simen199 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) :o Endret 19. september 2009 av ~#Simen#~ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Trur ikkje det der er eit "dedikert drifte race". Men ser ut som om han får poeng for drifting såfall. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Typisk å alltid la en som IKKE kan spille spillet demonstrere. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Det som er så bra er at det er samme fysikken på drift som på vanlig race. Det er et stort pluss i boka! Også går det jo ikke an å drifte med traction controll på heller. Endret 19. september 2009 av Dofty Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tenkte mer rundt et par sekund. Det jeg lurer på er om det er sånn at du må gå så og så lang tilbake eller om du kan ta 2 sek her og noen sekunder her for å få den perfekte runde Tviler egentlig på at du får en runde registrert på Highscore-lista hvis du tar i bruk Rewind. Etter min mening bør en perfekt runde bestå av en serie av perfekte timede bremse-sving-gass-punkter, og ikke at man går tilbake 3-4 ganger for å ta igjen en tidel. Personlig kommer jeg aldri til å bruke rewind-knappen, hvis jeg ikke drar av seint i et Endurance-race Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Dagens: "A blast from the Past", sitter jaggu meg og spiller Forza's første spill på den orginale Xboxen mens jeg venter på avkommet ^_^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tenkte mer rundt et par sekund. Det jeg lurer på er om det er sånn at du må gå så og så lang tilbake eller om du kan ta 2 sek her og noen sekunder her for å få den perfekte runde Tviler egentlig på at du får en runde registrert på Highscore-lista hvis du tar i bruk Rewind. Etter min mening bør en perfekt runde bestå av en serie av perfekte timede bremse-sving-gass-punkter, og ikke at man går tilbake 3-4 ganger for å ta igjen en tidel. Personlig kommer jeg aldri til å bruke rewind-knappen, hvis jeg ikke drar av seint i et Endurance-race Var det ikke sånn en liste med assist og en liste uten. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tenkte mer rundt et par sekund. Det jeg lurer på er om det er sånn at du må gå så og så lang tilbake eller om du kan ta 2 sek her og noen sekunder her for å få den perfekte runde Tviler egentlig på at du får en runde registrert på Highscore-lista hvis du tar i bruk Rewind. Etter min mening bør en perfekt runde bestå av en serie av perfekte timede bremse-sving-gass-punkter, og ikke at man går tilbake 3-4 ganger for å ta igjen en tidel. Personlig kommer jeg aldri til å bruke rewind-knappen, hvis jeg ikke drar av seint i et Endurance-race Etter kva eg kan hugse som er blitt sagt i ymse intervju så kjem ikkje tida di med viss du brukar "rewind". Eg kan hugse feil dog. Det finn me ut av snart nok. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Dagens: "A blast from the Past", sitter jaggu meg og spiller Forza's første spill på den orginale Xboxen mens jeg venter på avkommet ^_^ Hehe, tenkte jeg skulle fyre opp Forza 1 her jeg også for noen dager siden. Men det gikk jo ikke for jeg bruker en PC-monitor og Xbox-spill støtter ikke den kabelen jeg bruker. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har en dobbel arkadeautomat på jobb som vi har bygd om til Xbox 180 med Forza Motorsport. Analoge ratt/pedaler/håndbrekk og sekvensielle girspaker, det er fortsatt kanongøy og grafikken ser ikke så ille ut som man skulle tro, selv om det er forrige generasjon. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har en dobbel arkadeautomat på jobb som vi har bygd om til Xbox 180 med Forza Motorsport. Analoge ratt/pedaler/håndbrekk og sekvensielle girspaker, det er fortsatt kanongøy og grafikken ser ikke så ille ut som man skulle tro, selv om det er forrige generasjon. Og du jobber hvor? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Eier DarkLight AS i Tromsø, en laserspillarena / underholdningssenter. http://www.darklight.no/ Starten på ombygginga kan sees her: XboxRacing Endret 20. september 2009 av Alpha Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det var ganske morro og intressant lesning Alpha Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Eier DarkLight AS i Tromsø, en laserspillarena / underholdningssenter. http://www.darklight.no/ Starten på ombygginga kan sees her: XboxRacing Stilig!! Jeg har selv startet med å bygge en PC inn i et gammelt radiokabinett.. Men dette prosjektet så jo litt artigere ut da! 4 dager til demoen gutter!! ..og jenter..? Får vel sjekke innom her et par ganger på torsdag tenker jeg.. http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8024d53084d/ Endret 21. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Går glipp av mye når man er på jakt... Dæven! Dere har virkelig fått igang ForzaNorway! Dette blir bra! Volkswagen (3)Volkswagen Golf GTI Mk1 Seriøst? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) AAG Feature: Gran Turismo 5 vs. Forza 3 RZA 3: Gran Turismo 5 may include double the amount of cars as Forza 3 and include some never-before-seen-in-a-game electric cars, but even the huge amount of cars doesn't make up enough to compete with Forza's larger range of tracks, its detailed customization and ever-popular online community. Although both of these games will be known as the 'True Racing Simulator', there is no denying that Forza 3 gives players more. See you on the race track. http://www.allagegaming.com/products/aag-f...o-5-vs-forza-3/ Edit: Regner med Turn 10 har lagt med photo mode i demoen. Så det kan vel være en ide å ha en konkuranse der man kårer det råeste/penest bilde? Bare et forslag Endret 21. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Går glipp av mye når man er på jakt... Dæven! Dere har virkelig fått igang ForzaNorway! Dette blir bra! Volkswagen (3)Volkswagen Golf GTI Mk1 Seriøst? Hugs at dette er ei liste frå FM forumet. Er vel omlag 50-55% av bilane som er lagt inn i den, etter kva eg har lese meg til. AAG Feature: Gran Turismo 5 vs. Forza 3 RZA 3: Gran Turismo 5 may include double the amount of cars as Forza 3 and include some never-before-seen-in-a-game electric cars, but even the huge amount of cars doesn't make up enough to compete with Forza's larger range of tracks, its detailed customization and ever-popular online community. Although both of these games will be known as the 'True Racing Simulator', there is no denying that Forza 3 gives players more. See you on the race track. http://www.allagegaming.com/products/aag-f...o-5-vs-forza-3/ Edit: Regner med Turn 10 har lagt med photo mode i demoen. Så det kan vel være en ide å ha en konkuranse der man kårer det råeste/penest bilde? Bare et forslag Absolutt! Me skal få til mange bra, morosame konkurransar! :-D Dette blir heilt sjefs!! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er rattet til 360 bra? Isåfall skal jeg sterkt vurdere å kaste meg på Forza 3 bølgen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Er rattet til 360 bra? Isåfall skal jeg sterkt vurdere å kaste meg på Forza 3 bølgen hvem av de 5 mener du? 1. Microsoft wireless, ganske bra med force feedback 2. logitech drive fx wheel, som stinker 3. mad catz, billig dritt antagelig ?? (noen som har?) 4. Joytech nitro, veldig bra men uten force feedback. 5. Fanatec Porsche wheel, med en ekstrem kvalitet som overgår logitech sitt G25 ratt. men dyrt. Endret 21. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tenker først og fremst på det første du nevner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå