LucarioX Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Håper Sony gir oss nyheter om GT5 på E3 og Microsoft viser Forza 3. Kan nesten ikke vente på disse spillene. Håper de gjør grafikken på Forza 3 litt bedre. Noe lignende GT5P hadde vært flott. Og for all del, dropp drag race Microsoft, det vil bare bidra til å ødelegge spillet! Er Forza vi snakker om her, ikke Need For Speed! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 <klipp> Og for all del, dropp drag race Microsoft, det vil bare bidra til å ødelegge spillet! Er Forza vi snakker om her, ikke Need For Speed! Helt enig. Det eneste jeg håper forza 3 i bunn og grunn har å by på om det lanseres så tidlig er: -Flere baner -Flere ekte og falske baner -Point to point -Flere biler -Helst biler av eldre type fra alle produsenter -Gjerne pickuper, vans osv. Bare for å få en (artig?) variasjon! -Mer styling til enda flere biler -Muliget til å kunne justere stylingen selv(?) -Større sortemang av felger -Velge bredde og størrelse på felg og dekk uavhengig av for eller bakaksel -Flere tuningoptions -Mer detaljert som i å justere turbotrykk og sånt for den mer vidrekomende(Også for å tjene noen ekstra HK) -Mulighet for å rase motoren PGA ekstrem overladning, dårlig vedlikehold o.l -Som nevnt over her: Vedlikehold Jeg er VELDIG i mot at dem legger inn Drifting, drag og sånt som egne løp da jeg syns det var mer gøy å få dette vurdert av andre personer(drifting!) og mer gøy å kjøre drag på ringen eller TTI;Copperhead! Men jeg savnet dog startlyset! sååehh, den siste er jeg litt usikker på alikevell. Men alt i alt håper jeg forza 3 kanskje kunne ventet halvt år til. (I det minste!) For husk alle sammen, En god vin lages ikke over natta! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er veldig enig med Hansien, men de burde også beholde de enkle tuning mulighetene for de som ikke ønsker å sette seg inn i bilens oppbygning og fysiske egenskaper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Forza 3 Unofficially Announced? Via Gamer.no sin Twitter It looks like that at portalXBOX's, Brazils largest XBOX community, second National Forum at Microsoft Brazils headquarters in São Paulo, Microsoft inofficially revealed Forza Motorsport 3 by showing a partially covered logo. Even though it was shown among the games to be released at the end of 2009, I might tell you to don't get hysterical, this is not final yet. Thanks to pcenginefa we have a video from the event. Fast forward to 6:58 for the logo: http://www.youtube.com/watch?v=hgqrG8g7UZg More leaks until E3 are possible. Stay tuned! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som kan photoshoppe bildet litt? Sett ned lysstyrken og øk kontrasten. Er vi heldige kan vi tyde mer da. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Her er en ivrig photoshopper sitt forslag til hvordan logoen ser ut, basert på det lille man kan se på bildet: På sniktitt-bildet kan man skimte bokstavene RZ - hvor mange andre spill venter vi på som har RZ i tittelen? Endret 3. mai 2009 av Pellick Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Litt stygg logo spør du meg, håper ikke den blir slik. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Det lille vi ser på bildet er ikke mye å basere en sånn mockup på, så jeg blir overrasket om den virkelige logoen ser nøyaktig slik ut. Anyways, dette er vel første "hard evidence" på at spillet er på trappene. Endret 5. mai 2009 av Pellick Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ÅÅÅ.. Som jeg gleder meg :D:D Forza 3 er det spillet jeg ser desidert mest fram til! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Når Forza 3 kjem, så må Forzanorway.net gjenopnast! Det var utruleg morosamt å spele med andre nordmenn frå den sida. Var ein krem gjeng frå gamle gamer.no som hadde den sida. Fantastisk. Håpar på stort bilutval, meir realisme, fleire banar. Eg håpar på Diesel bilar! Litt betre grafikk enn forza 2 er jo å forvente. Men vil ikkje at dei skal ofre realisme og skademotor for å prøve å leggje seg på linja med GT5P. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 http://www.videogameszone.de/aid,684023/Fo...rd/News/?page=2 Ja, da er det bare å vente på E3. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 "Forza Motorsport 3 für Xbox 360 bestätigt!" Yay Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Audi R8 in Forza Motorsport 3! Now that's what Audi Germany has to say: "As Forza Motorsport 3 - like Forza 2 before - belongs to games of high-quality-standards, Audi will be probably represented [in Forza 3] Hint-Hint! ^^ Endret 13. mai 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Helt enig i ønsket tidligere i tråden om Point-to-point races i Forza 3. Synes selv disse var blant de morsomste i Forza 1, spesielt synes jeg Mountain Pass Uphill og Downhill med den flotte EVO'en min var minneverdig fra Forza 1. Det kan se ut som Nissan GT-R er bekreftet ihvertfall, dette skal være en bildelekasje fra de som lagde menyene til Forza 1 og 2. http://www.computerandvideogames.com/viewe...e&id=209038 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Må si jeg også håper på at disse to bilene blir med: Audi Sport quattro og Audi 90 IMSA GTO! Tror nok uansett at Forza 3 blir et helt sinnsykt bra spill Er bare å sette seg ned å vente til E3! Edit... Fant en leif. Endret 13. mai 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vet noen hvor mange biler det er på Forza 3? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Må vel vente til E3 for å få vite flere detaljer rundt Forza 3. Men det kommer nok til å bli en del Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vet noen hvor mange biler det er på Forza 3? Det eneste vi vet sånn halvsikkert er at det blir mer enn 100 baner og 400 biler. Vi vet også at det blir så mange biler og baner at spillet vil komme på 2 DVD'er. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vet noen hvor mange biler det er på Forza 3? Det eneste vi vet sånn halvsikkert er at det blir mer enn 100 baner og 400 biler. Vi vet også at det blir så mange biler og baner at spillet vil komme på 2 DVD'er. Det er vel løse rykter enda vel, så taes med en stor klype salt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå