lonnj89 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Eh... Må vel endre det da... Snufs (Skjer ikke med det første) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ferrari er jo egentlig slike super-exotic-biler som egentlig ikke er min stil, men denne traileren var rå allikevel! Håper gamespot gir oss mer.. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Første ForzaNorway konkurransen kan jo væra å "ID that tune". Fantastisk låt i den traileren. Minnar meg litt om "Justice". Låta byrjar forøvrig 0:50 inn i videoen. Før dette er det nok score frå FM3. Endret 22. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, høres ut som det blir et veldig bra soundtrack på spillet. Litt sånn rolig techno som passer til bilkjøring! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Soundtrack er for meg useless, annet en på menyene. Skrur alltid av musikk når man kjører, må jo konse om å holde linja Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Enig med Saddlefall her. Maks konsentrasjon når det gjeld køyringa, men i menyane må ein ha noko i bakgrunnen - elles blir det litt flatt. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, så og si sant det! Var jo slik i 2'eren også, at musikken slo seg av i løpene! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, så og si sant det! Var jo slik i 2'eren også, at musikken slo seg av i løpene! men egen musikk kan man faktisk spille mens man kjører, mener jeg prøvde det engang. holdt på å klikke for meg da. Det skal kun være motor og dekklyder!!! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 HELL YEAH! Der kom videoen jeg har venta på, og bekreftelsen på at 458 Italia er med! Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå nærmer Forza 3 seg med stormskritt.. Jeg gleder meg så sinnsykt til det kommer som jeg gledet meg til jul når jeg var mindre Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Første ForzaNorway konkurransen kan jo væra å "ID that tune". Fantastisk låt i den traileren. Minnar meg litt om "Justice".Låta byrjar forøvrig 0:50 inn i videoen. Før dette er det nok score frå FM3. Høres ut som en blanding av Danger og Justice.. ja. Kanskje MSTRKRFT.. usikker Endret 22. september 2009 av Macintosh Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Første ForzaNorway konkurransen kan jo væra å "ID that tune". Fantastisk låt i den traileren. Minnar meg litt om "Justice".Låta byrjar forøvrig 0:50 inn i videoen. Før dette er det nok score frå FM3. Høres ut som en blanding av Danger og Justice.. ja. Kanskje MSTRKRFT.. usikker Minna litt om daft punk og, selv om jeg ikke tror det er de. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Syns det hørtes veldig ut som noe som Justice kunne disket opp med ihvertfall Fett nok var det i alle fall Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Første ForzaNorway konkurransen kan jo væra å "ID that tune". Fantastisk låt i den traileren. Minnar meg litt om "Justice".Låta byrjar forøvrig 0:50 inn i videoen. Før dette er det nok score frå FM3. Høres ut som en blanding av Danger og Justice.. ja. Kanskje MSTRKRFT.. usikker Minna litt om daft punk og, selv om jeg ikke tror det er de. Ja, faktisk! Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ikke sikker på om noen har posta linker til denne siden, men de legger ut mye bra som de har tatt opp selv. Bedre videokvalitet enn GameTrailers på trailere også. Gamersyde - Forza 3 Lagde forresten en link direkte til demoen. Endret 23. september 2009 av NightReaper Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 @ Nighreaper: dei videoane ligg og på www.forzanorway.net ;-) Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ferrari traileren så bra ut for Forza også men selve traileren til Gran Turismo 5 var en del mer episk Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jau, to flotte trailerar - men regien var betre i GT5 sin. Synest dog det var ein del "non" gameplay i den. Heilt sikkert in-engine, men godt pussa med meir AA, AF etc. Berre spekulasjon frå mi side dog. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 under 11 timer til demoen kommer!!!!! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 under 11 timer til demoen kommer!!!!! ja, synd jeg er offshore og må vente "helt" til fredag om kvelden.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå