The Walking Dead Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hei. Ser at det er 3 forskjellige c&c 3. red alert , kanes wrath og tiberium. lurer på om noen av disse er de samme, men med flere pakker, oppdrag? kan ta f.e.a.r samtidig, er fear og fear files samme spillet? regner med at fear 2 ikke har noe med disse å gjøre, bortsett fra at det er en oppfølger. takk. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hey. Du er definitivt inne på noe. Command & Conquer 3: Tiberium Wars kom ut i 2007, og følgte opp der forgjengeren Tiberium Sun slapp taket. Command & Conquer 3: Kane's Wrath kom i 2008 som en eksepsjonspakke til Tiberium Wars. Command & Conquer: Red Alert 3 derimot, er et helt nytt, selvstendig spill i serien Red Alert-serien som kom ut sent i 2008, og som ikke har noen annen relasjon til Command & Conquer 3-spillene enn at de er av samme grunnstamme i spillsjangeren Håper det var oppklarende nok. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 så hvis man kjøper kanes wrath så er det egentlig det samme som å kjøpe tiberium wars, men med tillegg? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fear 1 og Fear 2 er de eneste som er med i den "offisielle" Fear-serien. Det var monolith som laget Fear 1 og Fear 2, mens det var Timegate som laget Fear: Files og Fear: Perseus Mandate. Så Files og Perseus følger ikke historien som Monolith planla i Fear-serien. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Fear 1 og Fear 2 er de eneste som er med i den "offisielle" Fear-serien. Det var monolith som laget Fear 1 og Fear 2, mens det var Timegate som laget Fear: Files og Fear: Perseus Mandate. Så Files og Perseus følger ikke historien som Monolith planla i Fear-serien. men fear files inneholder fear originalen også? selv om de nye episodene er der. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fear 1 og Fear 2 er de eneste som er med i den "offisielle" Fear-serien. Det var monolith som laget Fear 1 og Fear 2, mens det var Timegate som laget Fear: Files og Fear: Perseus Mandate. Så Files og Perseus følger ikke historien som Monolith planla i Fear-serien. men fear files inneholder fear originalen også? selv om de nye episodene er der. Så vidt jeg vet gjør de ikke det. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 så hvis man kjøper kanes wrath så er det egentlig det samme som å kjøpe tiberium wars, men med tillegg? Kanes Wrath er det samme som å kjøpe "Hot Date" til The Sims. Enkelt og greit en tilleggspakke. Det kan ikke stå på egne ben, du må ha Tiberium Wars for å kjøre Kane's Wrath. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 så hvis man kjøper kanes wrath så er det egentlig det samme som å kjøpe tiberium wars, men med tillegg? Kanes Wrath er det samme som å kjøpe "Hot Date" til The Sims. Enkelt og greit en tilleggspakke. Det kan ikke stå på egne ben, du må ha Tiberium Wars for å kjøre Kane's Wrath. var det ikke slik at kanes wrath er en egen standalone på 360? mener å ha lest at man ikke trengte C&C3 for å spille kanes wrath. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fear Files, er ikke det bare mulitplayerdelen av F.E.A.R? Mener jeg lastet det ned gratis (lovlig) fra en nettside, hvor jeg trodde det var fullversjonen, hvor jeg senere fant ut at det bare var onlinedelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fear Files, er ikke det bare mulitplayerdelen av F.E.A.R? Mener jeg lastet det ned gratis (lovlig) fra en nettside, hvor jeg trodde det var fullversjonen, hvor jeg senere fant ut at det bare var onlinedelen. fear files er en samling av exp til fear på 360 og ps3. den innholder ikke orginale fear spillet. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fear Files, er ikke det bare mulitplayerdelen av F.E.A.R? Mener jeg lastet det ned gratis (lovlig) fra en nettside, hvor jeg trodde det var fullversjonen, hvor jeg senere fant ut at det bare var onlinedelen. Du tenker på Fear: Combat. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Aaah, det var det da Min feil hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå