GarethWest Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ein treng berre spelet / demoen :-) Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenkte mer på at jeg bare har en vanlig håndkontroller foreløpig, og om dere andre kjører med ratt. Litt dumt hvis noen ser på det som juksing. :-) Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hmm, dumt jeg ikke meldte meg på, hadde blitt en fin andreplass i Porschen 00:59:609, med ABS og TCS vel og merke, manuelt gir. Får se om jeg ikke melder meg på kommende runder. Meget bra tider på en del av de som var med i hvertfall ser jeg. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenkte mer på at jeg bare har en vanlig håndkontroller foreløpig, og om dere andre kjører med ratt. Litt dumt hvis noen ser på det som juksing. :-) Hadde kjørt halvsekundet fortere om jeg hadde kjørt med "simulatoren" vår, men mangler MS-rattet Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Klarer ikke å kjøre fort med rattet jeg.. blir for "slitsomt" Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Mitt MS ratt gikk i dass ved utlån til ett par vel engasjerte kompiser DIRT ble litt for mye for dem haha. Nei, men var helt konge å spille Forza 2 med MS rattet i sin tid, men eg tror neppe eg gidder å investere i nytt MS ratt ihvertfall.. Endret 27. september 2009 av Mala Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Satser på at kvelden i dag blir booket til forza! fikk så vidt spillt litt lørdagskvelden Og det virker lovende! Men er meget skuffet over at bilene ikke går i stykker mer. Fangerne dfaller jo ikke av heller Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tror skaden er stengt av i demoen? Prøvde ihvertfall å kjøre full fart i autovernet for å teste litt, men ingenting skjedde. Bare litt småriper. Nei, regner med det blir noe helt annet i full-versjonen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, håper virkelig det! Hvis ikke blir jeg dypt skuffet! Men må innrømme at det var morsomt å sitte i cockpit-view og få bilen til å rulle rundt et par ganger! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hehe, kræsjingen i Forza 3 var ikke akkurat like imponerende som Flatout: UC og kanskje Burnout Paradise. Men her skal man jo som regel prøve å holde bilen så pen og hel som mulig. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Litt Forza 3 drifting FM3 Fujimi Kaido Drifting Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 HÅHÅ! Dritbra Fy faan som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Litt Forza 3 drifting FM3 Fujimi Kaido Drifting Så den i går kveld, kom vel ut før helgen! Får frysninger av den, det er den råeste bilspillvideoen hittil tror jeg! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hehe, kræsjingen i Forza 3 var ikke akkurat like imponerende som Flatout: UC og kanskje Burnout Paradise. Men her skal man jo som regel prøve å holde bilen så pen og hel som mulig. Tja.. Er jo alltids morsomt å skumpe borti kameraten rett før mål så han flyger i veggen! For så å se han står der med en ihjelkjørt bil (Dog det kan skje deg selv også... Krasj/ufine ting får som regel konsekvenser ) Endret 28. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tja.. Er jo alltids morsomt å skumpe borti kameraten rett før mål så han flyger i veggen! For så å se han står der med en ihjelkjørt bil (Dog det kan skje deg selv også... Krasj/ufine ting får som regel konsekvenser ) Hihi! Tenker det samme igrunn, men man skal være forsiktig med det når man spiller online med helt random folk. Er mange "Clean Racers" der ute som man kan bli upopulær blant! Men forferdelig gøy, det skal jeg være enig i! Er derfor jeg ELSKER Flatout: UC på XBox Live. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Litt Forza 3 drifting FM3 Fujimi Kaido Drifting Fy flate, herlig å se at Team Blackjack er tilbake. Alle som har sett fra det første spillet, er vel ikke i tvil om at de kan få til store ting på FM3. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fujimo Kaido... Så utrolig opphissende! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 To nye FM3 videoar på www.forzanorway.net ! http://forzanorway.net/?p=121 Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Testa demoen en del nå. Liker den veldig godt, men... Synes fargene, som på den forrige, er alt for intense. Liker ikke når grsset blir knall grønt Må sette ned farge mye på tv'n for at det skal se mer realistisk ut. Ellers er det full skade modell på simulator mode. Har klart å miste forskjermen på minien. Skal dog ganske heftige krasjer til virker det som. Ellers, noen som har lagt merke til turboneger med "do you dig destruction" i bakgrunnen ? edit. Får å få få full utelling av det spille her må det spilles med ratt. Det er en helt annen verden. Langt mer utfordrende. Endret 29. september 2009 av Goo Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2009/09/29/an-inside-look-at-forza-motorsport-3-s-season-play-part-1.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå