Brusautomat Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=WeNY16XE_x8 Hør på den superchargeren - helt utrolig! Vil også meddele at sangen som ble brukt i tributen til Ferrari 458 heter Alex Metric - What Now! Endret 24. oktober 2009 av Macintosh Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Her har eg laga ninja video av Astraen min! Eg køyrer ein raud Astra 2006 GTC i virkeligheten, og ein raud 2006 VXR i FM3: http://www.youtube.com/watch?v=Rm0iBmF38sM fantastisk morosam bil, og fantastisk musikk! ;-) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 :o kordan fekk du spelet Gaz West, ikkje i posten? Forøvrig, last opp mere videoer! Jeg vil ha mer! Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Sender du meg en bil hvis jeg sier hva sangen heter? HEHE Endret 24. oktober 2009 av Macintosh Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 BMW stinker du liksom... Vær glad for at jeg er liker å la folk ha favortittene sine i fred! Så.... Fin den der Astraen der. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) :o kordan fekk du spelet Gaz West, ikkje i posten? Forøvrig, last opp mere videoer! Jeg vil ha mer! Kjøpte vanlig utgave på elkjop, som eg selger til 299 på mandag. hehe. Sender du meg en bil hvis jeg sier hva sangen heter? HEHE hah. Å vete kva artist som står bak den låta er obligatorisk! Endo eit bevis på at BMW stinkar: http://www.youtube.com/watch?v=YNrzgJrkvzA Dette var ein video frå når me køyrde rundt New York. Folk var ikkje klar over at det var satt opp hindringar i NY løypa, haha! (kvaliteten blir betre etter at youtube får prosessert videoen ordentleg.) Endret 24. oktober 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Uten tvil, hehe! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 :o kordan fekk du spelet Gaz West, ikkje i posten? Forøvrig, last opp mere videoer! Jeg vil ha mer! Kjøpte vanlig utgave på elkjop, som eg selger til 299 på mandag. hehe. Sender du meg en bil hvis jeg sier hva sangen heter? HEHE hah. Å vete kva artist som står bak den låta er obligatorisk! Endo eit bevis på at BMW stinkar: http://www.youtube.com/watch?v=YNrzgJrkvzA Dette var ein video frå når me køyrde rundt New York. Folk var ikkje klar over at det var satt opp hindringar i NY løypa, haha! (kvaliteten blir betre etter at youtube får prosessert videoen ordentleg.) Hahaha, BMW stinker du liksom Hvordan skulle jeg kunne lukte at det var en shikane der nå liksom? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 eg lo godt når eg såg kor lett eg kom meg gjennom pile-up'en! haha! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Æsj, blir jo bare 1000x mer frista når jeg sitter her å leser at dere koser dere med Forza. FORBANNA POSTEN\LEFDAL!!!!! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Og jeg får skylda da... Jeg som alltid kjører så forsiktig :rolleyes: Endret 24. oktober 2009 av rakanishu Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Pokker!! Kjøpte Limited Edition i går til 699kr. Gikk i sted inn på Marcetplace for å laste ned de ekstra bilene/banene jeg hadde krav på. Taster inn koden og begynner nedlastingen, men selvsagt får jeg jo opp melding om at harddisken er full, går derfor inn på settings og sletter noen gamle demoer. Når jeg nå går inn og prøver å laste ned pakken på nytt igjen får jeg beskjed om at koden allerede er brukt og at den ikke kan brukes. Hva i huleste gjør jeg nå? Endret 24. oktober 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Gå inn på settings, profile management (eller noe sånt) og finn frem listen over sist nedlastede saker og ting Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Finner ikke noe Profile Management under "Settings" dessverre. Du mener ikke active downloads? Den ligger nemlig ikke der Edit: Fikset det takket være en kar på Diskusjon.no, løsningen var å gå inn på Account Management, Download History og klikke Download again. Var vel det du mente Lakus? Endret 24. oktober 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jepp, det var det jeg mente, men jeg klarte ikke å komme på hva det het. Bra du fikk ordnet det iallefall. He er det forresten et darn-good tips til de som synes cockpit-viewen er for snever, Endret 24. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 He er det forresten et darn-good tips til de som synes cockpit-viewen er for snever, Jeg prøvde det der, men etter jeg gjorde alt som står, har det ikke blitt noen forskjell Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Ville ikke virke for meg heller, men for de interesserte kan man lese mer her Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den kameratweaken fungerer ypperlig, mye bedre fartsfølelse også. Prøve 90 grader, men var et hakk for mye tror jeg, rundt 80 er bra for min del. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bruker selv rundt 80 Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Faen at det ikke skal funke til meg da! Cockpit view'en er den eneste tingen i FM3 jeg er misfornøyd med <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå