kak Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte Xbox'en, så jeg driver og spiller meg igjennom Forza 2 nå. Forza 3 skal jeg ha når det kommer! Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Gleder meg, enern og toern var geniale spill. Flott å få det i jula ja Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har så lyst til å spille Forza 2, men når man låner bort spill så kan man ikke forvente at spillet er i 100% stand heller. Også er det nesten ingen butikker som selger det lenger.. Lenke til kommentar
kak Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har så lyst til å spille Forza 2, men når man låner bort spill så kan man ikke forvente at spillet er i 100% stand heller. Også er det nesten ingen butikker som selger det lenger.. De har ikke spillet på lager for øyeblikket, men play.com ser ut til å få det inn igjen! Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har så lyst til å spille Forza 2, men når man låner bort spill så kan man ikke forvente at spillet er i 100% stand heller. Også er det nesten ingen butikker som selger det lenger.. De har ikke spillet på lager for øyeblikket, men play.com ser ut til å få det inn igjen! Nå har jo ikke jeg Visa, så jeg får ikke kjøpt der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har så lyst til å spille Forza 2, men når man låner bort spill så kan man ikke forvente at spillet er i 100% stand heller. Også er det nesten ingen butikker som selger det lenger.. Innstallér det med en helt fungerende plate, så kan du spille det med en oppskrapet plate i etterkant. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har så lyst til å spille Forza 2, men når man låner bort spill så kan man ikke forvente at spillet er i 100% stand heller. Også er det nesten ingen butikker som selger det lenger.. Innstallér det med en helt fungerende plate, så kan du spille det med en oppskrapet plate i etterkant. Ja for pokkern, det går jo ann! Er bare en bitteliten ripe utløser den "disc is unreadable" meldingen, så det er et lite håp om at det går uten å bruke en annen disk. Jeg får prøve meg fram senere, men nå skal jeg sove. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=17557 Høres spennende ut! Gleder meg til flere nyheter, enten på GDC eller E3! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Håper bare ikke de tar med drift racing i Forza 3, vil ikke ha noe Need For Speed tull her! Bedre grafikk høres flott ut. Gi med en litt mer avansert karriere modus, bedre grafikk, dashboard view, noen nye biler og flere nye baner så er jeg i himmelen! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kan godt være driftekonkuranser for min del. Så lenge det er akkurat den samme kjørefysikken som resten av løpene Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tror faktisk jeg skal skaffe meg dette, blir sikkert det første bilspillet mitt til 360. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal ha dette uansett. Så legne de klarer å forbedre fysikken og grafikken. Og attpåtil slenge inn noen baner og biler extra i forhold til Forza 2, så blir dette spilllet perfekt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skal ha dette uansett. Hittil av bilspill til kjeksboksen har jeg PGR3 (to, faktisk!) og PGR4. Hadde en kort periode Burnout Paradise, men hadde så saftig lyst på noe GTA-ish for et års tid siden og byttet det bort mot.. *sigh* Bully. Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hadde det bare vært et bra ratt- og pedalsett til 360, så hadde dette vært knall. Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hadde det bare vært et bra ratt- og pedalsett til 360, så hadde dette vært knall. Hva er egentlig forskjellen på disse to, kun pris? Ser på deal at de kaller denne v2. MS racing wheel v2 MS racing wheel Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jaja, då har Turn 10 klart å fått ut to bilspill før PD har klart å få ut GT5, eg tipper vi får sjå Forza4 før GT5 kjem ut også.. Forza2 var fantastisk så ser verkeleg fram til dette alså... Lenke til kommentar
Dr3as_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dette er vel spillet jeg har gledet meg til mest på lenge tror jeg... Blir digg med et herlig bilspill igjen. Tror dette ender opp med salg av PS3'n jeg vant.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som har fått tak i/sett mer info om Forza 3? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hadde hvertfall vært koonge å kunne bruke romjula på Forza 3 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nice. Husker 2'ern ble spilt tritt og ofte til en kamerat og håper 3'ern kan bli det samme som 2'ern var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå