FrodeA Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg vet at du kan holde rewind knappen så lenge du vill men kan du holde den så lite du vill? ? Som i 1 nanosekund liksom? Etter mye mailer og spørsmål att og fram har jeg kommet fram til hvor man kan få Forza Motorsport 3: Limited Edition raskest (og forsåvidt billigst også). Datakjeden endret prisen til 650,- så da stiller de likt som komplett. Det virker ikke som Platekompaniet-butikkene generelt sett tar inn Limited Edition, så der må man bestille gjennom nettet til 699,- + 30kr i brevfrakt. Så listen blir da: 1. Komplett - 649,- +39,- i frakt 2. Platekompaniet - 699,- +30,- i frakt 3. Datakjeden - 650,- +99,- i frakt 4. CDON.com - 749,- +39,- i frakt. Endret 17. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tenkte mer rundt et par sekund. Det jeg lurer på er om det er sånn at du må gå så og så lang tilbake eller om du kan ta 2 sek her og noen sekunder her for å få den perfekte runde Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tenkte mer rundt et par sekund. Det jeg lurer på er om det er sånn at du må gå så og så lang tilbake eller om du kan ta 2 sek her og noen sekunder her for å få den perfekte runde kjedelig og ikke komme på high score lista da, men amatører får øve seg først. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Aiai! Den banen så fantastisk ut! Jeg var stor tilhenger av point-to-point banene i FM1, og irriterte meg over at de manglet i FM2, godt å ha de tilbake! Banen minner meg også mye om "Cote d'Azur"-banen i Need for Speed: Porsche Unleashed. Fortsatt ingen bilder av Ferrari 458? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde vært digg med en ratt bundle fra microsoft :/ Som Forza Motorsport 3 + Microsoft Wireless Racingwheel for 1000kr eller noe Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Tror faktisk jeg kjøper den Forza 3-pakken ettersom eliten er i nordfjordeid og den hvite som er i stavanger mangler noen kabler. Endret 17. september 2009 av Macintosh Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Aiai! Den banen så fantastisk ut! Jeg var stor tilhenger av point-to-point banene i FM1, og irriterte meg over at de manglet i FM2, godt å ha de tilbake! Banen minner meg også mye om "Cote d'Azur"-banen i Need for Speed: Porsche Unleashed. Har ikke spilt FM1 (nesten litt flaut å nevne her), men point-to-point baner er genialt. Og Cote d'Azur var AKKURAT det jeg også tenkte da jeg så denne! Husker det ble en laaang bane når man kjørte Porsche 356 fra 1953, hehe! Vurderer å innstallere det spillet igjen! Endret 17. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Wow forza bundle med 250gb. Hadde jeg ikke allerede hatt 2 xboxer hadde jeg kjøpt den eller modern ware fare bundle. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Elskar point-to-point banar. Gledar meg stort til desse i FM3. Forza Norway nyhende: ( www.forzanorway.net ) Frode har laga ny header til websida, og denne er no på plass. Me føler at websida er komen til det punktet der den ikkje lenger har første prioritet. No er det innhald som gjeld. Me treng folk som er flinke til å skrive, og kunne tenke seg å publisere FM3 relatert stoff fram mot release av spelet. Og i etterkant av release treng me initiativtakarar som kan starte ymse konkurransar og liknande på Forza Norway. Rundetid konkurransen vil jo sjølvsagt starte når demo kjem ut. Så, oppfinnsomme, kreative og initiativrike sjeler må gjerne melde seg til meg - så skal eg nok få satt deg i sving. Kontakt meg her på forumet, så tar me det der ifrå. Endret 17. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Så listen blir da:1. Komplett - 649,- +39,- i frakt 2. Platekompaniet - 699,- +30,- i frakt 3. Datakjeden - 650,- +99,- i frakt 4. CDON.com - 749,- +39,- i frakt. Aiai! Jaja.. Gir nå blanke faan og jeg da. Så lenge jeg får det på release dato'n Edit: Frakta er feil.. Forza Motorsport 3 Limited Edition 749 kr Freight 29 kr Total sum 778 kr Endret 18. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Forza Norway nyhende: ( www.forzanorway.net )Frode har laga ny header til websida, og denne er no på plass. Me føler at websida er komen til det punktet der den ikkje lenger har første prioritet. No er det innhald som gjeld. Me treng folk som er flinke til å skrive, og kunne tenke seg å publisere FM3 relatert stoff fram mot release av spelet. Og i etterkant av release treng me initiativtakarar som kan starte ymse konkurransar og liknande på Forza Norway. Rundetid konkurransen vil jo sjølvsagt starte når demo kjem ut. Enig der, siden funker greit foreløpig ihvertfall! Kan sikkert være med på å publisere litt nyheter nå og da også jeg! Gleder meg til konkurranser, får prøve å være med på de selv litt! Første blir vel beste rundetid rundt demobanen! Aiai! Jaja.. Gir nå blanke faan og jeg da. Så lenge jeg får det på release dato'n Edit: Frakta er feil.. Forza Motorsport 3 Limited Edition 749 kr Freight 29 kr Total sum 778 kr Det er igrunn poenget mitt også! Men er sikkert andre her (les studenter for eksempel) som ser på prisen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Forza Norway nyhende: ( www.forzanorway.net )Frode har laga ny header til websida, og denne er no på plass. Me føler at websida er komen til det punktet der den ikkje lenger har første prioritet. No er det innhald som gjeld. Me treng folk som er flinke til å skrive, og kunne tenke seg å publisere FM3 relatert stoff fram mot release av spelet. Og i etterkant av release treng me initiativtakarar som kan starte ymse konkurransar og liknande på Forza Norway. Rundetid konkurransen vil jo sjølvsagt starte når demo kjem ut. Enig der, siden funker greit foreløpig ihvertfall! Kan sikkert være med på å publisere litt nyheter nå og da også jeg! Gleder meg til konkurranser, får prøve å være med på de selv litt! Første blir vel beste rundetid rundt demobanen! Jepp! Stiller jeg også Gaz. Tråler da igjennom nettet etter nyheter om Forza ganske så ofte. Samt å arangere konkuranser det må vel være mulig Men blir nok veldig fraværende i helgene framover. Da det er rypjakt og elgjakt som står for tur. Så tviler jeg blir å se den helgen demoen kommer ut... (SendeirritasjonsmailtilTurn10anngåendesaken!) Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Ymse nyhende på Forza Norway: Ferrari, forbeholdt Forza Motorsport 3? http://forzanorway.net/?p=30 60fps video frå Camino Viejo de Montserrat. http://forzanorway.net/?p=28 @Iceman: prøvde å sende deg ei melding over forumet, men får beskjed om at brukarnamnet ditt ikkje fins. Sikkert grunna spesialteikn i namnet. Men, send meg ei melding med namn, ønsket brukarnamn etc så lagar eg ein brukar til deg - slik at du kan byrje å publisere nyhende på Forzanorway :-) Endret 18. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Lurer på hva de mener med at Ferrari er eksklusivt for FM3, for de er jo vitterlig også i GT5. Er spent på hvordan leaderboards blir, og om de publiseres til nett. I så tilfelle burde vi rippe scores til alle registrert på Forzanorway.net så vi får en egen Norwegian leaderboard. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dei meinar kanskje at nokre Ferrariar er eksklusive. Exclusive to Xbox 360! Forza Motorsport 3 will include 29 classic models from the legendary manufacturer, including iconic cars such as the Ferrari 250 GTO, Ferrari 512 TR, Ferrari F40, Ferrari Enzo, and Ferrari 430 Scuderia at the title’s release on the 23rd of October.Me får berre vente å sjå. Jau, me driv og tenkjer ut ein måte å få til ein Norsk leaderboard på. Men berre så det er sagt. Alle norske FM3 spelarar får væra med på Forza Norway konkurransar. Ingen registrering etc er nødvendig. :-) Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ny video! The Vehicular Stylings of Forza 3 B) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ..han har nok fått tilgang på fullversjonen LITT tidligere enn oss andre ja! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 tro om man kan bruke samme kalkulator for oppsettet slik som med 2ern. Kanskje den blir noe oppdatert pga mere dekk egenskaper? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) To nye knallflotte videoar frå FM3 på Forzanorway.net! http://forzanorway.net/?p=44 Den eine videoen visar litt av bana "Amalfi coast" trur eg. Medan den andre er i New York. Ser uansett fantastisk ut! Flyten og grafikken er heilt utruleg. Dette blir stort! Endret 19. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå