Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Det var noe som irriterte meg også. Så det bør de ha endret så det er mulig å endre på selv i Forza 3.

@ AndreKK

#2 Audi Sport North America R8

#7 Team Bentley Speed 8

#8 Audi Sport Team Joest Audi R10 TDI

#15 BMW Motorsport V12 LMR

# 6 Team Cadillac Northstar LMP-02

#30 MOMO Doran Racing F333 SP

#3 Peugeot Talbot Sport 905 Evo 1C

#8 Peugeot Sport 908

#3 Toyota Motorsports GT-ONE TS020

#2 Audi Sport North America R10 TDI

Ser mest fram til de 2. Diesel FTW! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så litt clinical så Eurogamer.net sa om FOrza 3. Men ser lekkert ut ;)

Hadde 360 støttet G25 rattet så hadde Forza 3 blitt kjøpt på lanseringsdagen uten tvil, men siden 360en ikke gjør det da må jeg revurdere når jeg kjøper spillet.....

Å ha på hjelp å kjøre i Forza er helt noob. Jeg tar alt av og da får du mer kjørefølelse!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Så litt clinical så Eurogamer.net sa om FOrza 3. Men ser lekkert ut ;)

Hadde 360 støttet G25 rattet så hadde Forza 3 blitt kjøpt på lanseringsdagen uten tvil, men siden 360en ikke gjør det da må jeg revurdere når jeg kjøper spillet.....

Å ha på hjelp å kjøre i Forza er helt noob. Jeg tar alt av og da får du mer kjørefølelse!!

Tar av alt bortsett ifra ABS her, hater at jeg bremser så hardt i en sving at hjulene låser seg og jeg fyker ut :p

Lenke til kommentar

Er PS3 eier og trofast :) Men misunner dere Forza. Forza 2 da jeg prøvde hos en venn helt hysterisk bra. Hadde et endurance løp hvor vi tilslutt hadde fucket motorene såpass mye at vi slet med å komme oss opp siste oppoverbakken. Så vi fant ut at vi skulle hjelpe hverandre, så vi drev og dyttet hverandre oppover. Bildeler fløt overalt utover veien. Aldri sett noe sånt i noen bilspill før, det var skikkelig gjennomført ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...