Cerandin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) kjører du porsche bzzlink? :o edit: Godt observert frode! Har jeg faktisk ikke lagt merke til! Endret 19. oktober 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk huket tak i det nest siste spillet på Coop obs Jessheim! Stor takk til deg hhafstad! Og jeg tok det siste Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nice tysker wagon det der. Får vi vite hvilken? BTW... Jeg å vil ha Forza! NÅÅÅ! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nice tysker wagon det der. Får vi vite hvilken? BTW... Jeg å vil ha Forza! NÅÅÅ! Det er en 1999 Boxster 2,5 liter 204 HK. Lav vekt og motoren i midten, så den er veldig morsom å kjøre. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Shit, det er nokon som har det :-) Rå bil. Eg og vil ha Forza no. Blir nokre lange dagar. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fin bil ja! Porsche er noe for seg selv ^_^ Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 bzzlink: PCN-medlem du også? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Shit, det er nokon som har det :-) Viktig å huske på at dette ikke er LE versjonen Bare håper elkjip klarer å levere før helgen er slutt.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 CDON blir peppret med kuler fra 30.06'n min hvis jeg ikke får det på fredagen. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Om du, som meg, kun har 20 gig disk på 360-en er det bare å rydde plass. To dvd-er som skal installeres, pluss en add-on fra Live på typ 400 megabyte. Det tar litt plass, men så er det vel verdt det da. Kjørte litt Touge-lignende løp i fjella i Japan i helga. Veldig kult! Har fortsatt til gode å se noen rene drift-løp i spillet, men driftes gjør det jo uansett. Få baner jeg ikke ligger i topp 1-5 prosent på drifting. Ikke at det er så knotete da, når det bare er fra 500-3 000 på listene enn så lenge. Men typ 5 plass av 2 500 folk er greit nok. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du trenger jo ikke installere DVD1. DVD2 er vel på rundt 2GB, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du trenger jo ikke installere DVD1. DVD2 er vel på rundt 2GB, hvis jeg husker riktig. Trenger så klart ikke å installere begge dvd-ene, men det er jo ikke akkurat noen ulempe. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Om du, som meg, kun har 20 gig disk på 360-en er det bare å rydde plass. To dvd-er som skal installeres, pluss en add-on fra Live på typ 400 megabyte. Det tar litt plass, men så er det vel verdt det da. Kjørte litt Touge-lignende løp i fjella i Japan i helga. Veldig kult! Har fortsatt til gode å se noen rene drift-løp i spillet, men driftes gjør det jo uansett. Få baner jeg ikke ligger i topp 1-5 prosent på drifting. Ikke at det er så knotete da, når det bare er fra 500-3 000 på listene enn så lenge. Men typ 5 plass av 2 500 folk er greit nok. HEHEHEHE! Derfor jeg har bestilt meg 120GB disk Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette minner meg litt om når man var liten og ventet på julaften...tiden går så forbaska sakte! Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 får det forhåpentligvis inn på jobb i morgen så da blir det spillings Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ikke mange dagene igjen nå! Hmm.. jeg må finne meg en skikkelig plass å sitte å spille, er så knotete å sitte å spille med ratt på PC-pulten, det duger ikke.. Finne frem godstolen, å gjemme meg på loftet i helgen for å spille B) Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 bzzlink: PCN-medlem du også? Jepp, Martin Willanger her. Så deg i Forza tråden på p-c-n.no Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 HEHEHEHE! Derfor jeg har bestilt meg 120GB disk Hvor mye ga du? Jeg syns den harddisken er så latterlig dyr. Å kjøpe den løs er 50% av prisen på en splitter ny elite konsoll. Helt håpløst, men jeg må vel gi etter... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 HEHEHEHE! Derfor jeg har bestilt meg 120GB disk Hvor mye ga du? Jeg syns den harddisken er så latterlig dyr. Å kjøpe den løs er 50% av prisen på en splitter ny elite konsoll. Helt håpløst, men jeg må vel gi etter... eBay Hvis den kommer da... Men selgeren hadde høy rating og da er de som regel til å stole på. Havnet vel på 400 med frakt. Samt selgeren skulle sette prisen på pakken til under 200NOk så da slipper jeg MOMS og Tollgebyr Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 HEHEHEHE! Derfor jeg har bestilt meg 120GB disk Hvor mye ga du? Jeg syns den harddisken er så latterlig dyr. Å kjøpe den løs er 50% av prisen på en splitter ny elite konsoll. Helt håpløst, men jeg må vel gi etter... eBay Hvis den kommer da... Men selgeren hadde høy rating og da er de som regel til å stole på. Havnet vel på 400 med frakt. Samt selgeren skulle sette prisen på pakken til under 200NOk så da slipper jeg MOMS og Tollgebyr Ok. Følger den med en sånn kabel slik at du får overført downloads, save games etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå