Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jett a;)

Stiller jeg vettu :p En helg jeg absolutt ikke har noe å gjøre... 20 x 10 min pr runde = 200 min som er 3.3333 timer ~runde tidene varierer sikkert. Så kan si 3.5 timer. Men d ække mye :whistle:

:D

Men et spm. Noen som vet hvor mange man kan spille mot/med i multiplayer? Er det 8 som i Forza 2? eller har de klart å presse inn noen fler?

Lenke til kommentar

Bra! :-)

Forzanorway må startast opp att igjen. Absolutt! Men i all rettferdighet så var det Dr.Peedee som starta denne, eg var berre med å drifte og skrive på den.

Men, eg tar å startar den opp att - i god tid før FM3 kjem ut. Så har me konkurransar etc der! :-)

www.forzanorway.net er no registrert! :-)

Har dykk forslag til enkelt Content management system?

Joomla?

Wordpress?

Wordpress er riktignok ei bloggløysning, men er veldig enkelt og effektivt - og kan brukast bra i dette tilfellet trur eg.

Nokon som er flinke med grafikk og vil væra med å lage ein enkel header? :-)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Gøy at så mange vil væra med! :-)

Me får satsa på at Gamer.no vil væra "partner" med oss - og kanskje fått ein egen tråd her på forumet - slik at me slepp installere eige forum. Vil berre væra slitsomt (synest eg) å måtte registrere seg på eit ekstra forum. Kan virka avskrekkande for mange.

Skal ta meg ein prat med sjefane her på gamer.no - høyre kva dei seier.

:-)

Lenke til kommentar

485380.jpeg

Har satt opp noko lynraske greier på Http://www.forzanorway.net

Folk som vil væra med kan kontakte meg.

To do list:

- Få betre grafikk (eg berre fleska inn eit FM3 bilete i eit eksisterande skin)

- Få opp webstruktur (som t.d.: Kalender med events etc etc)

- Mykje meir! :-)

Eg har sjølv jobba ein del med Photoshop, og kan òg væra med på den grafiske utføringa, men treng hjelp. Viktig at me tar oss god tid og får til eit bra sluttprodukt. Det treng jo ikkje væra klart før midten av oktober. Folk som har kontroll på web, HTML, XHTML, PHP etc er òg velkomne å ta kontakt! :-)

Ta kontakt folkens! :-)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Kjempebra tiltak!

Det her blir kjempebra Gaz! Jeg har ikke så mye peiling på nettsider, men jeg kan div. ting.

Jeg drifter selv en nettside om barbering, dog den ikke er helt ferdig.

Jeg er veldig glad i Art Deco, så hvis du er interissert i det er det bare å rope ut.

Ellers må du bare si fra hvis du vil ha hjelp, jeg kan sikkert gjøre noen praktiske ting.

Lenke til kommentar
18 minuttar Forza 3 @ PAX:

http://www.giantbomb.com/giant-bomb-at-pax...3-demo/17-1315/

Kvifor i alle dagar får me aldri direct feed? Alltid ein eller anna tosk med Shakycam™

Storefront ser utruleg tøft ut. Dei har tatt community-delen av FM endo eit hakk lenger i FM3. Blir utruleg morosamt å gå inn på storefront å kjøpe alt ifrå Bilar til paintjobs, tuning, og styling.

Gledar meg så vannvittig til dette spelet. Det blir tidenes bilspel for meg! :-)

Storefront saken hvor man kjøper andres greier virker helt topp og skaper er ny dimensjon i spillet jeg virkelig liker.

Jeg har litt blanda følelser ift. "rewind" i et seriøst bilspill.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...