lolidude_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som hvordan jeg kan laste ned videor fra youtube og bruke de i WMM? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Denne her syns jeg funker ganske bra. Den er enkel og har innebygget videokonvertør som kan gi et format som passer for Movie Maker (altså WMV). Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Denne her syns jeg funker ganske bra. Den er enkel og har innebygget videokonvertør som kan gi et format som passer for Movie Maker (altså WMV). Dårlig kvalitet, Men den funket. Så takk Er fortsatt open for andre forslag. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 keepvid.com funker fint. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Ingenting slår denne plugin'en til Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10137 Last ned i Mp4, støtter selvfølgelig 720p HD. EDIT: Siden det er en eksperimentel plugin, så må du registrere deg. Endret 17. februar 2009 av Orrie Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg bruker også den plugin'en, og den er mye bedre enn alle programmer/nettsider som kan laste ned videoer. Men jeg nevnte den ikke fordi det en må bruke firefox for at det skal virke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Denne her syns jeg funker ganske bra. Den er enkel og har innebygget videokonvertør som kan gi et format som passer for Movie Maker (altså WMV). Enig med den.. Bruker den både til nedlastning og konvertering Og den kan konvertere både fra og til alle formatene den har i lista si! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg bruker FF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå