aebriol Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noe jeg kunne tenke meg var om det var mulig å ha sider som for eksempel www.gamer.no/strategi eller www.gamer.no/shooter eller www.gamer.no/360, /ps3 /wii /pc /mac /rpg osv for noen av de mest kjente spillplattformene og genrene. Slik at forsiden kunne ha nyheter, men man kunne også navigere seg rett inn på sidene for de genrene man er interessert i, eller de plattformene man bruker, og der er nyheter for disse temaene. Jeg har ofte det problemet at jeg ikke husker hva jeg har lest, og det er så mye lettere å finne informasjon hvis man kan gå rett inn på undersider og se nyheter om samme type tema. Vet ikke om det er en mulighet, bare en tanke Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Takk for innspill. Enig i at dette er en kul idé, skal ta det med i den videre designprosessen for å se hvordan det kan løses. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Akkurat som på www.spill.no Hadde vært extra kult Lenke til kommentar
xaco Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 egentlig hadde det vel også funket med noe lignede hardware har, men da linux, mac osv osv. rett å slett på siden og som rss feeder, eller en blanding av begge systemene hadde også vært kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå