Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

meget bedre :) "det enkleste er ofte det beste"! :D

Takker! :) Hehe, stemmer det! :D Når jeg tenker meg om, så går det faktisk like greit å ha linkene inni headeren, selv om bakgrunnen endres. Blir vanskelig å forklare, men skal lage en kjapp testside som jeg legger ut link til her i morgen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satte meg ned i Photoshop og lagde en bakgrunn og noen headers, og skrev en testside i Notepad! Innstillingene i header-velgeren blir ikke lagret, denne siden er bare for å demonstrere hvordan mitt forslag til headeren er..

http://www.frodeaabak.com/forza

Tror muligens vi legger linkene øverst, over headeren, så blir de lettere å se! Kan teste dette i morra! Natta!

Endret av Frode
Lenke til kommentar
Nice folkens! Utruleg bra! Ser kjapt at eg blir køyrd sirklar rundt når det kjem til web og grafikk. Den sida som du laga Frode- er den dynamisk? Lett å publisere ting på? :-)

Nja, den siden jeg lagde er smokket sammen kun for å demonstrere forslag til header og header-velger. Men kan gjerne lage en side med innlogging der man kan publisere og redigere innlegg og slikt på. Men da trengs det jo litt mer tid da. Men igjen, på den måten slipper vi alt vi IKKE trenger hvis vi bruker WordPress, Joomla etc. Kunne ha gjort dette i uken som kommer, tipper den hadde vært oppe før neste helg da hvis ikke det blir for mye overtid på jobb! :S

Konge, den nye in-game traileren var til å få frysninger av! Rått! Årets spill definitivt!

Lenke til kommentar
Nja, den siden jeg lagde er smokket sammen kun for å demonstrere forslag til header og header-velger. Men kan gjerne lage en side med innlogging der man kan publisere og redigere innlegg og slikt på. Men da trengs det jo litt mer tid da. Men igjen, på den måten slipper vi alt vi IKKE trenger hvis vi bruker WordPress, Joomla etc. Kunne ha gjort dette i uken som kommer, tipper den hadde vært oppe før neste helg da hvis ikke det blir for mye overtid på jobb! :S

Hvis ønskelig kan jeg hjelpe deg hvis du ikke får så mye tid hvis det blir ditt design vi går for :)

Lenke til kommentar

Gjorde et resultatløst søk i tråden; noen som har snøring på hvordan det blir med split screen om det i det hele tatt er inkludert? Vil det være like håpløst som Forza2 mht. at hver enkelt spiller må unlocke sine egne biler, eller kan gjestespillere benytte seg av garasjen til en annen spiller? Relativt vesentlig at Forza1-løsningen returnerer, mener jeg.

Lenke til kommentar
Hvis ønskelig kan jeg hjelpe deg hvis du ikke får så mye tid hvis det blir ditt design vi går for :)

Ja, føler meg jo beæret hvis jeg blir satt til å lage designet og oppsettet til forza-norway siden da! :) Da skal vi se om vi ikke kan få til noe bedre enn det jeg allerede har lagt ut! Jeg vil velge å beholde størrelsen på headeren. Høyden på den gjør det mulig for drop-down-menyer inni den ved en senere anledning hvis det skulle bli nødvendig! :)

Men det er opp til Gaz West så vidt jeg vet, hvem som får jobben med å designe siden, men hvis det blir meg, så blir din hjelp satt hjertelig pris på! ;)

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Eg har mellom 7 og 11 styrepils i systemet no. Berre la det væra sagt: Eg synest det er utruleg morosamt at så mange vil væra med å skapa eit lite community for Forza her på gamer.no.

Eg har ingen som helst 'sjefsrolle' i prosjektet - og er open for dei løysningane som folk synest er best :-) Er klårt og tydeleg at det er fleire her, som kan mykje og mangt. Dette blir utruleg bra. Det er det einaste eg kan sei. Legg meg gjerne til på XBL dei som vil, gamertag: "Gaz West" - og dei som vil væra med på Forza Norway, kan legge meg til på MSN, [email protected]

:-)

Lenke til kommentar
Blir Collectors Editon solgt i Norge? Eller noen annen utgave enn den normale retail-utgaven?

Toman: Jøss, dette er vel hundreåførtiende gang jeg har hørt om det rattet ditt, ta det med ro snart?

På CDON kostet det 749,- når jeg forhåndsbestilte det i juli, men nå kan man kun "overvåke" det.

http://cdon.no/spill/forza_motorsport_3_li...edition-7031830

På Platekompaniet er det litt billigere, 699,-

http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SP...n/?id=HTD-00004

Eg har mellom 7 og 11 styrepils i systemet no. Berre la det væra sagt: Eg synest det er utruleg morosamt at så mange vil væra med å skapa eit lite community for Forza her på gamer.no.

Eg har ingen som helst 'sjefsrolle' i prosjektet - og er open for dei løysningane som folk synest er best :-) Er klårt og tydeleg at det er fleire her, som kan mykje og mangt. Dette blir utruleg bra. Det er det einaste eg kan sei. Legg meg gjerne til på XBL dei som vil, gamertag: "Gaz West" - og dei som vil væra med på Forza Norway, kan legge meg til på MSN, [email protected]

:-)

Hadde det samme i går når jeg skrev her, pluss et par styrebaileys med kaffe! :D Men det blir konge ja! Begynner i dag på å lage et enkelt CMS-system fra bunnen av i PHP, og håper på at det er oppe og går i slutten av uken. Hvis det er flere folk som er interessert i å bidra med et forslag til sideoppsett så gjør de det, så ser vi hva som fungerer best, så går vi får det.

Men hvem stemmer for at Gaz West faktisk kan være en slags "sjef" for prosjektet? Siden du har registrert domene liksom.. La deg forresten til på MSN!

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...