Cerandin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slutt... opp.... Håper på å få det imorgen! til da har jeg BOrderlands å kose meg med Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte det på Elkjøp nå for 399,-. Gledereg som et barn til jeg kommer hjem og kan tegne strekmenn på bilen min ^_^ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ingen som har peiling på om det er mulig å få tak i LE i Oslo området? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Påmelding er opna :-) www.forzanorway.net Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Noen som vet om xboxen som følger med i forza 3 bundelen inneholder en vanlig svart elite? Vurderer og kjøpe meg den pakken, ettersom jeg har veldig lyst på forza, og noen spill til jeg har lyst på som ikke fins til PS3. edit: når vil den forresten komme ut? Endret 23. oktober 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Forza 3 bundelen er xbox elite med 250 GB hdd Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ah Takk for svar! Glad det var original, for jeg er ikke glad i de spesiallagde "faceplatene" til de forskjellige spillene som sitter på xboxene.. Ekstra HDD plass sier jeg ikke nei takk til hvertfall Lenke til kommentar
Weeb Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hey, noen her som har skiftet cockpit view yet? Følger guiden fra http://www.lazygamer.co.za/xbox-360/lazygamer-top-tip-adjusting-cockpit-view-in-forza-3/, men det funker ikke.. Om noen gidder å teste det, hadde vært coolio. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Liker ikke at man sitter så langt framme i cockpit-view, men ellers et strålende spill! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hey, noen her som har skiftet cockpit view yet? Følger guiden fra http://www.lazygamer.co.za/xbox-360/lazygamer-top-tip-adjusting-cockpit-view-in-forza-3/, men det funker ikke.. Om noen gidder å teste det, hadde vært coolio. Det der fungerte, ja. Nå kan jeg se hele speilet inne i bilen. Lenke til kommentar
lekva Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ey slutt å klage på posten;D, ekje posten sin feil. E berre A post som går i morra, trur ikkje nettbutikkane sende da som A post? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Stappet så mange krefter jeg kunne inn i den første bilen jeg fikk (tradisjon for meg i bilspill) og hu hei hvor det går ^_^ Sitter ikke like bra på veien som det fyker fremover, men det er moro som fy. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det ikke supermorro når bilen holder på å fly av veien 24/7? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Var dritgøy på forza 2 når jeg hadde fått 9.4 i akselerasjon på en lancia delta. Føyk forbi alt som kunne kjøres forbi i starten på løpa, den hadde dog ræva toppfart. Skulle likt å se trynet på de som jeg kjørte forbi i multiplayer med alle fancypants bilene dems. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ingen som har peiling på om det er mulig å få tak i LE i Oslo området? Gamestop på Byporten hadde sikkert 7 stk i hylla si når jeg kjøpte min i dag tidlig. Var dritgøy på forza 2 når jeg hadde fått 9.4 i akselerasjon på en lancia delta. Føyk forbi alt som kunne kjøres forbi i starten på løpa, den hadde dog ræva toppfart. Skulle likt å se trynet på de som jeg kjørte forbi i multiplayer med alle fancypants bilene dems. Den bilen hadde en sinnsyk akselerasjon. Jeg brukte den selv en god del online. Mange ble forbauset over "raketten" som jeg kalte bilen På enkelte baner var den bilen helt fantastisk. Om man justerer akselerasjonen til å være høy, blir toppfarten automatisk lavere, ren logikk. Men Lanciaen hadde et sykt bra feste til å ha såpass mye krefter. Det var det som gjorde den så lynrask. Lærer du å svinge med bilen kommer du til å bruke den MYE, spesielt online. Spent på hvordan den er i FM3... Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) For ett fantastisk moro spill! Jeg har tørket støvet av MS wireless rattet mitt og har nå spillt i rundt 6 timer, og for noen moro timer det har vært! Det er så moro og levle å upgrade bilene og faktisk merke den store forskjelen på bilene dine idet du upgrader dem! Har spillt enn del Forza 2 så jeg er ikke helt ukjent i racingens verden Jeg var faktisk inne på tanken å kjøpe Fanatec porsche rattet, men jeg får meg rett og slett ikke til å bruke 4k på gamingutstyr! MS rattet må nok påberegne seg på mange flere timer med "misbruk" edit: leif Endret 23. oktober 2009 av Acidica Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ey slutt å klage på posten;D, ekje posten sin feil. E berre A post som går i morra, trur ikkje nettbutikkane sende da som A post? Jeg orker ikke sjekke noe som helst nå, men du tuller nå? Helvete heller, kommer ikke spillet i morra skal jeg virkelig klage høylytt til Elkjøp. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvis det er slik at det ikke kommer i morgen får jeg mensen av enorme dimensjoner.... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Venter selv på Limited av Forza 3, og jeg skal ikke kjøpe noe ratt fra Fanatech, for mye å punge ut 4000kr Får prøve å spille med gamepad "noe som jeg sliter med i simulatorer" eller ta mitt halvødelagde MS-rattet frem og prøve med den Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da jeg ikke fikk det i posten i går ringte jeg Lefdag som fortalte meg at større pakker som brev (LE) tok lengre tid enn vanlig og at jeg sikkert ville få det i løpet av neste uke. Da gikk det en sikring i hodet mitt og jeg satte meg i bilen, kjørte til Lefdal og kjøpte spillet. Så får jeg heller se om jeg selger det igjen når jeg får LE i posten.. Er i sesong 3 nå! PS! Det var damen sitt forslag at vi skulle heller bare dra å kjøpe det, jeg tror hun skjønte at jeg var skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå