Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Håper Sony gir oss nyheter om GT5 på E3 og Microsoft viser Forza 3. Kan nesten ikke vente på disse spillene. Håper de gjør grafikken på Forza 3 litt bedre. Noe lignende GT5P hadde vært flott. Og for all del, dropp drag race Microsoft, det vil bare bidra til å ødelegge spillet! Er Forza vi snakker om her, ikke Need For Speed!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<klipp> Og for all del, dropp drag race Microsoft, det vil bare bidra til å ødelegge spillet! Er Forza vi snakker om her, ikke Need For Speed!

 

Helt enig.

 

Det eneste jeg håper forza 3 i bunn og grunn har å by på om det lanseres så tidlig er:

-Flere baner

-Flere ekte og falske baner

-Point to point

-Flere biler

-Helst biler av eldre type fra alle produsenter

-Gjerne pickuper, vans osv. Bare for å få en (artig?) variasjon!

-Mer styling til enda flere biler

-Muliget til å kunne justere stylingen selv(?)

-Større sortemang av felger

-Velge bredde og størrelse på felg og dekk uavhengig av for eller bakaksel

-Flere tuningoptions

-Mer detaljert som i å justere turbotrykk og sånt for den mer vidrekomende(Også for å tjene noen ekstra HK)

-Mulighet for å rase motoren PGA ekstrem overladning, dårlig vedlikehold o.l

-Som nevnt over her: Vedlikehold

 

Jeg er VELDIG i mot at dem legger inn Drifting, drag og sånt som egne løp da jeg syns det var mer gøy å få dette vurdert av andre personer(drifting!) og mer gøy å kjøre drag på ringen eller TTI;Copperhead!

Men jeg savnet dog startlyset! sååehh, den siste er jeg litt usikker på alikevell.

 

Men alt i alt håper jeg forza 3 kanskje kunne ventet halvt år til. (I det minste!)

 

For husk alle sammen, En god vin lages ikke over natta!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forza 3 Unofficially Announced?

It looks like that at portalXBOX's, Brazils largest XBOX community, second National Forum at Microsoft Brazils headquarters in São Paulo, Microsoft inofficially revealed Forza Motorsport 3 by showing a partially covered logo. Even though it was shown among the games to be released at the end of 2009, I might tell you to don't get hysterical, this is not final yet.

 

Thanks to pcenginefa we have a video from the event. Fast forward to 6:58 for the logo: http://www.youtube.com/watch?v=hgqrG8g7UZg

 

fm3portal.jpg

 

More leaks until E3 are possible.

Stay tuned!

Lenke til kommentar

Her er en ivrig photoshopper sitt forslag til hvordan logoen ser ut, basert på det lille man kan se på bildet:

 

FM3.jpg

 

På sniktitt-bildet kan man skimte bokstavene RZ - hvor mange andre spill venter vi på som har RZ i tittelen?

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Det lille vi ser på bildet er ikke mye å basere en sånn mockup på, så jeg blir overrasket om den virkelige logoen ser nøyaktig slik ut.

 

Anyways, dette er vel første "hard evidence" på at spillet er på trappene. :)

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Når Forza 3 kjem, så må Forzanorway.net gjenopnast! Det var utruleg morosamt å spele med andre nordmenn frå den sida. Var ein krem gjeng frå gamle gamer.no som hadde den sida.

 

Fantastisk.

 

Håpar på stort bilutval, meir realisme, fleire banar.

Eg håpar på Diesel bilar!

 

Litt betre grafikk enn forza 2 er jo å forvente. Men vil ikkje at dei skal ofre realisme og skademotor for å prøve å leggje seg på linja med GT5P.

Lenke til kommentar

Helt enig i ønsket tidligere i tråden om Point-to-point races i Forza 3. Synes selv disse var blant de morsomste i Forza 1, spesielt synes jeg Mountain Pass Uphill og Downhill med den flotte EVO'en min var minneverdig fra Forza 1.

 

Det kan se ut som Nissan GT-R er bekreftet ihvertfall, dette skal være en bildelekasje fra de som lagde menyene til Forza 1 og 2.

 

http://www.computerandvideogames.com/viewe...e&id=209038

Lenke til kommentar
Vet noen hvor mange biler det er på Forza 3?

 

Det eneste vi vet sånn halvsikkert er at det blir mer enn 100 baner og 400 biler. Vi vet også at det blir så mange biler og baner at spillet vil komme på 2 DVD'er.

Det er vel løse rykter enda vel, så taes med en stor klype salt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...