det er Microsoft sitt offisielle som holder i massevis for de fleste, ellers så har du Fanatec sitt Porsche Wheel, men det er i en litt annen prisklasse. Thx;D Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ferrari FXX er den beste bilen jeg har kjørt så langt - dritbra bil! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen flere enn meg som liker å leke seg med dekal-editoren? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg har laget en shabby NIKE logo og en "L" som man bruker når man øvelseskjører Har planer om å lage meg en Prince-logo (sigarettene) også, slik som jeg gjorde i Forza 2, men jeg blir litt frustrert over at det ikke går an å bruke "viskelær" eller noen "fyll ut" funksjon. Og hvorfor må en ferdig decal man lagrer bli behandler som XX antall separate lag? Kunne det ikke vært mulig å spleise sammen disse lagene til ett bilde som man deretter laster opp til Sorefront? Tviler på at de ikke kunne håndtert noen kb per decal (ja, jeg er klar over at det er MANGE av dem). Finnes det forresten noen mulighet til å gå inn på Storefront eller Auction House via PC? Det er vel noe av det jeg savner mest og som definitivt er noe som kunne bragt det hele til et nytt nivå. Det ville gjort det å selge/kjøpe design, tuning oppsett og biler mye, mye lettere og bedre. Nei, tror jeg må spille litt til før jeg legger meg. Jeg må rett og slett bare tjene noen kroner til slik at jeg kan mekke mer på bilen min. Den ser nå forøvrig litt jalla ut med ganske forskjellige retninger på paintjobben, men værre blir det nok så på en annen side så ser den jo pen ut nå ^^ Endret 25. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 lite spørsmål her.. Når ein velg ein event, blant 3 stykk, går ein då glipp av dei andre hendingane for alltid? eller kan ein ta dei oppatt seinare? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Slik jeg har forstått det, så nei, du kan kjøre de eventene via "Event List". Endret 25. oktober 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hepp! Bare jeg som leiter etter freerun på DLC-banen som kom på release? Forstod det slik at man fikk dra rundt på banen fritt :o, hvilken stage er det evnt? Lenke til kommentar
Gundy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei Noen flere som ikke finner noen games online i forza3 Det står joining session,men er kun meg som er i lobbien Det har hendt at det er en person i tillegg i lobbien Frustrerende Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, lite spørsmål her før jeg kommer hjem for å game. Noen som vet om det går an å endre det at effekten blir målt i kW og ikke hk? er irriterende at man må konvertere hver gang jeg skal fortelle hvor mye hk man har i bilen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, lite spørsmål her før jeg kommer hjem for å game. Noen som vet om det går an å endre det at effekten blir målt i kW og ikke hk? er irriterende at man må konvertere hver gang jeg skal fortelle hvor mye hk man har i bilen. vel, er kun et svar på dette og det er at en skikkelig racing gamer opplyser effekten i kW Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gang med 1.36 så får du HK.. istedefor å endre på oppsettet i options Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, lite spørsmål her før jeg kommer hjem for å game. Noen som vet om det går an å endre det at effekten blir målt i kW og ikke hk? er irriterende at man må konvertere hver gang jeg skal fortelle hvor mye hk man har i bilen. vel, er kun et svar på dette og det er at en skikkelig racing gamer opplyser effekten i kW Der må jeg si meg totalt uenig. Gå til options -> HUD. Der velger du engelske måle-enheter. Da får du HP, men du får også MPH på speedometeret, så det er et lite minus. Men heller det enn at bilen blir målt i KW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå