Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fikk Lefdal kvittering i går kveld, men ingenting i posten i dag. Bor i Oslo.. kvitteringen fikk jeg for en uke siden erller 2, pakken er sendt mailen fikk jeg igår! Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fikk Lefdal kvittering i går kveld, men ingenting i posten i dag. Bor i Oslo.. kvitteringen fikk jeg for en uke siden erller 2, pakken er sendt mailen fikk jeg igår! Jeg mente at jeg fikk sendelseskvittering i går (mail at pakken er sendt) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tror det blir en fadese igjen som så med Halo 3 ODST som jeg fikk 1 1/2 uke senere og det var fra Elkjøp... Jeg vil ha spillet nå!! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Yes, lå en herlig LE edition av FM 3 til meg fra Cdon idag så nå blir det racing for alle penga. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Plukker opp min kopi på Elkjøp rett etter jobb i morgen. Kanskje jeg plukker opp Borderlands også. Èn ting er iallefall sikkert; jeg elsker når spill har release på fredager. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har lastet ned begge dlc`ene som fulgte med LE, men fant ingen theme eller vip bilene, eller de 5 som skulle være tunet osv... noen som vet? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Yes, lå en herlig LE edition av FM 3 til meg fra Cdon idag så nå blir det racing for alle penga. Nice! Nokon av Dykk som har fått spelet som har fått testa å laste opp video? Gjer det gjerne, og del resultatet med oss andre! :-) Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ekstremt koselig å velge time trial over det japanske fjellet (husker aldri navnet, men løypa er rundt 16km), liten kosetur med Audi R8 Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fujimi Kaido :-) Den bana var favoritten min i Forza Motorsport 1. Glad for at den er tilbake! Lenke til kommentar
smorgan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dårlig nyheter for de som har bestilt gjennom Absoluttspill.no. De har ikke motatt spillet fra leverandør enda, men håper at de får den inn ila morgendagen. Noen som vet om det er noen butikker som har planer om release i natt? Og da gjerne i Bergen... Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har inntrykk av at absoluttspill.no har hatt det litt tøft i det siste. Synd viss dei skulle gå under. Dei har betre kundeservice enn dei fleste andre aktørane der ute. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Har lastet ned begge dlc`ene som fulgte med LE, men fant ingen theme eller vip bilene, eller de 5 som skulle være tunet osv... noen som vet? Husk at release er i morgen da. De bilene får du vel i morgen, samtidig som slipper resten av alt tenker jeg :rolleyes: Får forhåpentligvis min LE kopi på posten i morgen fra Lefdal B) Endret 22. oktober 2009 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dårlig nyheter for de som har bestilt gjennom Absoluttspill.no. De har ikke motatt spillet fra leverandør enda, men håper at de får den inn ila morgendagen. Noen som vet om det er noen butikker som har planer om release i natt? Og da gjerne i Bergen... Noooo! <_< Fikk nettop mail fra de, forsinket.. blir forhåpentligvis sendt imorgen. Jaja... :rolleyes: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Husk også på at vi her i Norge ligger 6 timer forran nærmeste amerikanske tidssone, og 9 timer unna vestkysten, så ikke forvent at det blir gjort tilgjengelig ved midnatt. Endret 22. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
karlif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du får ingen biler rett i garasjen selv om du har VIP bilene. De må kjøpes som vanlige biler.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Yes, lå en herlig LE edition av FM 3 til meg fra Cdon idag så nå blir det racing for alle penga. Bare gni det inn du , misunner deg akkurat nå!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Tenkte jeg skulle oppdatere førsteposten for anledningen (release), men merker at jeg ikke orker å skrive særlig nå i kveld. Om det er noe en har lyst til å se i førsteposten så skrik iallefall ut. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Yes, lå en herlig LE edition av FM 3 til meg fra Cdon idag så nå blir det racing for alle penga. Bare gni det inn du , misunner deg akkurat nå!!! Vell du får kjøpe deg det i morra... hehe, har netopp skaffet drømmebilen som jeg skal kjøre som en gal med, bildet du ser er drømmebilen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Forza 3 ER tidenes bilspill! Uansett faan! Fytti helevete så bra! Hadde det bare ikke vært for at det har dukket opp et problem med xboxen... Virker nesten som den bare viser 250 farger Helt til den blir helt død! Skjedde først i dag... Har testet med div andre kabler også, men vil seg ikke. Fungerer fint en stund men så kommer det med en gang jeg har loadet et løp i forza! Noen som har hørt om lignende? Edit: Nå gikk jeg ut av banen og da ble alt normalt igjen... Det har ikke hendt før. Edit 2: Nå er det normalt igjen! Hva faan er galt??? Edit 3: Og der ble det helvete igjen... Midt i et løp!!! Edit 4: Og der gikk det tilbake til normalen... Endret 22. oktober 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Forza 3 ER tidenes bilspill! Uansett faan! Fytti helevete så bra! Hadde det bare ikke vært for at det har dukket opp et problem med xboxen... Virker nesten som den bare viser 250 farger Helt til den blir helt død! Skjedde først i dag... Har testet med div andre kabler også, men vil seg ikke. Fungerer fint en stund men så kommer det med en gang jeg har loadet et løp i forza! Noen som har hørt om lignende? Edit: Nå gikk jeg ut av banen og da ble alt normalt igjen... Det har ikke hendt før. Edit 2: Nå er det normalt igjen! Hva faan er galt??? Det er nok straffen for at du spelar det ein dag før tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå