Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Kjenner Forza 3 blir stort - både selvsagt spillet, og communityer, forumer og fansider rundt det! :) Vi kunne lagd en enkel tråd ihvertfall her en plass på forumet midlertidig som vi kaller Forza Norway, slik at vi som er interessert i å hjelpe til med siden, kan ta den diskusjonen der istedenfor i denne tråden som omfatter spillet i seg selv. Vet ikke hvilke kategori den kunne havnet under, men den kunne jo bare bli flyttet etterpå hvis vi får egen kategori her! :)

Endret av Frode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i det Frode. Men, tenkte eg skulle sjekke dette med Gamer.no først, om dei synest det er OK.

Har forøvrig lekt meg litt i PS, og endra litt på header. Heilt enkelt igrunn. Men, treng folk til litt ymse. Kunne trengt alt ifrå folk som er flinke til å skrive postar, til litt endring i kode, og grafikk. Har fått henvendelsar ifrå folk som er flinke på kode - det er flott! Dei som vil jobbe med layout, kan ta kontakt for PSD filer, etc.

Slik ser header ut no:

485923.jpeg

Brukar web10.nu for webhotell og hosting. Men dei er KOMPLETT ubrukelege. Har lyst å flytte alt til ein anna leverandør. Som til dømes one.com.

Web10.nu kunne flytta meg til ein kjappare, og betre server - viss eg først betalte for backup av innholdet mitt. WTF.

Mykje errors på ymse mysql greier og, grunna for lite tilgjengeleg minne. Kan betale for meir der og. Er skikkelig trøtt no.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
And with a true competitive spirit, the demo will also support official leaderboards for gamers to compare their best lap times. Strap in, folks. This one is rounding its last corner before crossing store shelves.
Då byrjar galskapen om under 2 veker folkens! Då vil me krige om rundetider her ! :D

Då må me få fortgang i ForzaNorway. Den må væra klar til demoen! :-D

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Prøvde meg på et banner jeg. Vet ikke helt om det stemmer i forhold til de knappene i toppen, men du får prøve. Blir litt OT å diskutere bannere osv her da, men det får gå for nå :p

forzanorway.th.png

Prøv headeren din, med bagrunnsbiletet i denne rar fila:

www.forzanorway.net/forza3.rar

Den fila inneheld 2 PSD filer.

Eg føler at R8 er "Forza 3" bilen - og, biletet eg har snekra der er litt mørkare, og passar litt betre saman med resten av sida.

Kan du sjå kva du får til med det? :-)

Vil ha i størrelse:

width: 960px

height: 360px

Lenke til kommentar

remade.th.jpg

Har litt "design" sperr atm :p har barra retoucha litt på bildet, prøvd å få mere lys på bilde, i motsetning til Gaz som hadde det mørkere. :) Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Edit: oppdatert bilde :)

Kanskje vi skulle heller tatt dette litt mere "privat" enn at det blir her på den offisielle tråden? msn anyone? :)

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Kan denne headeren være noe som kan bygges videre på? Tenkte å holde menyen på toppen simpel, slik Forza 3-menyen er kjent for å være. Glow'en på logoen jeg lagde kan kanskje endres på da, men dere får si hva dere syntes!

Grusomt god nyhet jeg kom hjem til nå at demoen kommer den 24. altså!! 12 dager folkens!! :D

Edit: Jeg har drevet litt med PHP og MySQL, samt lagd en del hjemmesidedesign i Photoshop. Bruk meg gjerne hvis du tror jeg kan bidra med noe!

Endret av Frode
Lenke til kommentar
Likte din frode! eneste jeg mislikte var glowen rundt forza merket, syns ikke det passet inn! menyen var simpel, men effektiv og som du sa, likt forza menyene :) Overall fin header :)

Takker for fine ord! :)

Som jeg også nevnte, så er jeg enig angående glow-en. Lagde en slags mirror-effekt i logoen og teksten under, som ikke ble så bra med verken skygge eller 1/2px "border" rundt. Men lagde en ny nå, uten mirror-effekt, med 1px sort skygge.

Jeg syntes vi bør ha en drop-down liste på siden, der brukeren kan velge bakgrunn på headeren selv. Ikke noe problem å få til! Logoen sitter "fast" i headerbakgrunnen, men er viktig at står på nøyaktig samme plass på hver header. Bør da vurdere å lage menyen over headeren isteden for i den.

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...