TST Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 For første gang kommer Segas tennisserie til Wii. Les mer Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kanskje det mest opplagte spillet å overføre til Wii Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sant Mala. Men det kan jo bli gøy, spilte jo tennisspill på SNESen, det var moro det Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nå ble jeg glad og skeptisk samtidig. Glad fordi jeg har veldig lyst på et tennisspill til Wii, men skeptisk av to årsaker. For det første, hvorfor ble ikke spillet annonsert til Wii samtidig som de andre platformene? Det er jo ikke særlig lovende om de først for noen dager siden fant ut at de skulle lage en versjon til Wii, og at denne skal bli ferdig allerede til mai. Det skal jo gjerne være et litt avansert kontrollsystem for Wii-versjonen. Det bringer meg til det andre som gjør meg litt skeptisk. En utgivelse i mai er sikkert ikke veldig lenge etter at MotionPlus kommer ut. Blir denne teknologien benyttet i dette spillet? Jeg håper virkelig det. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ser potensiale ved dette, kan bli svært bra. Får bare ikkke håpe de gjør som EA gjorde med Tiger Woods 07, der kontrollsystemet ikke fungerte helt optimalt, itillegg til at grafikken var tilnærmet PS2. Matsini Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det noen som har 3'ern på ps3, som kan si meg om det er mulighet for 4-player lokalt? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kult, har lenge ynskja meg eit skikkeleg Tennis spel til Wii. Det der Wii Sports Tennis er ikkje akkurat så veldig utfordrandes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå