Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det live på demoen? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det live på demoen?Etter kva eg veit er det berre "online leaderboards" i demoen. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hmmmmm skjønner ikke dette. Er inne på XBL men der finnes det ikke alternativer for å laste ned demoen. Det står bare "watch preview, all downloads og rate" Har gullmedlemskap! Hva er galt?? Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hmmmmm skjønner ikke dette. Er inne på XBL men der finnes det ikke alternativer for å laste ned demoen. Det står bare "watch preview, all downloads og rate" Har gullmedlemskap!Hva er galt?? Da kan du gå på xbox.com og legge demoen i køen. Endret 24. september 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så TEIT at dem ikke har live på demoen.... er jo flere spill som har hatt live med på demoene :/ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) fikk satt det i min download kø. på xbox.com Endret 24. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Takk, jeg skjønte det når jeg bladde litt oppover i tråden.....er for tiden rimelig hektet på Dirt 2 men dette er jo kongen av bilspill!! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvilket ratt og pedalsett til 360'en har clutch? Er ett valg under girinnstillingene hvor det står manual with clutch. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hvilket ratt og pedalsett til 360'en har clutch?Er ett valg under girinnstillingene hvor det står manual with clutch. fanatec porsche ratt /med pedalsett (koster massssse) http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/produ...a724560ca7b5dab eller så kan du kjøpe uten pedaler til 199 euro og bruke pedaler fra G25 en annen ting er jo da realismen, hvilke racer biler bruker en standard clutch man må trykke på med foten?? Endret 24. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hmmmmm skjønner ikke dette. Er inne på XBL men der finnes det ikke alternativer for å laste ned demoen. Det står bare "watch preview, all downloads og rate" Har gullmedlemskap!Hva er galt?? Da kan du gå på xbox.com og legge demoen i køen. Har vært normen til no at marknadsplassen på XBOXen er litt treigare oppdatert enn den på xbox.com. Men legg demoen til i køen på xbox.com - skal visstnok væra på plass på den norske marknadsplassen òg no. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Var ganske dyre de der ja, hadde forøverig vært sweet med hele Fanatec riggen med tre skjermer, må jo da også ha tre xboxen og tre kopier av spillet. Vet bare om en nurnburgring racer ifra bergen som kjører tre skjerm oppsett . Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ellers virker jo denne som ett realistisk alternativ, ser ganske solid ut pluss at man ikke trenger egen racing stol samt at den lett kan plasseres bort. Bare synd de er utsolgt . Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Eneste rattet dem hadde igjen av er det som koster 329 euro, det er vel uten porto og tollavgift, det blir mye dyrere en mitt allerede dyre Logitech G25 Får bare gå for standard kjedelige hvite MS rattet som er kun god på rumble, må vurdere om jeg vil bruke ca 1200-1500kr for ratt og Forza Motorsport 3... Endret 24. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Microsoft rattet er meir enn godt nok. Passar utruleg bra til FM2, og tvilar på at det er noko dårlegare i FM3. 30 min til eg er heime og får testa demoen! :-D Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Et par av mine rundetider så langt: Audi R8 - 1:06:243 Lancer EVO - 1:13:886 Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så hva er førsteinntrykket deres? Oppfyller demoen forventningene deres? Synes selv det ser meget bra ut foreløpig! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så hva er førsteinntrykket deres? Oppfyller demoen forventningene deres? Synes selv det ser meget bra ut foreløpig! og hvilken bane er det? kom igjen, er det gøy? kan man bruke oppsett? og dermed kalkulator? mirror i bonnet view?? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jaja nettet eg foreløpig er linket opp mot tok jo selvfølgelig kvelden i går...men er oppe og går igjen no da. Endelig fikk eg ihvertfall satt nedlastingen i gang...Kommer til å ta evigheter dog Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som forøverig vet om det finnes noe sånn sammenleggbart opplegg til ratt å pedaler som passer til det orignale microsoft rattet? Som man helst for kjøpt i en norsk butikk sporenstraks . Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Da har jeg testet alle bilene. Likte det jeg såg, og hørte Synd det ikke var time trail på demoen. Et par av mine rundetider så langt: Audi R8 - 1:06:243 Lancer EVO - 1:13:886 Du må nesten ut med hva slags innstillinger du hadde for at vi skal konkurrere Endret 24. september 2009 av Vitamin Bjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå