ArildVonRaven Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Oh yeah! Da var det sendt fra elkjøp Forhåpentligvis får jeg det i morgen da... Når bestillte du? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Bestilte den 15. En uke siden altså... Endret 22. oktober 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Når jeg får kvittering (ikke ordrebekreftelse) på mail fra elkjøp, betyr det at spillet er sendt? Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da var min LE kommet ifra cdon Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Håper som en unge at LE fra Lefdal har kommet idag, den var sendt igår men kanskje hvis posten har vært kjapp? Når pleier du å få BREVpost Gaz? i og med at vi bor ganske nærme hverandre Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Brevpost fra Elkjøp/Lefdal bruker å ta en virkedag. Fikk du f.eks. kvittering på onsdagskvelden, betyr at du har det fredag formiddag. Det er min erfaring! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da var min LE kommet ifra cdon HØHØ! Da ligger vel muligens min i kassen også da Med mindre du bor mer sentralt da Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvor bor du Iceman? Lenke til kommentar
ArildVonRaven Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hey alle Elkjøpkunder! Ringte kundeservice for å høre hva som skjer. Etter fadesen medf Halo:ODTS så stoler jeg ikke på dem i det heeele tatt. Har fremdeles ikke mottatt mail om sendt pakke, men den koselige jenta i telefonen fortalte at det var et sporingsnummer på min ordre. så det er vel fortsatt håp? Elkjøp må få bedre rutiner på dette iallefall. Så dere som jobber på Elkjøp vet hva dere må ta tak i fremover;) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Elkjøp er en drittbutikk, eneste dem er gode på er pris! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hvor bor du Iceman? Å, ei lita bygd i Sør Trønderland, 1.5 time sørafor Trondheim. Endret 22. oktober 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hoho, har du en spesifisert adresse hvor jeg tilfeldigvis kan komme til å gå forbi postkassen din og tilfeldigvis bare titte oppi også plutselig kommer spillet oppi lomma mi helt uforstående til hvordan slikt kunne skje? Btw, dette kan sikkert googles, men gidder ikke pga skolen, hvor mange kan man spille i multiplayer og er det splitscreen på forza? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 8 player online, 2 player splitscreen. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke 4 player splitscreen? Dårlig gjort! 2 Player online split screen og da regner jeg med? Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da var min LE kommet ifra cdon HØHØ! Da ligger vel muligens min i kassen også da Med mindre du bor mer sentralt da Bor i Harstad i troms, så vil ikke akkurat kalle det sentralt Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Da var min LE kommet ifra cdon HØHØ! Da ligger vel muligens min i kassen også da Med mindre du bor mer sentralt da Bor i Harstad i troms, så vil ikke akkurat kalle det sentralt Hehe... vet hvor det er ja. Slekt oppi der Er jo ikke så øde da. Harstad har jo en forholdshvis stor by Men er "litt" langt nord @ Cerandin, mmm nei. Endret 22. oktober 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan vel ikke akkurat kalle det øde nei Heldigvis tar det bare 2 dager ifra pakken er sendt, til den ligger i postkassa mi Så da gjør det jo ikke noe å bo så langt opp i nord Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fikk Lefdal kvittering i går kveld, men ingenting i posten i dag. Bor i Oslo.. Lenke til kommentar
ArildVonRaven Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fikk mail fra Elkjøp nå! Pakken sendt 15:00 i dag.. Kommer nok på lørdag da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå