Atald Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Software sendes visst som regel fra Lørenskog ifølge en bekjent, og han regnet med at Forza 3 ble sendt derfra. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sambuaren min var nett å sjekke postkassen. Ingenting så langt. :-/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da var det sendt fra Absoluttspill, som betyr at jeg får spillet imorgen! B) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gaz west: kanskje du skal vente til rundt 2-3? Da posten hos meg pleier å komme! Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sitter selv å venter på postmannen Sluttet tidlig på kurs i dag og håpet jeg skulle få noen timer spilling før dama kommer hjem fra jobb, men posten er så treg. Får satse på at spillet kommer i dag ihvertfall. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Om spelet ikkje kjem idag, så blir compo utsatt til imorgon. Er bestilt som brev, og brevpost går laurdag. Uansett, ikkje lenge igjen :-) Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Stort lager i sweden. Korleis dei gjer med software etc, veit eg ikkje. Jaja...da blir det sannsynligvis ikke idag ettersom det ble sendt igår ettermiddag Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Posten kom akkurat, men ikke noe spill Får satse på at det dukker opp i morra, er jo sendt som brev. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 INNI H*#"%!##¤", IKKE NOE SPILL I POSTKASSA :o Neinei... får stikkeå kjøpe Borderlands da! Kanskje ejg kan være med på compo da! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Virker som det er flere nettbutikker som har driti på draget denne gangen. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke misforstå meg nå, men jeg lurer litt på hvorfor så mange forhåndsbestiller. Når det har vært ganske mange eksempler gang på gang at nettbutikkene ikke leverer i tide. Jeg mener, en tur til elkjøp så har du som regel samme spillet til samme prisen, og jeg har aldri opplevd at de ikke har spillet i butikken på release. Hvis det ikke står ute, spør jeg bare etter det. Så lurer egentlig hvorfor folk forhåndsbestiller på nett, er det pga pris? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er fordi jeg alltid har fått spillet på release-dagen eller dagen før ved forhåndsbestilling, mens jeg har gått på en smell et par ganger i fysiske butikker ved at de hadde gått tom da jeg var ferdig på skolen for dagen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) For min del er det fordi jeg ikke har noen spillbutikker i nærheten av der jeg bor, må kjøre 5 mil til nærmeste, så da er det greit å forhåndsbestille. edit: Bor ikke i Kristiansand for tiden, hadde jeg bodd der hadde det ikke vært noe problem å stikke å kjøpe det på release Endret 23. oktober 2009 av Saddlefall Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Forbanna drittposten. Kan faen meg ikke stole på de. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 I og med at eg skal jobbe to 12 timers skift i helgen, orker eg rett og slett ikkje å ha spillet liggende forran meg Så stikker eg hjem til foreldre på mandagen ettersom eg har friuke...kan jo alltids sitte å game på brodern sin boks og min gamle HDTV da. Kanskje eg utsetter kjøpet en ukes tid, rett og slett Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Rart. Har ikke fått noe post i dag. Ikke reklame engang. Er det ennå håp, eller kommer det ikke før i morgen?! *nervøs* Begynner å bli lovlig sen postleveranse i tilfelle.. Bor jo tross alt ganske sentralt i Oslo Er vel første gang jeg forhåndsbestillger fordi jeg har sett folk stort sett før det dagen før release. Om det ikke kommer i dag kan diverse nettbutikker gå og legge seg. Da blir det buss/trikk/bil til nærmeste Elkjøp neste gang! Endret 23. oktober 2009 av Kenny000 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 forza3 er fantastisk Glede dere alle som ikkje har fått det endå Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, gled dere! Det er faan meg sinnsykt bra Måtte bare GNI! det inn ^_^ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk lastet ned Legendary Car & Track pack, skal teste de nå! Og bonusbilene man får med Limited Edition! *RUB RUB RUB* Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 HØHØHØ! Skal games i kveld her også. Blir nok å kjøre flere løp med rabbit'n R36 motor med Twin Turbo og 4 hjulstrekk er elsk. Dog henger ikke det skakk på veien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå