Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva for noe morsomheter følger med på demoen? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva for noe morsomheter følger med på demoen? 1 bane, 5 bilar. http://forzanorway.net/?p=58 Usikkert om photomode og videoeditor er med. Hadde vært tøft dog. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) ALLE SAMMEN! Demoen laster nå ned på min XBox! Den er tilgjengelig på den NEDERLANDSKE Xbox.com! Direktelink: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/of...38861?cid=SLink Endret 24. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Awesome!! Da er den på vei ned! Demoen er på 1.25GB, så tar vel en time eller noe før jeg er igang. Dette blir epic! Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei hva skjer?!? Må visst være over 18 for å legge demoen i køen... Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Awesome!! Da er den på vei ned! Demoen er på 1.25GB, så tar vel en time eller noe før jeg er igang. Dette blir epic! Njaa.. Ikke sikkert! Sjekket nedlastingskøen min på XBox Live nå, og den var tom, så enten er den allerede lastet ned (begynte når jeg skrev oppdateringen her), eller så har XBoxen tatt kvelden! Nei hva skjer?!? Må visst være over 18 for å legge demoen i køen... Og du må ha førerkort pga realismen i spillet! Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei hva skjer?!? Må visst være over 18 for å legge demoen i køen... Og du må ha førerkort pga realismen i spillet! Hehe, jeg har førerkort. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og du må ha førerkort pga realismen i spillet! Hehe, jeg har førerkort. ..klasse B. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg har klasse M... Endret 24. september 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har lagt til i kø på xbox'n over nettet. Så var det bare å vente til man er ferdig på jobb da Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Da var alle bilene prøvd ut, fytti katta for ett rått spill dette kommer til å bli . Alt i demoen i er mine øyne PERFEKT! Grafikk er like god som i GT5 prologue, hvis ikke bedre. Fartsfølelsen er utrolig bra samt kjørefysikken er enda bedre enn Forza 2. Bar en mnd igjen til fullversjonen . Endret 24. september 2009 av MacBain Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Utifra videoene jeg har sett så virker det som om man kjører på snø, er det slik? Endret 24. september 2009 av Dofty Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Demo ferdig nedlastet. :-D Eg er offisielt klar. FORZANORWAY nyhende: Første konkurranse blir annonsert ikveld! Utifra videoene jeg har sett så virker det som om man kjører på snø, er det slik? Du tenker nok på Fujimi Kaido. Fjellbana i Japan. Det er ikkje snø, det er berre ei overeksponert kameralinse som gjer at det ser ut som om det er snø på bakken. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei nei, tenker ikke på det. Jeg mener at det ser ut som om det føles ut som å kjøre på snø. At bilen ikke får godt nok grep på asfalten. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 http://forzanorway.net/?p=84 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei nei, tenker ikke på det. Jeg mener at det ser ut som om det føles ut som å kjøre på snø. At bilen ikke får godt nok grep på asfalten.Føles ikke ut som om det er å kjøre på snø, virker som om bilene korrekt marktrykk og tyngde.Noen av dem bunner faktisk ut steder på banen . Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) http://forzanorway.net/?p=84 Den er på den norske markedsplassen nå også. Endret 24. september 2009 av Dofty Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dashboardet på R8 har fungerende laptimer og temp sensor , virker som om utviklerene har god nok tid til å tweake det meste. Skjønner godt at GT5 blir utsatt ett par år til nå, blir litt som å løpe 100m etter bolt . Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Laster ned nå, gleder meg som en unge til dl er ferdig! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Spillet er fantastisk! Dog syns jeg demoen godt kunne hatt f.eks time trial så man kunne knote rundt uten AI førere. Ingen Photomode heller, men det er ikke så farlig. Gleder meg til konkurranse ikveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå