worthy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Expert jobber jeg for. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sender Lefdal ut eksemplarene snart????????????????????????????????????? Hvis ikke Forza 3 er i postkassa mi den 23. Da blir jeg arg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg jobber på bensinstasjon og fikk spillet for to dager siden :3 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 selger bensinstasjonen forza 3? o.O Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om en butikk som har det i Bergen, jeg kjører direkte ut og kjøper det. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er avstemming på www.forzanorway.net. Kva vil du skal væra første offisielle compo i FM3? Stem, og legg igjen kommentarar! Søker også fleire folk som vil væra med på Forza Norway, folk som kan skrive, ta initiativ til ymse, og moderatorar til forum (som er på veg opp.) Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om en butikk som har det i Bergen, jeg kjører direkte ut og kjøper det. 300kr til førstemann med et tips som gir utelling, ta det gjerne på PM Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gaz west, hva skjedde med spørsmåla til Che Chou(det han heter?)? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gaz west, hva skjedde med spørsmåla til Che Chou(det han heter?)? Har endo ikkje fått svar .. Har sendt purremail. Men kan fort sjå for meg at det vil ta tid, ettersom det er launch kva dag som helst. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Var akkurat på elkjøp og spurte pent etter spillet. Joda, etter mye om og men fant han ut at de hadde 30 kopier liggende. Fikk akkurat opp håpet da han oppdaget releasedatoen... <_< Vel-vel. Får vente til freddan da! Lenke til kommentar
ArildVonRaven Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Er det noen som har fått mail fra Elkjøp.no om sendt pakke? Etter siste hendelse med elkjøp, eller la oss si fadese, gjorde meg rimelig usikker på å bruke dem igjen.Men 399 for Ltd gjorde sitt... Fadese=HALO:ODTS Endret 21. oktober 2009 av Von Raven Lenke til kommentar
karlif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har nettopp fått kvittering på elkjøp på Forza 3 LE. Om det betyr at det er sendt vet jeg ikke.. Aldri kjøpt noe på elkjop.no før. Vil jeg få en mail hvor det står at pakken er sendt?? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har den siste uken bestilt 3 saker hos Elkjøp. UC2, Forza 3 og en Elite box. For meg virker det som man kun får kvittering på spill, mens man på større pakker får "pakken er sendt mld". Fikk forøvrig også kvittering på Forza idag. Vil tro det betyr at det er sendt. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hissig tilbud elkjøp har på xbox nå, elite + pure + lego batman for 1995 kr, kanskje ikke de beste spilla, men godt tilbud forde. Litt fristet til å gå til anskaffelse av en bare for fm3 Endret 21. oktober 2009 av henrikrox Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som har bestilt fra lefdal som gidder å sende en mail dit å spørre om den kommer til å bli sendt snart? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har nettopp fått kvittering på elkjøp på Forza 3 LE. Om det betyr at det er sendt vet jeg ikke.. Aldri kjøpt noe på elkjop.no før. Vil jeg få en mail hvor det står at pakken er sendt?? Når du får kvittering på mail betyr det at spillet er sendt. Forøvrig fikk jeg nylig kvittering fra leftdal om at forza er sendt Lenke til kommentar
ArildVonRaven Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fikk mail fra Elkjøp når de sendte Halo ja. Blir meget skuffet om det ikke ligger i postkassa nå på fredag! Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har ikke fått kvittering, men snakket med Lefdal for to dager siden. Da sa de at det var sendt. Synes det i så fall er litt rart at jeg ikke har fått noe da jeg bor i Oslo (og brev kommer stort sett dagen etter). Dersom det viser seg at Lefdal har løyet for meg mtp at de har sendt det blir jeg ganske sint. Det har med forventninger å gjøre. Helt ok om jeg får det i morgen eller fredag, men det skal ikke kommer senere! Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mitt sendtes idag, kommer med posten imorgen Dock, www.spelbutiken.se og boende i sverige. //HB Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) YEEEE!! Var innom de fleste butikker i Arendal i dag. INGEN tar inn Limited Edition, og alle selger den vanlige utgaven til 599,-. MEN, det var før jeg kom innom Spaceworld på Amfi Arena. De hadde faktisk Limited Edition allerede, og den vanlige. Men den ellers så hyggelige ekspeditøren kunne tingene sine, og utbrøt med et flir "Men den får ikke du i daaag!". Jeg sa jeg visste det var på fredag, men lurte på om han kunne holde av Limited Edition til meg, og en vanlig til min lillebror. Det gjorde han. Så teoretisk sett HAR jeg nå Limited Edition. Jeg har ihvertfall sikret meg det, og på fredag skal jeg være førstemann inn på Spaceworld når de åpner butikken for å hente det. 7 mils kjøretur (3,5 hver vei), men TOTALT verdt det! 699,- kostet det altså! Endret 21. oktober 2009 av Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå