GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Brukte sjølv alternativ 1 til Forza Motorsport 2 - og stortrivdes med det. Veldig bra ratt. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Agreed. Et veldig bra ratt, som har fått mye ufortjent pes. Pedalene er ikke all verden though. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Lurer på hva slags format bildene man tar på Forza blir i jeg! Blir bildene i Forza 2 1920x1080 hvis man har Full HD på TV-en? De jeg har tatt blir 1280x720, men tenkte kanskje det var pga jeg ikke kan kjøre mer enn 1080i som er en oppskalert 720p hvis man kan si det på den måten.. Endret 21. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det anar eg faktisk ikkje. Er og spent på korleis video editoren fungerar, og korleis ein kan få delt videosnuttar med vener. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er der force feedback på dette ratte? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er der force feedback på dette ratte? Leste du i heile tatt sida du lenka til? Hold deg godt fast mens du kjører tett inntil hjørne etter hjørne, skrens deg gjennom sanden, utveksle lakk med konkurrerende biler som kjemper om plassen. Rattet har motstand og kraft og får deg fullstendig oppslukt i en nådeløs og fantastisk racingopplevelse. Xbox 360 Wireless Racing Wheel er et mesterverk når det gjelder form og funksjon og har en elegant design og nyskapende teknologi som for eksempel to drønnende motorer og en kraftig Force Feedback. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ja men syns det bare var litt "for billig" for å ha force feedback. Da skal jeg garanter ha meg en sånn Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det der det samme rattet som de prater om øverst på siden her, om jeg ikke bommer helt. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Blir jo mykje som å kjøpe hus til 1,5million som er reklamert "med basseng". Billig eller ikkje, det skal væra basseng med, elles så er det klare brot på marknadsføringslova. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Men når sant skal sies så har jeg selv opplevd at nettbutikken til Elkjøp ikke kommer med 100% fakta. F.eks Samsung i8910 med abb. har wifi, men det har ikke den uten abb. i følge Elkjøp.no Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sant nok. Men eit ninjaraskt google søk hadde avslørt fakta i denne saka. Eg er dog ikkje noko forkjempar for "justfuckinggoogleit" - men ... ja, Dykk skjønar! :-) Men rattet er bra, og produktinfo (i denne samanheng rett) :-D Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sant nok. Men eit ninjaraskt google søk hadde avslørt fakta i denne saka. Eg er dog ikkje noko forkjempar for "justfuckinggoogleit" - men ... ja, Dykk skjønar! :-) Men rattet er bra, og produktinfo (i denne samanheng rett) :-D Har du noen erfaring med om det tåler litt juling? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Køyrde det mange, mange timar i FM2. Og eg er jamnt over hardhendt. Så burde tåle mykje. Men om du er av slik sort som kastar kontrollen i golvet når du tapar - så kan eg ikkje svare :-) Endret 21. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det eneste jeg kan rakke ned på er at selve rattet er litt løst, kan godt være mitt eksemplar. Men det merker man nesten ikke når du er i ringen med en relativt rask bil. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Forza Motorsport 3 achievments! http://forzanorway.net/?p=46 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Forza Motorsport 3 achievments! http://forzanorway.net/?p=46 Rått! Kommer ikke til å greie alle de tror jeg men.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Nice! Virka da greie de achievmentene. Ofc er det noen som e "litt" hardere enn andre... Curator: Upload a photo or movie to Forzamotorsport.net. Videoer deles ihvertfall via forzamotorsport.net da. _____________________________________________________________________ Gaz; Legger du inn den uoffisielle "track listen" på forzanorway. Kjekt å ha, ikke alle som gidder å lete etter http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2605117.aspx Endret 22. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nice! Virka da greie de achievmentene. Ofc er det noen som e "litt" hardere enn andre... Curator: Upload a photo or movie to Forzamotorsport.net. Videoer deles ihvertfall via forzamotorsport.net da. _____________________________________________________________________ Gaz; Legger du inn den uoffisielle "track listen" på forzanorway. Kjekt å ha, ikke alle som gidder å lete etter http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2605117.aspx Det skal eg gjere! Men send meg en PM med ønsket brukernamn etc, så lagar eg brukar til deg på Forzanorway- slik at du kan poste info! :-D Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Done! Har litt problemer med den ™ greia... Men nekter å fjerne den Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Ny Ferrari trailer på Forzanorway.net! http://forzanorway.net/ @Iceman: går ikkje an å svare deg på PM pga "TM". Brukar oppretta etter ønske :-) Endret 22. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå