GarethWest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Håpar lefdal leverar sakene. Elles blir det ei keisam helg. Uansett, første compo i FM3 blir lansert på Laurdag! Følg med på websida for info! NB! Hugs å legg til forzanorway på xbox live for å væra med i compo! Gamertag: Forzanorway Endret 21. oktober 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tenkte også på å at det var mulig å opprette en egen Gamertag for ForzaNorway.net, men det ble bare med tanken Jeg håper å ha spillet i hendene i morra. Da blir det nok å låse seg inne og spille hele kvelden.. Kommer til å ta på dagen på arbeid i morra Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå fikk jeg melding fra lefdal at pakken var sendt, kl 22:33 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Samme her Da regner jeg med at den ligger klar til helga på fredagen. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå fikk jeg melding fra lefdal at pakken var sendt, kl 22:33 Samma her. Berre kl 22:36 :-) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jess, da slo jeg alle da i å få pakken postet først! Klarer ikke vente til jeg får fatt i en Ford Focus RS + Hyundai Genesis coupe... mm... Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som har bestillt hos Elkjøp som har fått sin sendt? Har ikke hørt noe enda jeg Lenke til kommentar
karlif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 De har sendt min pakke fra elkjøp Lefdal og elkjøp sender fra hovedlageret i jønkjøping. Hvor lang tid vil det ta før det dukker opp i oslo? Må da være overnight shipping Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ikke fått melding om at Forza 3 er sendt enda. Jeg bestilte Limited Ed. fra Elkjøp. Regner vel ikke med å ha spillet på fredag, gjør egentlig ikke så mye siden jeg får borderlands i morgen eller på fredag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke hørt noe fra Elkjøp enda, men har fortsatt et lite håp om å få spillet på fredagen. Har ikke fått svar på mailen jeg sendte tidligere i dag heller, men det kommer vel. Red.: Solsviken, slutt med det der, nå river du i stykker håpet mitt. Endret 21. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 PK sendte ut Limited Edition i går(onsdag). Får min egen kopi i morra, selv om jeg har sitti å spilt spillet nå i snart ei uke Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De var litt tregere med meg, ble ikke sendt før klokken 12.34 i natt Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ennå ikke hørt noe fra elkjip... står bare "reservert". Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Neiiii :@ Jeg må jobbe FREDAG og LØRDAG, jeg som hadde helt glemt det ut. Akkuratt når forza kommer Jaja, Forza 3 prioriteres først, så får sovinga komme etter.... Er det noen som blir med på et par kjøreturer i multiplayer på fredag/lørdag/søndag? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får mail fra elkjøp når varen sendes. Jeg får kun "sendt" på ordrehistorikken min og null mail. Ja har sjekket spamfilteret. Er ikke meningen å ødlegge håpet til noen, men for å tenke logisk, sendes Forza 3 i dag, og sjangsen er stor for at det er fra Sverige lageret det sendes, så er spillet ikke hos meg før mandag. Post gangen blir nok som følger: Første sende dag (Sverige) --> Andre sende dag (Oslo) --> tredje sendedag (Bergen). Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Neiiii :@ Jeg må jobbe FREDAG og LØRDAG, jeg som hadde helt glemt det ut. Akkuratt når forza kommer Jaja, Forza 3 prioriteres først, så får sovinga komme etter.... Er det noen som blir med på et par kjøreturer i multiplayer på fredag/lørdag/søndag? Jeg tenkte å teste multiplayer med kameraten min på enten fredag eller lørdags kvelden. Skal spille hele fredags-dagen. Men du kan sikkert joine oss! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen andre som har bestillt fra Absoluttspill og har fått mail om at det er sendt? Forventet mail igår egentlig, så jeg skulle få det en dag før, men ser ikke sånn ut.. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nais frode! Er det noen som spiller det nå før release som vet om man kan sette på sanger når man kjører bilen? Lenke til kommentar
karlif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sjekket nettopp trackingnummeret på pakka fra elkjøp. Den er nå på postterminalen i Oslo. Skal vel mye til for at man ikke får det i morgen da Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Oh yeah! Da var det sendt fra elkjøp Forhåpentligvis får jeg det i morgen da... Endret 22. oktober 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå