Nitrius Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Stortrives med spillet så langt, eneste som skuffer meg litt er at bilen Nissan GT-R(R35) ikke er å finne i spillet, dog får håpe den kommer som DLC eller noe. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Enig, Nitrius, den forventet jeg absolutt å se i treeren. Etter å møtt skuffelsen i postkassa nok en dag har jeg nå vært ute å kjøpt en vanlig utgave til 399,-. Innstallerer begge diskene nå og kjenner at forventningene er rimelig høye. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fikk spillet i posten i dag! Sykt spill Btw, er det noen som blir med på en runde på Nürburgring? Tenker meg i R3 klassen? Barre å adde meg gamertage mit står i signaturen min. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som har en liste over musikken i spillet. Er sånn god musikk som jeg liker Lenke til kommentar
RSwadel Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fikk spillet i posten i dag! Sykt spill Btw, er det noen som blir med på en runde på Nürburgring? Tenker meg i R3 klassen? Barre å adde meg gamertage mit står i signaturen min. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som blir med på et skikkelig old-school løp en gang? Feks Rabbit GTI en runde eller to på Nürburgring? Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Til info: Lå ikke noe i posten i dag heller. Bestilte fra Lefdal. Veldig glad jeg gikk ut og kjøpte i går nå! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Alle må hugse å melde seg på compo på forzanorway.net - flott premie. Max 16 stk som får væra med! Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har ikke fått noe fra Elkjøp her heller. Syns uansett det er verd det når jeg får LE til 399 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da har jeg også fått spillet! Endelig! Nå blir det gaming hele helgen Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fikk spillet i posten i dag! Sykt spill Btw, er det noen som blir med på en runde på Nürburgring? Tenker meg i R3 klassen? Barre å adde meg gamertage mit står i signaturen min. Hvor bestilte du fra? Der jeg alltid bestiller i fra, absoluttspill.no Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 5 ledige plassar på konkurransen ikveld! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tror jeg kommer til å slappe av med litt single player og utforske spillet litt ikveld jeg Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg fikk ikke noe FM3 LE fra Elkjøp idag Begynner å bli en fadese igjen, hvorfor må jeg alltid vente lenge med Xbox 360 spill som er eksklusive , det har jeg aldri opplevd før med andre spill til diverse plattformer og andre spill til 360en... Endret 24. oktober 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, dette er Microsoft sin skyld. Det er iallefall ikke det at Elkjøp er idioter, noe som ville vært logisk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hmm, er vel posten sin skyld at folk ikke får spillet i tide? Så lenge elkjøp/lefdal eller hvilken butikk det gjelder, sender ut spillet fra lageret før release dagen, så har vel de gjort sitt? Etter dette så ligger jo spillet i postens hender vil jeg tro. Og, meld dere på konkurranse til Forza Norway ikveld: http://forzanorway.net/?p=225 Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Grrr..... fremdeles ikke motatt min kopi som ble sent torsdag ifølge elkjøp, siste gang jeg bruker dem Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 eg kan være med på konkuransen, ka må eg gjøre? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 eg kan være med på konkuransen, ka må eg gjøre? lese her: http://forzanorway.net/?p=225 :-) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, dette er Microsoft sin skyld. Det er iallefall ikke det at Elkjøp er idioter, noe som ville vært logisk. Sony har vel bare så mye bedre logistikk rundt sine eksklusiver. Fikk ikke mitt LE fra Elkjøp heller idag. Sendt på onsdag så alt skulle tilsi at det var kommet hit nå, men den gang ei. Er vel heller Posten som er synderen her og ikke Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå