GarethWest Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Morosamt at eg får ein 'vote of confidence' hjå fleire her. Eg kan gjerne stå litt i spissen å ha litt oversikt - og sørge for at me er klare i god tid til spelet er ute. Det som hadde vært morosamt, var om me hadde vært good to go når demoen kom ut! :-) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Næmmen! Da har vi det som mål da! Stiller krav til deg her nå, Gaz Si ifra hvis du trenger moralsk støtte! Tror jeg stiller dårlig når det kommer til webdesign og photoshop... Kun prøvd et par ganger... Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja, blir ein valdsam byrde dette her! Men, har endra litt på layout. Småting igrunn. Har prøvd å replikere menysystemet til Frode. www.forzanorway.net Sjå det eg har sirkla inn med raudt. Dette vil eg ha vekk, då det berre tar plass. Viss noko føler seg trygge på PHP/XHTML gi meg eit hint, slik at eg kan lage brukar til deg. Målet er at websida er oppe å går på eit akseptabelt nivå når demoen kjem ut 24. september. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja, blir ein valdsam byrde dette her! Men, har endra litt på layout. Småting igrunn. Har prøvd å replikere menysystemet til Frode. www.forzanorway.net Sjå det eg har sirkla inn med raudt. Dette vil eg ha vekk, då det berre tar plass. Viss noko føler seg trygge på PHP/XHTML gi meg eit hint, slik at eg kan lage brukar til deg. Målet er at websida er oppe å går på eit akseptabelt nivå når demoen kjem ut 24. september. Se her ja, dette blir bra! Og jeg skjønner du har lyst til å få vekk de du har sirkla rundt ja. Har du sett på index-filen i Notisblokk? Gleder meg til å komme hjem fra jobb nå å begynne på mitt bidrag! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Har tukla litt i index.php. Men det har til no ikkje vært noko 'great success'. Men skal finne ut av det! :-) Spent på å sjå kva du får til Frode! Endret 14. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Syns siden så veldig bra ut nå! Ryddig og fint design. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Veit dykk kva? Eg snubla over eit tema som heitte "Lightword" - dette er eit utruleg enkelt, men stilig tema. Og eg trur det er det rette for Forza Norway: Eg har skreve ein kjapp "nyhet" på frontsida for at det skal gi eit betre inntrykk av korleis sida vil sjå ut. Det er fullt mogleg å bytte ut "Forza Norway" teksten i toppen med ein sjølvlaga header. Kva seier dykk? Sjå websida her: www.forzanorway.net (Tenar som websida ligg på er utruleg treg - reknar med at webhotellet mitt blir flytta til ein kjappare tenar ila. dagen) Og ja! Me treng ein sub-title på websida vår. Forza Norway bla bla bla bla bla Kom med tips! Endret 14. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Edit: Da har vi blitt enige om å bruke Wordpress, og heller modifisere det som trengs der. Vil ta fortere tid enn å lage en side fra bunnen av! Endret 14. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
Typho Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Blir Collectors Editon solgt i Norge? Eller noen annen utgave enn den normale retail-utgaven? På CDON kostet det 749,- når jeg forhåndsbestilte det i juli, men nå kan man kun "overvåke" det. http://cdon.no/spill/forza_motorsport_3_li...edition-7031830 På Platekompaniet er det litt billigere, 699,- http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SP...n/?id=HTD-00004 Ville bare legge til at de også har den hos Komplett.no til 649,- + 39,- frakt Forza Motorsport 3 Limited Edition Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Mulig disse videone er postet før, men gjør det nå igjen jeg da. http://oxcgn.com/2009/09/13/oxcgn-forza-3-...ld-with-veyron/ Virklig morsomt og se hvordan de gjør det når de lager "digitale kopier" av bilene Ser ut til å være veldig mye arbeid alt det der. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Den har blitt posta, Iceman. Men ja, vannvittig tøft å sjå korleis dei gjer det. Ser ut som om det er umenneskleg mykje arbeid. Fekk nettop mail ifrå Web10 no. Dei flyttar webhotellet mitt til ein kjappare tenar. Dei reknar med at alt er på plass omlag kl: 1015 idag. Då skal performance straks bli mykje betre. Edit: Website er no komen over på ny tenar, og det er ein verden i forskjell. Sida fungerar no heilt flott. Er rask og responsiv! :-) Endret 15. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Website er no komen over på ny tenar, og det er ein verden i forskjell. Sida fungerar no heilt flott. Er rask og responsiv! :-) Toppers! Merka forskjell! Kan dette brukes? Endret 15. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nye, fantastisk flotte bilete frå Forza 3: http://www.gamersyde.com/news_forza_3_ferrari_-8522_en.html Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Rett og slett deilig! ^^ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Regg og slett orgasmisk Den Amalfi banen så kul ut også, gleder meg virkelig til å prøve disse "landevei" banene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Håper Forza 3 er vesentlig bedre eller mer morro en Forza 2 for det var rimelig kjedelig synes jeg...spilt bare noen timer så langt, må teste mer senere idag. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Nye, fantastisk flotte bilete frå Forza 3: http://www.gamersyde.com/news_forza_3_ferrari_-8522_en.html Vi må få dette ut som en nyhet på ForzaNorway syntes jeg! Men tenker også at vi kunne lagd en "Screenshots"-kategori, der vi kan legge ut noen av de eldre bildene som ligger på Forzamotorsport.net, samt at brukere kan laste opp egne bilder når vi endelig får spillet! Va tycks? Håper Forza 3 er vesentlig bedre eller mer morro en Forza 2 for det var rimelig kjedelig synes jeg...spilt bare noen timer så langt, må teste mer senere idag. Mulig det kan bli litt kjedelig hvis man har litt for mange credits/biler å rutte med. Der er jeg nå. Vurderer å ha et slags "førstemann-til-mølla" garasjesalg av biler! Da kan jeg starte helt på nytt fra scratch, og spille det fram til 3'eren kommer. Det vil vel kanskje si til demoen kommer neste torsdag! Endret 17. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.itavisen.no/823530/microsoft-be...lere-360-pakker Det har tidligere gått rykter om en Forza 3-pakke med 250 GB disk. Denne er nå bekreftet. Og inkluderer, sjokkerende nok, det meget lovende Forza 3, to kontrollere, samt en 250 GB harddisk. Slippes i oktober. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg vet at du kan holde rewind knappen så lenge du vill men kan du holde den så lite du vill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå