kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Moar gameplay Det var bedre, han der kunne kjøre. PS: Post nr. 100! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bare meg, eller er det fortsatt ikke 3D-gress? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva mener du med 3D-gress? Mener du faktiske 3D-modeller av hvert gressstrå, istedet for 2D-modeller som snur/vrir seg? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 At hvert enkelt gresstrå er tredimensjonalt, ikke at det bare en en stor, grønn, todimensjonal gressmatte. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) De må få 3D-gress. Irriterte meg over det i FUEL.. Endret 13. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Er 3D grass noen steder ihvertfall, f.eks dette bilde som er på forrige side. Endret 13. juni 2009 av Adapted Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Så en gameplayvideo med cockpit (knis) view, men husker ikke hvor. Så veldig bra ut in any case! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det håper jeg også, ser helt sjukt ut Håper de kommer med månedlige eller ukentlige lister over hvilken biler som kommer med, slik de gjorde med Forza 2. Burde nesten fått op ForzaNorway igjen også nå! Hvor ble det av Avanore og MindTooth forresten? Var det ikke de som styrte med den siden?Jau, dei kjem nok til å tease kva for bilar som kjem med. Dette blir spanande. Berre håpar bilen min er med! Vauxhall Astra (VXR) :-DDog, min europeiske versjon heitte Opel, og er ein turbo-diesel Avanore fann plutselig ut at XBOX var søppel, og PlayStation var .. vel, noko anna. Han snudde tvert om. Mindtooth er her endo. Dr. Peede var vel admin og eigar av websida. Eg har sjølv skreve nokre 'artiklar' på sida. Håpar me får liv i den igjen når Forza 3 nærar seg. Slike communities er utruleg morosame. Hugsar me var ein gjeng frå gamer.no som hadde eit lite TD:U samfunn òg. De beste tester spillet til de aller beste I second that motion. Det var artig med Forzanorway siden så lenge det varte. Selv så ble jeg mer opptatt av andre spill etterhvert, så det ble lite med oppdateringer fra meg. Så det døde ut av seg selv på en måte. Litt synd, det var vel over 100 medlemmer en periode på Forzanorway, og jeg kunne kanskje vært flinkere til å overlate styringen mer til andre som ville bidra. Sidene ligger per nå ute ennå, men dessverre vil de bli tatt ned ganske snart. Nå kommer jo Forza 3 snart, så jeg håper at noen andre tar over stafettpinnen og starter opp en annen norsk Forza-side. Jeg kan dessverre ikke bidra denne gangen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Mhm, det var synd. Får håpe det finnes noen andre der ute som kan slenge opp en side da, når Forza 3 nærmer seg. Endret 14. juni 2009 av Laland fjernet unødvendig sitering Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Litt surt for meg så har er så vandt med ratt til bilspill, å spille bilspill med standard kontroll er like kjedeligt som å strikke genser med nål og tråd og får så gi det til Fretex Da må jeg punge ut minst 700kr for MS sitt ratt, fysj fysj!! Endret 15. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjøp heller ett annet ratt en MS sitt piss. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Tror ikke jeg skal rive i et ratt som koster over 2000kr bare for Forza 3 Da må det bli MS sitt ratt Det holder med et ratt til PS3 som er dyrt nok som det er... Endret 15. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Litt surt for meg så har er så vandt med ratt til bilspill, å spille bilspill med standard kontroll er like kjedeligt som å strikke genser med nål og tråd og får så gi det til Fretex Tja... NEI! Vil ikke si det. Vi så jo hvem som kjørte i fra hvem? ikke sant? Jeg har vendt meg til kontroller, sikkert morsommer å kjøre med ratt, men holder meg til kontroller når Forza 3 kommer også tenker jeg. Ratte kan jeg gjøre i Golfen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er fordi jeg har ikke bil eller billappen og da er det selvfølgelig vanskeligere med ratt og pedaler en Fretex kontroller Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Nye screenshots: Endret 19. juni 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Flotte bilder, men for min del så har GT5 Prologue bedre gfx på bilene, near fotorealistiske Men uansett lekkre bilder!! Blir nok kjøpt dette spillet ja Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 "Men for min del er Forza 3 mye bedre på alt sammen" Å poste det i en GT5 tråd er poengløst. Du skjønner hvorfor? Eneste jeg ikke liker med dette spiller er at det ikke kan spilles med G25. Vil ikke kjøpe MS' ratt fordi jeg skaffer meg en PS3 med tiden, og vil heller ikke ha G25 fordi det ikke fungerer med kjeksboksen. Ellers ser det ut til å bli utrolig underholdende! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Synes det er ikke poengløst i det hele tatt jeg. Kan godt finne link som sier det samme som meg http://www.eurogamer.net/articles/forza-mo...port-3-hands-on Forza 3 looks a little less clinical that its predecessor - but still quite clinical, and despite Turn 10's confidence that it has the best-looking racing game in the world on its hands, it can't quite match GT5 Prologue's near-photorealism, GRID's bustling track drama or Need For Speed Shift's thrilling in-car view. "it can't quite match GT5 Prologue's near-photorealism" Tatt fra Eurogamer.net sin hands on med Forza 3, når dem sier det så kan det kansje stemme Men er enig med deg med G25, da jeg har G25 og den fungerer ikke på Eliten min og funker fjell på PS3en min Endret 19. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 For de som elsket R1-bilene på Forza 2 (spesielt meg!!!) her er en smakebit på hva vi får se i Forza 3! #30 MOMO Doran Racing F333 SP Manufacturer: Ferrari Year: 1998 Power: 650 HP Torque: 330 lb-ft Weight: 1,960 lbs Alternate livery For 9 andre R1-biler, se her! Fy faen, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) En liten filleting som jeg syntes var litt plagsomt på 2'ern, var det at det ikke gikk an å ha customizable units. Altså slik at man kunne ha km/t, bhp og bar samtidig for eksempel. Håper det er på 3'ern. Endret 21. juni 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå