FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har ikke ord for hvor fantastisk dette spillet er jo mer jeg får spilt det!! Og enda gøyere ble det nå når leaderbordsa kom opp!! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det time trail nå? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Det herligste er med Audi R8'n når man gir bånn gass med bremsen inne( i ståstill posisjon), og man slepper bremsen og hjula spinner som bare faen! Ikke spesielt bra hvis du skal vinne, men en deilig følelse! edit: leif Endret 24. september 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Endringar er blitt gjort i konkurransen ettersom leaderboards er online! http://forzanorway.net/?p=100 HUGS å skrive gamertag'en din inn i kommentarfeltet slik at me i Forza Norway veit at du er med - og får annonsert rett vinnar på Søndag kveld! LYKKE TIL ALLE SAMMEN! Endret 24. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Quataz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det time trail nå? Om du starter løpet fra leaderboards ja Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nydelig grafikk og gameplay!! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Var faktisk enda mer imponert over grafikken i Dirt 2, men for all del, dette ser veldig veldig bra ut også! Skal lett kjøpes sammen med ratt/pedaler! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Haha var jo Turbonegero - Do You Dig Destruction, jeg hørte på demoen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skulle akkurat til å skrive det samme Er i top 3% nå med 1:10, virker ikke som at jeg klarer noe bedre enn det i kveld -.- Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Virket lett å komme blant de første 1-5% blant scoreboardsa med et første, men blir nok verre over helgen når flere og flere får spilt! Men du kommer lenger opp på listene jo færre hjelpemidler du har på altså? Det visste jeg ikke, men det var jo genialt!! Edit: La deg til Gaz! Skal prøve å sette noen greie tider, er ihvertfall lov å håpe! Endret 25. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gledar meg til å få testa timetrail idag! Då skal rekord settast! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 1:01:489 med Porsche (Advanced uten AntiLock), og har fortsatt mer å gå på 212 plass på Live i går kveld Legger til Gaz i dag. Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da var man igang. DL tok hele 6 minutter fra start til stopp! Fantastisk spill, og fantastisk kjørefølelse. Spillt noen runder på demoen, med ratt, oh joy. I helgen blir det å bygge noe å feste rattet i, byggmax here i come. Har tegna byggplaner og det hele. Gaz, jeg adder deg i ettermiddag eller noe. Spiller du Shift også? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Laster ned nå. Skal bli moro dette! Noen som vet noen plasser de selger feste for ratt i Norge? Mener jeg har sett Fanatec wheelstand eller noe slikt på youtube... Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 kjører med alt av, med easy motstandere, har aldri spilt Forza spill før utenom FOrza 1, må si jeg digga porsche bilen når det kom til drifting. Audien bare snurra rundt hele tida, mens porschen glei fint Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Gledar meg til å få testa timetrail idag! Då skal rekord settast! Har de lagt ut timetrial-mode (uten opponents)? Kan de bare legge ting til i spillet uten å måtte legge de ut som patch? 1:01:489 med Porsche (Advanced uten AntiLock), og har fortsatt mer å gå på 212 plass på Live i går kveld Legger til Gaz i dag. Oj, den var ikke dårlig. Testet porschen i går og kjørte vel på 1:02 på beste, men det ble ikke lagret på leaderbordsa Blir vel å spille til langt på natt i kveld tenker jeg! Faktisk lenge siden det har kommet fullversjoner av bilspill som er like artig som denne demoen ifølge min mening! Det sier litt! Endret 25. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Fikk en kjedelig erfaring angående rewind på time trail. Satt en tid på 0.7 sekunder raskere enn min bestetid med R8'en, men ettersom rewind ble brukt en gang for noen runder siden var den visstnok ikke gyldig. Rewind skal aldri mer brukes iallfall. Endret 25. september 2009 av Atald Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Addet en del av dere til friendslista. Blir en morsom konkurranse, lykke til folkens Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 1:01:489 med Porsche (Advanced uten AntiLock), og har fortsatt mer å gå på 212 plass på Live i går kveld Legger til Gaz i dag. Hugs å kommentere artikkelen på forzanorway med gamertag. På den måten har me kontroll på kven som er med i konkurransen! Da var man igang. DL tok hele 6 minutter fra start til stopp! Fantastisk spill, og fantastisk kjørefølelse. Spillt noen runder på demoen, med ratt, oh joy. I helgen blir det å bygge noe å feste rattet i, byggmax here i come. Har tegna byggplaner og det hele. Gaz, jeg adder deg i ettermiddag eller noe. Spiller du Shift også? Hugs å kommentere artikkelen på forzanorway med gamertag. På den måten har me kontroll på kven som er med i konkurransen! Prøvde SHIFT - men det var heilt grusomt (synest eg). Fikk en kjedelig erfaring angående rewind på time trail. Satt en tid på 0.7 sekunder raskere enn min bestetid med R8'en, men ettersom rewind ble brukt en gang for noen runder siden var den visstnok ikke gyldig. Rewind skal aldri mer brukes iallfall.Stemmer. Viss du brukar rewind blir tida di ikkje "Certified". Ei rundetid på 10 minuttar som er CERTIFIED vil alltid ranke høgare enn ei rundetid på 1 minutt som er UNCERTIFIED. Skal visstnok gå an å starte timetrial ifrå leaderboards ifølge folk. Men alle som vil væra med i Forza Norway konkurranse, legg igjen gamertag på denne websida for å melde deg på! Dersom du ikkje har meldt deg på gjeld ikkje rundetida di i konkurransen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har de lagt ut timetrial-mode (uten opponents)? Kan de bare legge ting til i spillet uten å måtte legge de ut som patch? Jupp, du bare trykker på knappen for Leaderboards når du skal velge bane, så trykker du bare på en eller random fyr på leaderboardet, hvilket resulterer i at du kjører mot den påklikkedes spøkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå