Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har så lyst til å spille Forza 2, men når man låner bort spill så kan man ikke forvente at spillet er i 100% stand heller. Også er det nesten ingen butikker som selger det lenger.. :(

De har ikke spillet på lager for øyeblikket, men play.com ser ut til å få det inn igjen!

Lenke til kommentar
Jeg har så lyst til å spille Forza 2, men når man låner bort spill så kan man ikke forvente at spillet er i 100% stand heller. Også er det nesten ingen butikker som selger det lenger.. :(

Innstallér det med en helt fungerende plate, så kan du spille det med en oppskrapet plate i etterkant. :)

Lenke til kommentar

Innstallér det med en helt fungerende plate, så kan du spille det med en oppskrapet plate i etterkant. :)

Ja for pokkern, det går jo ann! Er bare en bitteliten ripe utløser den "disc is unreadable" meldingen, så det er et lite håp om at det går uten å bruke en annen disk. Jeg får prøve meg fram senere, men nå skal jeg sove.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper bare ikke de tar med drift racing i Forza 3, vil ikke ha noe Need For Speed tull her! Bedre grafikk høres flott ut. Gi med en litt mer avansert karriere modus, bedre grafikk, dashboard view, noen nye biler og flere nye baner så er jeg i himmelen!

Lenke til kommentar

Skal ha dette uansett. Hittil av bilspill til kjeksboksen har jeg PGR3 (to, faktisk!) og PGR4. Hadde en kort periode Burnout Paradise, men hadde så saftig lyst på noe GTA-ish for et års tid siden og byttet det bort mot.. *sigh* Bully.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...