Cerandin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 nei, du må kjøpe fra MS/låne fra noen/få gratis av MS Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 HEHEHEHE! Derfor jeg har bestilt meg 120GB disk Hvor mye ga du? Jeg syns den harddisken er så latterlig dyr. Å kjøpe den løs er 50% av prisen på en splitter ny elite konsoll. Helt håpløst, men jeg må vel gi etter... eBay Hvis den kommer da... Men selgeren hadde høy rating og da er de som regel til å stole på. Havnet vel på 400 med frakt. Samt selgeren skulle sette prisen på pakken til under 200NOk så da slipper jeg MOMS og Tollgebyr Ok. Følger den med en sånn kabel slik at du får overført downloads, save games etc? pleier ikke å gjøre det på de som er så billige på ebay.. hvis den gjør så kunne jeg tenkt meg en pm med link til denne karen.. "me need" Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 HEHEHEHE! Derfor jeg har bestilt meg 120GB disk Hvor mye ga du? Jeg syns den harddisken er så latterlig dyr. Å kjøpe den løs er 50% av prisen på en splitter ny elite konsoll. Helt håpløst, men jeg må vel gi etter... eBay Hvis den kommer da... Men selgeren hadde høy rating og da er de som regel til å stole på. Havnet vel på 400 med frakt. Samt selgeren skulle sette prisen på pakken til under 200NOk så da slipper jeg MOMS og Tollgebyr husk at den er fake da og microsoft har jo planer om å utestenge alle brukere med fake minnekort og muligens harddisker. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Han har nok kjøpt en offisiell hardisk på 120GB tenker eg Meg bekjent finnes det kun offisielle HDD`er til 360, ellers kan/kunne man vel mekke sammen noe modifiserte greier tidligere? Endret 19. oktober 2009 av Mala Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjøp en offisiell hdd ja.. linky Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det var det også som slo meg før jeg bestilte, men bestilte likevell. Det var så billig atte Må da ta noen sjanser her i livet BTW: Kjøpte fra han/hun/de/det her: http://myworld.ebay.com/sead.team2008/ Er den "fake" så blir den brukt som målskive for et eller annet. Eller bare en vanlig HDD Skal sjekkes før den blir tatt i bruk. Betalte faktisk bare: Fra-beløp 338,49 NOK Til-beløp $58,54 USD Valutakurs: 1 NOK = 0,172944 USD Det er fint ja, sette en punkteringsboks og prøve med blyspiss hvis den er "fake".. "litt" dyr skive, men blir sikkert skøy! Endret 19. oktober 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) mitt hotteste tips er at det er kun memory brikkene fra datel og max memory som er "targets" denne gangen, dette vil jo vise seg når facebook updaten kommer. Å utestenge de med fake harddisk synes jeg høres litt hardt ut og sært....... med tanke på at de memory brikkene er 2gb og 4gb så er det da særdeles enkelt for microsoft å finne de (pga at max offisiellt memory er 512mb.) uansett kan man jo bare bruke transferkittet igjen å overføre til en offisiell hdd senere hvis urettferdigheten seirer.... Endret 19. oktober 2009 av 530xd Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har bestilt en 120 gig-er på Ebay jeg også, får bare håpe den ikke er fake. I så fall får den ende opp som en alt for dyr harddisk i en av de bærbare her... La forresten ut en liten film fra spillet. Filmet av tv-en med Creative Vado HD, så bildet er ikke all verdens, og lyden er fraværende. Fett uansett. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har bestilt en 120 gig-er på Ebay jeg også, får bare håpe den ikke er fake. I så fall får den ende opp som en alt for dyr harddisk i en av de bærbare her... La forresten ut en liten film fra spillet. Filmet av tv-en med Creative Vado HD, så bildet er ikke all verdens, og lyden er fraværende. Fett uansett. Rått, har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til Fredag!! Men har nå virkelig lyst på Limited Edition igjen.. ;( Skulle ønske jeg visste om noen butikker som har den i Arendal! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 La forresten ut en liten film fra spillet. Filmet av tv-en med Creative Vado HD, så bildet er ikke all verdens, og lyden er fraværende. Fett uansett. Steike så tøft! Gleder meg sinnsykt til fredagen! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kan si det sånn at orginale HDDer er laget i Thailand(står det iallfall på min) og den jeg kjøpte til en kamerat på ebay sto det made in China Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tja... Fant bilde av en som var laget i Korea også. Så det er hipp som happ tipper jeg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Min er laget i Kina, og er en orginal 20gb harddisk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Varene pakkes så med litt tur spiller jeg forza i morgen Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Varene pakkes så med litt tur spiller jeg forza i morgen Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
karlif Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Er det mange som har bestilt fra elkjop.no? Fikk bestilt før de endra LCE prisen fra 399 til 499 B) På sidene dem står det at de ikke har det på lager ennå. Får håpe det kommer senest fredag Endret 20. oktober 2009 av karlif Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Varene pakkes så med litt tur spiller jeg forza i morgen Fikk også en galdnyhet i dag... Forza 3 LE var sendt til pakking og ble sendt så snart det var pakket ferdig Fra CDON. Dog... det har stått slik hele dagen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Begynner å bli ganske nervøs her, jeg HÅPER virkelig at Lefdal får sendt av mitt LE eksemplar i morra. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tviler.. men men, var nå billig! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Venter selv på Forza Motorsport 3 LE, får håpe det er bedre en Need For Speed Shift sin grafikk og gameplay... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå