Spifflelight Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Heisann! Da var det kjørt noen runder! Top 3% med Audin, top 1% med ferarrin. Etter 20 runder. Eneste assist er ABS, alt annet er av. Bare å adde i vei på XBL. MVh Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Glad att jeg bestillte collectors edition på CDon i sommer men ser nå att de er utsolgt, demoen var som forventet konge og gruser konkurente GT5 glatt ned i søppla. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 @ Saddlefall, eg lurar på det same. I øyeblikket 22 påmeldte til konkurransen! Utruleg morosamt! :-D Eg trykker berre på ein person i lista så får eg to valg, gamercard eller race this ghost. men ein kan jo også slå av/på ghost inni assist menyen. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Fatter ikke hvordan det går an å kjøre så kjapt som de andre gjør med Audi'en.. Porscha er grei nok, men Audi'en går jo bare rett fram i svingene som regel.. Må være pga quattro. Foretrekker bakhjulstrekk jeg! Nå blir det dusjing, og deretter helle innpå noen kalde cider og kjøre litt Forza mens jeg venter på at sjåføren til voerspielet skal komme! Endret 26. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Frode: Audi= Brems før svingen, få et uns overstyring, og ikke gi gass før nesa peker mot utgangen, da slipper du understyringen //HB Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Frode: Audi= Brems før svingen, få et uns overstyring, og ikke gi gass før nesa peker mot utgangen, da slipper du understyringen //HB Ja, jeg har skjønt det måtte være noe sånt. Er vel bare at jeg blir for ivrig gjennom svingen når jeg ser ghost-bilen til førstemann på leaderbordsa drar ifra! Legger deg til på XBox Live jeg! Endret 26. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 60% atm! Ta en dusj nå og spise litt mat så skal dette testes ut! Faan så jeg gleder meg etter å ha vært 2 dager på jakt i tåke og regn! Blir godt å slappe av med Forza 3 da ja Er rett og slett helt kake nå ihvertfall -_- Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Glad att jeg bestillte collectors edition på CDon i sommer men ser nå att de er utsolgt, demoen var som forventet konge og gruser konkurente GT5 glatt ned i søppla. Vet ikke hvordan du kan si det uten og ha spilt GT5 da... Da kan jeg si at GT5P har bedre grafikk en FM3 for jeg har spilt begge demoene... Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg kan si at Forza 3 har bedre grafikk enn GT5P, for jeg har spilt begge demoene. Er det ikke mulig å holde kjeft om dette nå? Endret 26. september 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var en annen som begynnte da så si det til han da.... Ser seriøst at noen vil ha meg vekk... Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Men da må det være mulig å ikke svare han, ikke bit på alt mulig. Demoen har vært ute lenge nå, så diskusjonene om hva som ser best ut begynner bare å bli kjedelige. Jeg er enig om at man må få sammenligne spill, men overladiske ting som grafikk er drit kjedelig. Jeg tør å påstå at Forza ikke handler om grafikk, men kjørefølelsen. Spillet ser uansett mer enn bra nok ut, etter hva jeg vil ha selv. Endret 26. september 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Det er ingen update for Logitech og kommer heller ikke til å bli det. Logitech har selv sagt at det desverre ikke er mulig. Det var noen forskjeller med ForceFeedback løsningene. Skal du ha full pakke på Xbox360 må du kjøpe Fanatec ratt (kommer med clucth og H-gir). G25 / G27 er det opp til Logitech å gjøre kompatible med Xbox 360. Det krever hardware-endringer så det er ikke noen "liten" fiks som Toman snakker om. Det er også ingen andre enn Logitechs problem. De vender bort 20+ millioner Xbox-eiere som kunder så det er deres tap. Fra et rent teknisk perspektiv er det ikke noe problem å lage et ratt/pedal-sett som er kompatibelt med både Xbox 360, PS3 og PC samtidig (Fanatec klarer det). Og lisenser kreves både for trådløs tilkobling til Xbox 360, og også for Bluetooth med trådløs kobling til PS3. Hvorfor Logitech da styrer unna Xboxen er det bare de