lonnj89 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gran Turismo Makers Try Forza 3 Perhaps the most surprising to me was when a couple developers from Gran Turismo makers Polyphony Digital came by to personally get hands-on with Forza 3, all the while taking careful notes, examining our UI system, shooting photos, and directly asking us some pretty interesting questions. The reason I say I was personally surprised was because PD aren't generally known as a studio to acknowledge that there are racing games that exist beyond their own. Which could explain why the GT franchise has been so stagnant in the racing genre since GT3. So it seems competition is good for the consumer after all. http://kotaku.com/5282349/gran-turismo-makers-try-forza-3 De beste tester spillet til de aller beste Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det håper jeg også, ser helt sjukt ut Håper de kommer med månedlige eller ukentlige lister over hvilken biler som kommer med, slik de gjorde med Forza 2. Burde nesten fått op ForzaNorway igjen også nå! Hvor ble det av Avanore og MindTooth forresten? Var det ikke de som styrte med den siden?Jau, dei kjem nok til å tease kva for bilar som kjem med. Dette blir spanande. Berre håpar bilen min er med! Vauxhall Astra (VXR) :-DDog, min europeiske versjon heitte Opel, og er ein turbo-diesel Avanore fann plutselig ut at XBOX var søppel, og PlayStation var .. vel, noko anna. Han snudde tvert om. Mindtooth er her endo. Dr. Peede var vel admin og eigar av websida. Eg har sjølv skreve nokre 'artiklar' på sida. Håpar me får liv i den igjen når Forza 3 nærar seg. Slike communities er utruleg morosame. Hugsar me var ein gjeng frå gamer.no som hadde eit lite TD:U samfunn òg. De beste tester spillet til de aller beste I second that motion. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tipper bilen min er med, dog med annen motor, drivverk og hele pakka Satser på mk4 R32 denne gangen også Grombilen det! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Festlig at jeg allerede er quota i denne tråden (som thklinge på diskusjon.no) Bare henger meg på å sier at jeg gleder meg utrolig til FM3. Dessverre kan det se ut til å bli så bra at jeg ender opp med et Fantatec-ratt :o Også får jeg håpe bilen min er med, og at de har 20" hjul til den Eyecandy fra FM3 istedet: Endret 8. juni 2009 av Alpha Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fete felger du har Alpha Hva er navnet? Holder på å se etter noe annet enn de 5-eikers felgene jeg har nå til neste sommer! Og jeg har bestemt meg for at jeg skal ha "flær-eika-kantfelg" Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Husker ikke merket, men tror modellen heter M903. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Husker ikke merket, men tror modellen heter M903. og bilen er ? Nissan Primera? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er vel desse du har Alpha? Billig felgar frå Sherriffen! Korleis er kvalitet på desse? Dett svart malinga av dei ved minste steinsprut etc? Vurderar dei til min Raude Opel Astra ser du! Men vil vete korleis dei er først. Takk for svar. Tilbake til topic! Alle bileta av Forza 3 ser heilt fantastiske ut. Utruleg grafikk, og me veit jo at Turn10 leverar køyreopplevingar ulikt noko anna. Gawd eg gledar meg! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Er vel desse du har Alpha? Billig felgar frå Sherriffen! Korleis er kvalitet på desse? Dett svart malinga av dei ved minste steinsprut etc? Ouch! Billigfelger fra sharif, nei takk! Men likte utseende til de Vurderer selv Dotz Mugello eller lignende, men har tross alt hele sommern samt vintern å bestemme meg på Men nok om det. Forza 3: Etterom det er mulig å take bilen så slipper man å stille GT40en front mot front mot en tung bil, for så og få en annen som kjører GT40 og kjøre inn i deg! Det var nesten den eneste måten å få en bil skikkelig i været på i forza 2!. Endret 9. juni 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Turn 10 ‘running out of improvements’ to make on Forza Greenawalt says team has ‘proven it can deliver a sim no-one else can touch’. Turn 10 is “running out of improvements” to make on the Forza series. Forza franchise director Dan Greenawalt told VideoGamer.com at E3 that the development team has “proven” that it can deliver a “simulator no-one else can touch”. During Microsoft’s E309 media briefing last week, Greenawalt took to the stage to confirm the latest iteration in the Xbox-exclusive racing sim, Forza 3, would be released this October. Greenawalt said: “Basically we’ve proven ourselves, that we can deliver a simulator no-one else can touch. For this version we made improvements but we’re actually running out of improvements to make because no-one else is doing the stuff we’re doing. "I’ve made my job much, much, much harder. And that was the goal, right? In this version we’re saying we’ll perfect the racing game and start taking it beyond. What other racing game features do I want to do? Yeah there are a couple of little things, very small. They’re not easy, but they’re small.” When asked if Forza can improve graphically on the Xbox 360, Greenawalt revealed that because Turn 10 is a first-party developer it’s able to “reap the benefits” of what other developers have learned while creating games for the system. “It’s like Tetris and you’re learning how to fit the pieces in better,” he said. “It takes time and you’ve got to just keep massaging it and massaging it until you get more pieces in. Now, it is an exponential curve. So in the first year you learn a lot. Next year a little bit less. We’re now four years into this cycle. Have things started to stabilise? Yes. And we’re reaping the benefits of a lot of what Epic has learned, a lot of what Bungie has learned, and some of the beautiful games like Mass Effect, what BioWare learned. We reap the benefits of that.” He added: “The truth is there will be continued improvements. As first-party, we’re not cross-platform, we can use every improvement that’s made. So if someone figures out how to make… you name it… something they’ve done specifically for their game, we can figure out a way to make that work on ours.” http://www.videogamer.com/news/turn_10_run...on_forza_2.html Det blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Forza 3 Le Mans bilder Dette er nok fra replay moduset etc. mtp. den ville blur`en og DOF bruken For og ikkje snakke om den altfor perfekte bruken av AA Endret 12. juni 2009 av Mala Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Herlig! Gleder meg til å mekke på en fet bil og kjøre rundt på Nordschleife og ta bilder Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Saddlefall, you make me jizz in my pants.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Forza 3 Gameplay Endret 13. juni 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Skuffende gameplay desverre, viste ikke dashboardview, uten det så er bilspill dårligt... Er fortsatt uhyrelig sur på 360 ikke støtter G25 ratte mitt.... Endret 13. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 omg, fyren i gameplayvideoen kan jo ikke kjøre bil.. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ingen journalister som gidder å spille med dashboard eller Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tja, sikkert bare elendig dashboard løsning, som ikke ser ekte ut. Neida Jeg synes hvertfall det er vanskeligere med dashboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå