Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

I konkurransen seinare idag, vil det værta satte krav til kva assists som er lov og ikkje. Me kjem nok til å ha ein compo for dei med assists, og ein for dei utan.

 

Tvilar på at det er nokon måte å få kontrollert dette i etterkant - men la det væra sagt. Du er bra dum i hovudet viss du juksar i ein slik konkurranse. :-)

 

Blir lettare å kontrollera i fullversjonen, då ein kan setje opp tournaments med krav. Kjem oppdatering på forzanorway.net litt seinare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg testet alle bilene. Likte det jeg såg, og hørte :D Synd det ikke var time trail på demoen.

 

Et par av mine rundetider så langt:

 

Audi R8 - 1:06:243

Lancer EVO - 1:13:886

 

Du må nesten ut med hva slags innstillinger du hadde for at vi skal konkurrere :whistle:

Sant nok det :p Kjører selfølgelig med alle assists av :) Angående konkurransen, kan vi ikke bare ta et bilde av skjermen og hive opp? Husker vi gjorde det med Forza 2 demoen. Og hvilken bil skal vi bruke? Burde vel nesten kjøre med R8, siden det er Forza bilen.

Lenke til kommentar
http://www.gameswire.net/comparisons/forza...parison_31.html

 

Dette har jeg sagt lenge ;), FM3 er flott men ikke flottere en GT5P som kom ut i 2008

Ikkje i mine auge. 100% subjektivt. Berre fordi du seier det betyr det ikkje at det er slik. Og dette er ingen FM vs GT tråd. Fattar ikkje kva du driv med her egentleg. Diskuter FM3, eller finn deg ein anna tråd. Ingen her som gidd den tåpelige diskusjonen din. Du treng ikkje svare på dette innlegget då dette og er off topic. Du får ta det på PM, som du seier.

 

 

On topic:

Nokon som veit om det er leaderboards med i demoen? Las dette på forzamotorsport.net (meinar eg), men finn ikkje artikkelen att.

 

FM3 ser heilt utruleg ut på 50" min, køyringa føles ekte og lydane er heilt utrulege.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Nå nei; at GT5P ser bedre ut enn Forza 3 kan du gå å si til mora di, for det er ikke sant!

 

Men nok om det..

 

Forza 3 ja.. AHH! Endelig, og for første gang i et bilspill føltes det faktisk som at jeg styrte bilen. At jeg var der personlig. Jeg følte meg som en brutal mann, noe jeg forsåvidt også er - knurrende, brølende, bannende - og jeg var instinktivt på vei opp med fingeren da AIen dunket i meg. I'm a driving God!(Richard Hammond) Herlig! Dette var briljante saker, Turn 10. Well put.

 

GT5 kan gå og hjemme seg!

Endret av Duvebassen
Lenke til kommentar
Offtopic:

Det blir jo offtopic da Snurreleif som så dette innlegge mitt....

Ontopic:

Haken for meg med FM3 er uten ratt blir gørr, hadde Logitech støttet 360 med G25 hadde FM3 vært helt episk for min del!! En liten update og vips G25 fungerer på 360 så lett er det. Men det vil ikke skje :cry:

Du har kvene om dette rattet i 34 sider no. Viss det er så stort problem for deg er jo saken enkel. Hopp over FM3. :-)

Spel mario kart, eller eventuelt SHIFT.

 

Folkens, vær greie å ikkje dra fram FM3 vs... lat oss diskutere FM3, og demoen som kom ut idag.

Lenke til kommentar

Audi R8

 

Mi beste tid så langt: 01.07.975

 

Assists: alle av.

Gir: manuell

AI: easy (dette for å få køyrd forbi kjapt i runde 1, og konsa max om bra rundetid på runde 2)

Damage: Simulation

 

 

Driv å tenkjer ut korleis me kan løyse konkurransen reint praktisk. Ettersom leaderboards manglar i demoen. Mange som etterlyser det på offisielle forumet. Nokon som har idear? :-)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Ifølge ein moderator på det offisielle Turn10 forumet er ikkje leaderboards klare endo - og vil komme online ASAP.

 

Bilde av skjermen fungerer vel, men jeg håper ikke at noen som vil ta del i Forza Norway ønsker å jukse.

Trur det blir beste måten å gjere det på - inntil vidare.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...