som kan svare på. Heldigvis finnes det bedre ratt på markedet enn G25/G27 så man går ikke glipp av noe. Enig i det meste du sier her, problemet er vel at rattene som er bedre også koster en god del mer og er vanskelig å få tak i. Synd da jeg gjerne skulle hatt et ratt som støtter alle 3 plattformer og som er god kvalitet. Glad att jeg bestillte collectors edition på CDon i sommer men ser nå att de er utsolgt, demoen var som forventet konge og gruser konkurente GT5 glatt ned i søppla. Var det ikke slik tullprat vi skulle holde ute av tråden? Så over til denne herligheten FM3 og lansering... Er det noen som har hørt at de vil selge 360 + FM3 som en bundle? Altså håndfast informasjon og evt. priser? Jeg har ikke kjøpt boxen ennå men ventet lenge nå men venter ikke lenger enn FM3 hehe. Hadde vært kjekt å få en god bundle pris, gjerne også med MS rattet siden jeg ikke gidder å bruke mye penger på vanskelig tilgjengelige Fanatec ratt akkurat nå. Endret 27. september 2009 av Kendu Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Fungerer g25 ratt til xbox? Jeg ligger foresten på top 3% på drifting Endret 27. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) AAAAAAAARRH, Gleder meg som en unge til jeg kommer hjem til å gro litt forza og Halo 3 nå! Endret 27. september 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Så over til denne herligheten FM3 og lansering... Er det noen som har hørt at de vil selge 360 + FM3 som en bundle? Altså håndfast informasjon og evt. priser? Jeg har ikke kjøpt boxen ennå men ventet lenge nå men venter ikke lenger enn FM3 hehe. Hadde vært kjekt å få en god bundle pris, gjerne også med MS rattet siden jeg ikke gidder å bruke mye penger på vanskelig tilgjengelige Fanatec ratt akkurat nå. Skal koma ein 250GX 360 med FM3, ja. Men Norsk pris veit eg ikkje noko om. Ikkje om den i det heile blir lansert i Noreg heller. Endret 27. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 De sier det er 100 baner men er det 100 forsjellige banen eller teller baklengs som en egen bane? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Viss Elkjøp skal ha tilbud på dette spillet til 399kr så kjøper jeg det fysisk i butikk, tør ikke forhåndsbestille der etter fadesen med Halo 3 ODST som jeg enda ikke har motatt... Please la det komme, da kjøper jeg spillet på flekken!! Håper jeg blir noe bedre med custom layers på Forza 3 en det jeg var i Forza 2 Husker jeg laget Playstation 3 bil, den ble selvfølgelig svart som den gamle 60GB med inngang, der du trykker få å få spillet ut osv, Nintendo Wii bil med bilde med en egenlaget Wii mote og logoen og Xbox 360 bil med selvlaget logo Kom ikke på noe bedre i den tiden der Endret 27. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Liveries editoren i FM3 skal visstnok væra av ein anna verden enn i FM2. Så med tanke på alle dei utruleg tøffe bilane me såg i FM2 tør eg nesten ikkje tenka på kor sinnsvakt råe bilar me vil sjå i FM3! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Kanskje jeg skal lage en ny versjon av gobilen min: Lenke til kommentar
Northland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nice bil Lakus.. Husker jeg satt mangen timer i FM2 og laget biler. Var ikke noe særlig flink til å lage realistiske bilder på bilene, men syns jeg fikk til en del kule design fordet! *Mimre tilbake* Var en periode jeg laget biler mye mer en jeg kjørte.. Gikk ikke akkuratt i pluss da, så jeg burde kanskje prøvd å solgt noen av dem.. Gleder meg til det meste i FM3 merker jeg. Jeg satt meg aldri inn i auksjons delen på FM2, men det kan se ut som om dette er videreutviklet enda mer nå, så skal ikke se vekk i fra at det blir brukt en hel del mer denne gangen. Skal litt senere i kveld gi konkurransen som pågår en siste sjangs, men det er enkelte her inne som er et hakk og 2 over meg når det kommer til selve kjøringen så det spørs. Kjente det irriterte litt da du Gaz som lå litt bak meg plutselig klarte 1 sek raskere en meg. En skulle ikke tro at det ene sekundet skulle være noe problem, men damn det har mye å si.. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå